AndroidHealthClinic

Sterkste man van Nederland 2021

Bezoekers in dit topic

snowke90

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Berichten
2.311
Waardering
3.611
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
14 augustus - Kampen

Onderdelen FINALE 2021
1 Boomstam max . 3 beurten
2 Deadlift Auto Reps
3 Yoke race
4 Powerstairs
5 Atlas Stones op hoogte--nieuw equipment.
6 N.N.B--hopenlijk volgende week details

Deelnemers:

- Kelvin de Ruiter
- Randolph Pander
- George Sulaiman
- Angelo v/d Pas
- Johan Langhorst
- Jaap Griffioen
- Stefan Lesner
- Yoel Blom
- Berend Aaftink
- Bart Marcelissen
- Kevin Hazeliger
- Kevin de Jong

Ik ga voor het eerst sinds 2010 niet kijken, omdat het walgelijk ver weg is en er geen persoonlijk bekenden van mij meedoen (iig niet op het lvl dat het ze een fuck boeit of ik kom of niet). Ik ben wel benieuwd, maar vind het de lange dag/lang rijden/vies verbranden niet waard :roflol: Als je dichterbij woont of je hebt het nog nooit gezien, zou ik zeker gaan kijken. IK vind het een prachtig veld en ben wel erg benieuwd.

Voorspelling top 5:

1. Kelvin
2. George
3. Johan
4. Jaap
5. Kevin

Ben benieuwd ook naar RockOfAges , verwacht ook dat hij op deze events beter uit de verf komt dan op de relatief lichte kwali.
 
ik ben wel weer aanwezig net als de kwali.
zijn het nu 8 stuks van de kwali en 4 van de vorige finale?

grootste fanboy van berend. en ga er weer voor om ultiem te verbranden.
 
ik ben wel weer aanwezig net als de kwali.
zijn het nu 8 stuks van de kwali en 4 van de vorige finale?

grootste fanboy van berend. en ga er weer voor om ultiem te verbranden.
nee, top 6 en 6 kwali, maar 2 man van top 6 uitgevallen...
 
Volgens mij is het Stefan Lescher ipv Lesner:o

En er doen 2 Kevins mee, welke wordt 5e denk je?

Ik ga in elk geval wel kijken als het niet de hele dag regent.:)
 
Volgens mij is het Stefan Lescher ipv Lesner:o

En er doen 2 Kevins mee, welke wordt 5e denk je?

Ik ga in elk geval wel kijken als het niet de hele dag regent.:)

Weet ik het joh :roflol:
Kevin de Jong, mits in shape, is echt top 5 materiaal denk ik. Heeeel goed op de yoke en statisch ook sterk. Kevin Hazeleger is een allround sterke man maar niet top 5 denk ik.

De geruchten gaan dat George echt in kampioenshape is en ook Johan is sterker dan ooit. Vraag is alleen of ze heel blijven. Vaker als mensen "top secret" (in geval van George, als in; geen wedstrijden doen van te voren) zich keihard voorbereiden, is dat altijd nog de vraag. Wedstrijden blijft toch iets heel aparts en anders dan "gym lifts".
 
Hij kwam soms wel eens mee trainen met Aron, toen al erg sterk en veelbelovend.
mwah really? hij was sterk voor zijn leeftijd, maar pas na zn bodybuild tijd kwam ie echt groot en sterk terug. In "onze" tijd was ie gewoon een jong sterk ventje, maar niet bovengemiddeld veelbelovend. Zijn spiermassa uit zn bodybuild periode heeft hem erna ook echt geholpen denk ik (icm meer verstand van voeding, rust, trainen en "supps")
 
Weet ik het joh :roflol:
Kevin de Jong, mits in shape, is echt top 5 materiaal denk ik. Heeeel goed op de yoke en statisch ook sterk. Kevin Hazeleger is een allround sterke man maar niet top 5 denk ik.

De geruchten gaan dat George echt in kampioenshape is en ook Johan is sterker dan ooit. Vraag is alleen of ze heel blijven. Vaker als mensen "top secret" (in geval van George, als in; geen wedstrijden doen van te voren) zich keihard voorbereiden, is dat altijd nog de vraag. Wedstrijden blijft toch iets heel aparts en anders dan "gym lifts".
Onderschat Kevin H niet en berend gaat ook verrassen, let maar op
 
mwah really? hij was sterk voor zijn leeftijd, maar pas na zn bodybuild tijd kwam ie echt groot en sterk terug. In "onze" tijd was ie gewoon een jong sterk ventje, maar niet bovengemiddeld veelbelovend. Zijn spiermassa uit zn bodybuild periode heeft hem erna ook echt geholpen denk ik (icm meer verstand van voeding, rust, trainen en "supps")
Bart is zeker sterk en allround, hij was niet voor niets gedeeld 5e twee jaar terug.

Hij zit momenteel wel met een blessure dus dat kan hem wel gaan belemmeren om dat te herhalen.
 
Bart is zeker sterk en allround, hij was niet voor niets gedeeld 5e twee jaar terug.

Hij zit momenteel wel met een blessure dus dat kan hem wel gaan belemmeren om dat te herhalen.

Eens, maar ik bedoelde in de tijd waar Sanca het over had. Dat is echt al behoorlijk lang geleden.
 
14 augustus is een zaterdag en ik ben vrij :thumb: en Kampen is niet zo ver.
 
Back
Naar boven