MuscleMeat

Kuursamenstelling

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 jul 2021
Berichten
25
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
Beste leden,

ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.

mijn statts zijn
1"72
84kg 8%

ik ben net terug gestart na een blessure en ga voor de eerste keer mij voorbereiden om aan wedstrijden deel te nemen. Mijn coach had met dit kuur schema samen gestelt!
Test 500mg
Deca 400mg
Boldenone 600mg

ik vroeg me af of dit extremene dosissen zijn want mijn doel is een classic look. Geen phill heath look. Dus ik ben er mij van bewust dat je altijd wat risico neemt. Maar als ik het kan minimaliseren dan graag.
zijn hier mensen die 1,6gr gebruiken of zit ik al bij de zwaardere gebruikers?
Alvast bedankt!!!!
 
Luister altijd naar je coach King Kong
 
Deca en boldenon verhogen allebei de rode bloedcellen.
Hoewel er geen data is dat dit schadelijk is zou ik het in de gaten houden.
Sowieso begrijp ik de combinatie van deca en boldenon niet.

Qua dosering, misschien wat hoog voor jouw gewicht, maar op zich geen bizarre doseringen nee.
 
Oke super bedankt voor de info, ja ik stel mijn kuurschema niet zelf samen dus weet ik niet voor wat ik die combi moet gebruiken. Volgens mij hardheid en mass maar daar kan enkel mijn coach op antwoorden. Zeker en vast bedankt!!
 
84 op 8 procent natty is je startfysiek?

heb je daar een foto van?
 
Hey Camelus mijn natty statts waren 80kg 14%vorig jaar. Fotos vind ik moeilijk om te plaatsen omdat in belgie anabolen illegaal zijn en ik meerdere tattoos heb. Ik ben nu al 6 weken aan het kuren op dit schema. En tijdens blessure van 7 maakd heb ik natty gecut op 2500kcal gegaan en 200gr eiwitten 70gr vet. En teruggevallen naar 75kg en ondertussen in 6 weken 8/9 kg bij zonder al te veel vocht gebruik aromasin 12,5ed, caber 1,25 2 x ew. Mijn bezorgheid ligt echt op de hoeveelheden die ik gebruik. Ik ben me zowiezo bewust dat als je geen bijwerkingen wilt je dan ook niet moet kuren. Maar je hebt bijwerkingen en je hebt bijwerkingen he. Ik heb net ook een kindje en zou toch graag nog 50 jaar voor haar kunnen zorgen 🙈
 
Kan je je zorgen niet bij je coach melden? Je lijkt niet zo zeker te zijn in de doseringen, dat kan je toch melden aan hem?

Mag ik vragen wie je coach is?
 
Maar zijn die dossisen hoog ? Ben zeer lang natty geweest.
Ja, dat is een flinke kuur als dit (voor naar wat ik begrijp), een eerste(?) kuur is.

Deca en boldenon verhogen allebei de rode bloedcellen.
Hoewel er geen data is dat dit schadelijk is zou ik het in de gaten houden.
Sowieso begrijp ik de combinatie van deca en boldenon niet.

Qua dosering, misschien wat hoog voor jouw gewicht, maar op zich geen bizarre doseringen nee.
Alle AAS verhogen dat.

Hey Camelus mijn natty statts waren 80kg 14%vorig jaar. Fotos vind ik moeilijk om te plaatsen omdat in belgie anabolen illegaal zijn en ik meerdere tattoos heb. Ik ben nu al 6 weken aan het kuren op dit schema. En tijdens blessure van 7 maakd heb ik natty gecut op 2500kcal gegaan en 200gr eiwitten 70gr vet. En teruggevallen naar 75kg en ondertussen in 6 weken 8/9 kg bij zonder al te veel vocht gebruik aromasin 12,5ed, caber 1,25 2 x ew. Mijn bezorgheid ligt echt op de hoeveelheden die ik gebruik. Ik ben me zowiezo bewust dat als je geen bijwerkingen wilt je dan ook niet moet kuren. Maar je hebt bijwerkingen en je hebt bijwerkingen he. Ik heb net ook een kindje en zou toch graag nog 50 jaar voor haar kunnen zorgen 🙈
Waarvoor gebruik je de Aromasin en cabergoline?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja, dat is een flinke kuur als dit (voor naar wat ik begrijp), een eerste(?) kuur is.


Alle AAS verhogen dat.


Waarvoor gebruik je de Aromasin en cabergoline?
Deca en bold verhogen dit toch meer dan andere aas?
 
Deca en bold verhogen dit toch meer dan andere aas?
Van boldenon is geen enkele klinische studie, m.u.v. studies waarbij er éénmalig boldenon wordt toegediend om metabolieten voor dopingcontroles in kaart te brengen. Dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen. Van de studies die er wel zijn m.b.t. andere AAS lijken er geen noemenswaardige verschillen te zitten tussen in elk geval testosteron en nandrolon. Anders is het voor de orale AAS, die lijken, om wat voor reden dan ook, te leiden tot een kleinere verhoging van het hematocriet.

De stijging van hematocriet bij kuurders is in de regel ook gering. Het effect lijkt af te vlakken bij hogere doseringen. In de HAARLEM-studie was de gem. stijging 3%-punt, en echt hele hoge waardes werden er niet gezien (met één uitzondering op 100 deelnemers).
1627506035340.png

(T0 = voor de kuur, T1 = einde van de kuur, T2 = 3 maanden na de kuur en T3 = 1 jaar na aanvang van de kuur).

Eén AAS boven een ander verkiezen vanwege een vermeend effect op het hematocriet, zeker bij zulke doseringen die TS neemt, is nutteloos.
 
Kan je je zorgen niet bij je coach melden? Je lijkt niet zo zeker te zijn in de doseringen, dat kan je toch melden aan hem?

Mag ik vragen wie je coach is?
Ik kan spijtig genoeg mijn zorgen niet bij mijn coach uiten en ook moet hij anoniem blijven, ik heb hem erop aangesproken, hij vertelde me dat gy geen risicos neemt met zijn athleten. maar als ik dan andere hoor van andere teams zeggen ze over mijn coach dat gy hoog gaat in doseringen. Vandaar dat ik mij hier wat wou informeren.
 
Ja, dat is een flinke kuur als dit (voor naar wat ik begrijp), een eerste(?) kuur is.


Alle AAS verhogen dat.


Waarvoor gebruik je de Aromasin en cabergoline?
Aromasin voor mijn oestrogeen lvls en caber tegen prolactine.
 
Aromasin voor mijn oestrogeen lvls en caber tegen prolactine.
Waarom zou je je oestrogeen willen verlagen? En waardoor is je prolactine verhoogd, wat is je prolactinewaarde?
 
Man man man dit gaat toch helemaal nergens meer over.

Naast het feit dat dit veel te hoog is en ook nog eens volgestopt wordt met AI en cabergoline, gaat geen enkele AAS jou een classic look of een Phil Heath look geven :roflol:
 
Ik kan spijtig genoeg mijn zorgen niet bij mijn coach uiten en ook moet hij anoniem blijven, ik heb hem erop aangesproken, hij vertelde me dat gy geen risicos neemt met zijn athleten. maar als ik dan andere hoor van andere teams zeggen ze over mijn coach dat gy hoog gaat in doseringen. Vandaar dat ik mij hier wat wou informeren.

Het gebruik van AAS is per definitie een risico. Dus wat jouw coach zegt is kolder.
 
Man man man dit gaat toch helemaal nergens meer over.

Naast het feit dat dit veel te hoog is en ook nog eens volgestopt wordt met AI en cabergoline, gaat geen enkele AAS jou een classic look of een Phil Heath look geven :roflol:
Mijn oestrogeen stond op 125 ipv tussen de 20/40 als ik mij niet vergis mag mijn oestrogeen niet te laag staan maar zeker ook niet te hoog of ik ben een vochtbak en dan zal ik wat swoler lijken maar ocharme de kwaliteit. Dit ben ik na 4 weken
 
Mijn oestrogeen stond op 125 ipv tussen de 20/40 als ik mij niet vergis mag mijn oestrogeen niet te laag staan maar zeker ook niet te hoog of ik ben een vochtbak en dan zal ik wat swoler lijken maar ocharme de kwaliteit. Dit ben ik na 4 weken
Na 4 weken…. 4 weken na wat precies?
 
Jezus wat een acné. Ik weet niet of je hier altijd last van hebt gehad, maar klooien met hormonen zoals jij doet draagt wel extreem bij aan wat er op jouw borst gebeurt. Ik bedoel dit niet vervelend he, maar zo extreem zie ik niet heel vaak voorbij komen en dan is 1+1 hier wel 3 met alle middelen die je onnodig tot je neemt.
 
Na 4 weken…. 4 weken na wat precies?
Ik heb 9 maand gekuurt waarvan 7 maanden tijdens blessure dus zonder trainen omdat ik elke dag hoopte dat het 'weg zou zijn'altijd opgevolgt door arts en oestrogeen stond plots x3 wat het mag zijn dan heeft lijn coach gezegt ed 12,5 mg aromasin toen gy begon met begeleding 6 weken geleden dus nu in 4 weken kom ik van 73kg weer +80 door muscle memory. Wat is er verkeerd aan oestrogeen blokkers ? Ik ben niet iemand die 12 weken wil kuren en stop...,ik ben iemand die enkel 1 x per jaar 2 maanden off wil gaan en dan ook 8 weken trt per jaar.
 
Back
Naar boven