Fitness Seller

Strive4muscles Offseason log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo wie zijn er allemaal aan het blasten jongens? Anyone? :dunno: :roflol:
 
Strive4muscle
Ik zocht na BPC feedback en kwam op je topic terecht

Wil je even je conclusie over je blessures en de hulp van BPC toelichten?
 
Zo wie zijn er allemaal aan het blasten jongens? Anyone? :dunno: :roflol:
Ik ben sinds 2 weekjes aan 't cruisen dus zal nog wel wat in het systeem zitten, maar blast/cruise of off, moest m'n ei even kwijt. Dat stuk stront ging me al langer op de wekker, hij begrijpt trouwens nog steeds niet dat die gewoon moet opzouten uit m'n log. :)
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Strive4muscle
Ik zocht na BPC feedback en kwam op je topic terecht

Wil je even je conclusie over je blessures en de hulp van BPC toelichten?
Hey Gast 169938 ! Conclusie is dat het werkt, echter heb je de blessure zo weer hangen als het een chronische blessure betreft. Je moet kijken dat je het achterliggende probleem achterhaalt. Ligt het bijvoorbeeld aan een specifieke oefening of je techniek bij een of andere oefening? TB-500 en BPC zijn beide top tijdens het herstel van een blessure of het herstel van een operatie en zal bijdragen aan het herstelproces, daar ben ik 100% van overtuigd na het gebruik.
 
Strive4muscle ah mooi om te horen!
Heb je enige bijwerkingen/nadelen gehad van BPC gebruik?

th0maz Ik vond enkele berichten van je terug over BPC.

Heb je dezelfde conclusie over je BPC-157 gebruik?
 
Ik ben sinds 2 weekjes aan 't cruisen dus zal nog wel wat in het systeem zitten, maar blast/cruise of off, moest m'n ei even kwijt. Dat stuk stront ging me al langer op de wekker, hij begrijpt trouwens nog steeds niet dat die gewoon moet opzouten uit m'n log. :)
Wat doe je nou tof joh mongooltje achter je toetsenbordje:roflol:
 
👀👀👀👀
 
Waarom moet jij eigenlijk zo tof doen over zijn rackpulls?
Zoiets kan toch ook over jouw bench gezegd worden? Of over je shape?
Ga jij nou serieus mij vertellen over wat ik mag rellen en niet hahaha

Jij was toch die stoere vent die een depressief mannetje ging lopen pesten?:roflol:

Het was trouwens gewoon een opmerking omdat zijn ROM 10cm was. Was meer grappig bedoelt maar hij ging fully rage mode omdat er blijkbaar meer dwars zat:roflol:, helemaal prima.
 
Strive4muscle ah mooi om te horen!
Heb je enige bijwerkingen/nadelen gehad van BPC gebruik?

th0maz Ik vond enkele berichten van je terug over BPC.

Heb je dezelfde conclusie over je BPC-157 gebruik?
Geen nadelen dan wel bijwerkingen ervaren, enkel postief mbt herstel/vermindering van pijnklachten.
 
Ga jij nou serieus mij vertellen over wat ik mag rellen en niet hahaha

Jij was toch die stoere vent die een depressief mannetje ging lopen pesten?:roflol:

Het was trouwens gewoon een opmerking omdat zijn ROM 10cm was. Was meer grappig bedoelt maar hij ging fully rage mode omdat er blijkbaar meer dwars zat:roflol:, helemaal prima.

Nee ik dacht dat je om krachtstats zat te bashen terwijl jouw bench bijv ook echt kut is.
 
Nee ik dacht dat je om krachtstats zat te bashen terwijl jouw bench bijv ook echt kut is.
Daar ging het niet om. Gisteren trouwens 14x120kg smal gedrukt, krijg ik nu een sticker?
 
Ga jij nou serieus mij vertellen over wat ik mag rellen en niet hahaha

Jij was toch die stoere vent die een depressief mannetje ging lopen pesten?:roflol:

Het was trouwens gewoon een opmerking omdat zijn ROM 10cm was. Was meer grappig bedoelt maar hij ging fully rage mode omdat er blijkbaar meer dwars zat:roflol:, helemaal prima.
Jij bent degene die me dwarszit, enige wat je toevoegt aan dit forum is bullshit en daar ben ik een beetje klaar mee. Iemand kan ik me opbouwende kritiek geven, maar wat jij doet op dit forum is wel duidelijk. Mensen proberen neer te halen en achter de rug om bepraten.

Ik zit op dbb om van andere mensen iets op te steken, mezelf gemotiveerd te houden, voor andere iets te kunnen bijdragen. Jij zit blijkbaar met hele andere redenen op het forum.
 
Jij bent degene die me dwarszit, enige wat je toevoegt aan dit forum is bullshit en daar ben ik een beetje klaar mee. Iemand kan ik me opbouwende kritiek geven, maar wat jij doet op dit forum is wel duidelijk. Mensen proberen neer te halen en achter de rug om bepraten.

Ik zit op dbb om van andere mensen iets op te steken, mezelf gemotiveerd te houden, voor andere iets te kunnen bijdragen. Jij zit blijkbaar met hele andere redenen op het forum.
Laat ik eens inhoudelijk reageren. De tijd dat ik op DBB zit om van andere iets op te steken is inderdaad al lang voorbij. Dit forum zit vol met trolls en zelfs mensen die niet eens liften, er wordt dus ook veel gebashed&getrolld waar ik zeker aan mee doe want er is weinig anders te doen op dit forum. Eigenlijk heb ik de laatste tijd redelijk vaak serieus gereageerd op topics van beginners etc. dus het is wel grappig dat je dit zegt:roflol:. Ik snap ook omdat Wouter en ik elkaar niet liggen dat je in zijn anusje moet kruipen en mij niet aardig kan vinden natuurlijk :). It´s all good!
 
Laat ik eens inhoudelijk reageren. De tijd dat ik op DBB zit om van andere iets op te steken is inderdaad al lang voorbij. Dit forum zit vol met trolls en zelfs mensen die niet eens liften, er wordt dus ook veel gebashed&getrolld waar ik zeker aan mee doe want er is weinig anders te doen op dit forum. Eigenlijk heb ik de laatste tijd redelijk vaak serieus gereageerd op topics van beginners etc. dus het is wel grappig dat je dit zegt:roflol:. Ik snap ook omdat Wouter en ik elkaar niet liggen dat je in zijn anusje moet kruipen en mij niet aardig kan vinden natuurlijk :). It´s all good!
Ik snap wel waarom jij en wovano en elkaar niet liggen hoor. Je bent gewoon jaloers op Wouter, aangezien hij zn doelen constant behaald en jij niet ;)

Laat anders eens wat resultaten zien van de cut waarmee je bezig was of nog steeds bent, waarbij je me constant aan het uitvragen was op insta hoe en wat!

Is nu trouwens wel goed geweest, je kunt je wijsheid nu op andere logs uitspreken, kijken hoe snel zei de kots van je krijgen. Als je m'n log blijft vervuilen dan vraag ik wel een moderator om je te laten opzouten. :hello:
 
Back
Naar boven