Fitness Seller

Nieuws Gestopt met trt etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ritch_fs

Cool Novice
Lid geworden
22 mei 2021
Berichten
49
Waardering
27
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal ik ben zelf na een 2jaar kuren en trt, dus blasten en cruisen principe gestopt!

En wil hier bij houden hoe ik mij voel..
Ik ben gestopt omdat ik nu even naturel door wil gaan!

Toekomst weetje nooit maar dit is nu mijn prioriteit!


Ik begon op 83kg droog rond de 10%
Ben 1.80

Ik begon aantal jaar geleden op 50/53kg


Ik ben nu ongeveer al 6 weken gestopt!

Week 1: ik had nergens last van.
Week 2:principe ook nergens last van .
Week 3: Hier kwam een dip...best heftig even wist ik ook echt niet waar ik het zoeken moest!
Week 4: ook een dip! Bleef er maar inzitten
Week 5:ging het op en af ! Meer beter dan slecht!
Nu week 6 : en voel me dus nu al prima!


Ik train goed! De eerste 4 weken was het wel veel overslaan en moest ik mij even herpakken! Slaap iets minder maar haalde ik wel me uren.

Ik heb tot nu toe geen kracht verlies enkel en alleen wat minder droog...kwa groote
tot nu valt dit mee!

wel ervaar ik dus een wat andere pomp!
Eten is nu 100% dus ben benieuwd!


Vraag maar wat je wilt! Ik wil alleen laten zien dat het stoppen geen probleem hoeft te zijn! En mijn ervaring delen!

Me bloed onderzoeken waren goed geen gekke dingen! En me test lvl was na 5 weken al opgestart dit heeft de anabolen poli na gekeken!


Ik zal nog fotos ter update posten!
 
6 jaar geleden mijn start!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210524_140347.jpg
    Screenshot_20210524_140347.jpg
    242,6 KB · Weergaven: 392
Dit was ongeveer 2maand geleden!
 

Bijlagen

  • Snapchat-909347079.jpg
    Snapchat-909347079.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 412
Tof dat je dit bijhoud en je ervaring deelt met ons.

Ben je cold turkey off gegaan of heb je hcg gepakt om je natuurlijke productie wat te boosten?
 
Ik ben cold turkey of gegaan! Ik had een depressie waar ik niet uitkwam! Ik zat op 150/200mlg test E thats it zo heb ik ook me fisiek gebouwt na de lockdown na die laatste foto!

Ik kreeg paniek aanvallen waardoor ik opgehaal was door een ambulance met betrekking tot mijn hart..gelukkig niks!

Maar hierdoor ben ik dus gestopt, om eerst mentaal goed in orde te zijn!


Over 2 maanden terug na de anabolen poli om weer alles te testen. En vanuit daar verder kijken!
 
Tof dat je dit bijhoud en je ervaring deelt met ons.

Ben je cold turkey off gegaan of heb je hcg gepakt om je natuurlijke productie wat te boosten?
Nee door mijn paniekaanvallen durfde ik dus opeens niks meer te nemen!

Mentaal was dit dus dan beter voor mezelf!

Ik heb zwz al een kleine meid van 1.5jaar en dat vind ik al genoeg!

Dus of ik nu vruchtbaar ben of niet dat maakt me niet meer uit..

Uiteraard natuurlijk wel benieuwd en, laat ik dit meenemen in mijn onderzoek de volgende keer.
 
Nee door mijn paniekaanvallen durfde ik dus opeens niks meer te nemen!

Mentaal was dit dus dan beter voor mezelf!

Ik heb zwz al een kleine meid van 1.5jaar en dat vind ik al genoeg!

Dus of ik nu vruchtbaar ben of niet dat maakt me niet meer uit..

Uiteraard natuurlijk wel benieuwd en, laat ik dit meenemen in mijn onderzoek de volgende keer.

Ja ik heb ook al een kleine en op dit moment geen directe behoefte aan nog meer kids. Waarom ik het vroeg is omdat ik na deze blast ook off wil gaan en kijken hoe snel ik herstel.

Een vriend van mij is 30 en heeft al 5 jaar een laag testosteron (rond de 8) en hij zit nu bij een endocrinoloog die wilt dat hij met hcg gaat proberen om zijn testosteron te verhogen icm gezonder dieet en meer beweging. Vanuit hier was ik benieuwd of hcg dus ook kan helpen niet alleen bij je zwemmers maar ook een boost kan geven aan je test als die aan het terugkomen is.
 
Succes met je herstel

Maar Anabolen poli, kan je daar zomaar heen om je gezondheid daar te laten testen?
 
Yes ik had erheen gebelt..en kon ook snel een afspraak krijgen..bertje overdrijven aan de tel..zodat ze wat sneller zijn..

Me test level stond nu al op 9..

De endroloog heeft hier goed na gekeken en zei al dat dit een goed begin is.
Ja ik heb ook al een kleine en op dit moment geen directe behoefte aan nog meer kids. Waarom ik het vroeg is omdat ik na deze blast ook off wil gaan en kijken hoe snel ik herstel.

Een vriend van mij is 30 en heeft al 5 jaar een laag testosteron (rond de 8) en hij zit nu bij een endocrinoloog die wilt dat hij met hcg gaat proberen om zijn testosteron te verhogen icm gezonder dieet en meer beweging. Vanuit hier was ik benieuwd of hcg dus ook kan helpen niet alleen bij je zwemmers maar ook een boost kan geven aan je test als die aan het terugkomen is.
En ja hcg geeft ook een boost aan de test als dit goed is..want dit is mij toevallig aangeraden mocht ik mij kutter voelen.door iemand uit de bodybuild scene..
 
Succes met je herstel

Maar Anabolen poli, kan je daar zomaar heen om je gezondheid daar te laten testen?
Ja gewoon na je huisarst gaan..en een verwijzing krijgen! En anders gewoon via je huisarst je gezondheid laten testen..?
 
Ja gewoon na je huisarst gaan..en een verwijzing krijgen! En anders gewoon via je huisarst je gezondheid laten testen..?

Thanks, was gewoon benieuwd.
Voorlopig niet nodig (denk ik).

Zit nu wel in een kuur, maar laat mij denk ik paar weken na de kuur mijn bloed weer testen.
 
Thanks, was gewoon benieuwd.
Voorlopig niet nodig (denk ik).

Zit nu wel in een kuur, maar laat mij denk ik paar weken na de kuur mijn bloed weer testen.
Goed om te doen, Raad ik je zeker aan!

Meten is weten!
 
Yes ik had erheen gebelt..en kon ook snel een afspraak krijgen..bertje overdrijven aan de tel..zodat ze wat sneller zijn..

Me test level stond nu al op 9..

De endroloog heeft hier goed na gekeken en zei al dat dit een goed begin is.

En ja hcg geeft ook een boost aan de test als dit goed is..want dit is mij toevallig aangeraden mocht ik mij kutter voelen.door iemand uit de bodybuild scene..
Dat is goed verlopen, kan is goed aanwezig dat er ook helemaal geen “mentale/fysieke klop” meer komt
 
Volgensmij kan je het beste een verwijsbrief aanvragen bij je huisarts na Dhr. De Ronde.
 
Dat is goed verlopen, kan is goed aanwezig dat er ook helemaal geen “mentale/fysieke klop” meer komt
Jaa nu voel ik me zeker beter! En trainen gaat ook goed dus ik hou het komende tijd zo (update foto komt straks)
 
Update zonder pomp ekkes een 20min aruba knallen!
Snapchat-420496750.jpg
 
Wat heb je allemaal geblast in die 2 jaar?
Hoelang ben je nu op TRT sinds je laatste blast?
 
Blast gebruikte ik of sarms

Of verhoogde test met deca

Of test mastron in de zomer..

Laatste blast is half jaar geleden..
Daarna trt op 200mlg
 
Back
Naar boven