MuscleMeat

Libido problemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PieterK

Novice
Lid geworden
23 jul 2021
Berichten
26
Waardering
13
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste, ik heb volgens mij een libido probleem. Erecties zijn erg slap en kan ik niet behouden.

Stats
Leeftijd: 20
Gewicht 80KG
Lengte 187cm


Oorzaak? (Denk ik)

Ik heb een kuur van 3 maanden genomen die test en deca bevatte, in begin maand 3 (waar ik nu zit) heb ik 2 weken overgeslagen en geen test en of deca gespoten. Nu na 2 weken niet gebruikt te hebben merk ik dat mijn libido en erecties bijna weg zijn, er werd mij ergens anders aangeraden om snel weer de kuur op te pakken en hem af te maken en daarna gewoon na te kuren.

Wat is jullie kijk hier op? Alvast ontzettend bedankt.
 
Waarom heb je twee weken niets gebruikt? Was het plan om te stoppen? Normaal gesproken laat je testosteron een paar weken langer doorlopen omdat deca veel langer in je systeem blijft door het langere ester. Daarbij wordt jouw eigen testosteron door 19nors zoals deca en tren zelfs bij aanwezigheid van heel weinig werkzame stof nog keihard onderdrukt.

Houd er sowieso maar rekening mee dat je na een kuur een paar weken/maanden een lager libido kunt hebben doordat je nauwelijks testosteron in je lijft hebt.
 
Waarom heb je twee weken niets gebruikt? Was het plan om te stoppen? Normaal gesproken laat je testosteron een paar weken langer doorlopen omdat deca veel langer in je systeem blijft door het langere ester. Daarbij wordt jouw eigen testosteron door 19nors zoals deca en tren zelfs bij aanwezigheid van heel weinig werkzame stof nog keihard onderdrukt.

Houd er sowieso maar rekening mee dat je na een kuur een paar weken/maanden een lager libido kunt hebben doordat je nauwelijks testosteron in je lijft hebt.
Beste, bedankt voor de reactie.

Het was niet de bedoeling om te stoppen, ik heb een vakantie gehad waar dit niet mee te combineren was en had gelezen dat het opzich gaan kwaad kon om even te stoppen.

Ik weet dat het na de kuur idd redelijk logisch is om een minder libido dan voorheen te hebben, echter schrok ik zelf een beetje dat dat nu al was en toch wel iets extremer dan verwacht.

Ik ga mijn kuur dus nu weer hervatten (na 2 weken niks te hebben genomen) en daarna gewoon nakuren met nolvadex en chlomid.
 
Hoezo kuur je überhaupt als je 80kg weegt op 187cm, je bent nu bijna 3 maanden bezig ben je op 60kg begonnen ofzo🤣
 
Goed ingelezen zie ik.

Nou weet je in ieder geval wat je te wachten staat wanneer je weer off gaat.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Goed ingelezen zie ik.

Nou weet je in ieder geval wat je te wachten staat wanneer je weer off gaat.
Idd! Alleen vraag ik me nu wel af of mijn libido voor nu weer omhoog gaat? Aangezien ik de kuur hervat heb, ga ik er eigenlijk wel vanuit toch?

Alvast bedankt allen voor de info en reacties!
 
Laatst bewerkt:
Welke hoeveelheden heb je gebruikt? Libido probleem met kleine dosis is mij niet bekend!
 
Idd! Alleen vraag ik me nu wel af of mijn libido voor nu weer omhoog gaat? Aangezien ik de kuur hervat heb, ga ik er eigenlijk wel vanuit toch?

Alvast bedankt allen voor de info en reacties!

Hoelang duurt je kuur nog?
 
Welke hoeveelheden heb je gebruikt? Libido probleem met kleine dosis is mij niet bekend!
Week 1: 1.5ML test
Week 2: 1.5ML deca
Etc

Om en om.

Kan ook wel door de stres komen misschien hoor.. of combinatie van, maar ben nog erg join dus schrik je wel even van.
 
Huh wat, je zet een week test en dan een week deca?
Waarom?

Ik zou gewoon off gaan en niet meer aan de anaboloes komen.
 
1.5ml elke week wtf:roflol: Je bent toch al twee weken gestopt, dus kan je evengoed je nakuur beginnen.

=> edit: fout ik dacht in Mg :rolleyes:
 
Huh wat, je zet een week test en dan een week deca?
Waarom?

Ik zou gewoon off gaan en niet meer aan de anaboloes komen.
Oh nee excuus foutje, elke week gewoon.
 
Oh nee excuus foutje, elke week gewoon.

Waarom zet je er dan ook nog eens 'om en om bij'?

Ga gewoon off en denk niet meer aan kuren, je hebt geen flauw benul van wat je aan het doen bent. Met je libido komt het vanzelf weer goed.
 
Week 1: 1.5ML test
Week 2: 1.5ML deca
Etc

Om en om.

Kan ook wel door de stres komen misschien hoor.. of combinatie van, maar ben nog erg join dus schrik je wel even

Zou gewoon stoppen als ik you was en eerst goed laten adviseren. Nakuur erin en herstellen! Stijf pikkie komt vanzelf weer
 
Je zet deca dus de kans op een deca dick is aanwezig, naast dat het waarschijnlijk nu al in je kop zit waardoor die slap blijft.
 
Ik ga dan maar gewoon nakuren en herstellen. Thanks voor de tips allemaal
 
Wat vind je vriend(in) er van? :D
 
Back
Naar boven