XXL Nutrition

Kuursamenstelling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jezus wat een acné. Ik weet niet of je hier altijd last van hebt gehad, maar klooien met hormonen zoals jij doet draagt wel extreem bij aan wat er op jouw borst gebeurt. Ik bedoel dit niet vervelend he, maar zo extreem zie ik niet heel vaak voorbij komen en dan is 1+1 hier wel 3 met alle middelen die je onnodig tot je neemt.
Jaa zonder stoppen.... dossisen plots gedropt en acnee kwam na 7 maanden gebruik!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 9 maand gekuurt waarvan 7 maanden tijdens blessure dus zonder trainen omdat ik elke dag hoopte dat het 'weg zou zijn'altijd opgevolgt door arts en oestrogeen stond plots x3 wat het mag zijn dan heeft lijn coach gezegt ed 12,5 mg aromasin toen gy begon met begeleding 6 weken geleden dus nu in 4 weken kom ik van 73kg weer +80 door muscle memory. Wat is er verkeerd aan oestrogeen blokkers ? Ik ben niet iemand die 12 weken wil kuren en stop...,ik ben iemand die enkel 1 x per jaar 2 maanden off wil gaan en dan ook 8 weken trt per jaar.

Ze zijn volledig onnodig als je weet wat je doet. Maar jij en jouw coach hebben kennelijk de ballen verstand ervan. Tip: zoek een andere coach.
 
Ze zijn volledig onnodig als je weet wat je doet. Maar jij en jouw coach hebben kennelijk de ballen verstand ervan. Tip: zoek een andere coach.
Kan ik je prive sturen ?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ze zijn volledig onnodig als je weet wat je doet. Maar jij en jouw coach hebben kennelijk de ballen verstand ervan. Tip: zoek een andere coach.
Qua coach heb ik mijn twijfels of gy er niets van kent want laatste Npc 2 overal winners en 6 x first places
 
Qua coach heb ik mijn twijfels of gy er niets van kent want laatste Npc 2 overal winners en 6 x first places

Hoeft niet perse iets te zeggen over de coach natuurlijk, als het speelveld bagger is dan kom je ook een eind met semi bagger.
 
Qua coach heb ik mijn twijfels of gy er niets van kent want laatste Npc 2 overal winners en 6 x first places
Met die kuur zal je leuke gains maken maar dat kan volgens mij (en denk ook anderen) prima met enkel de test en deca of test en bold.

Dat een coach succesvol is wil imo niet zeggen dat hij een gezonde (of minst ongezonde) aanpak hanteert.

Ik zou gewoon eens polsen of het mogelijk is om of:

-de dosis van de middelen te verlagen maar je ze dan nog steeds alle drie gebruikt.

-slechts twee middelen gebruikt.
 
Vind het maar vreemd dat coaches zo'n hoge dosissen moeten voorschrijven om succes te kunnen verzekeren. Een echte goede coach kan zelfs een natty volwaardig laten competen.
Tenzij er haast bij is en de wedstrijd er al snel is natuurlijk.
 
Met die kuur zal je leuke gains maken maar dat kan volgens mij (en denk ook anderen) prima met enkel de test en deca of test en bold.

Dat een coach succesvol is wil imo niet zeggen dat hij een gezonde (of minst ongezonde) aanpak hanteert.

Ik zou gewoon eens polsen of het mogelijk is om of:

-de dosis van de middelen te verlagen maar je ze dan nog steeds alle drie gebruikt.

-slechts twee middelen gebruikt.
Thanks ik heb hier heel veel aan, thanks om mij niet af te blaffen want heb het gevoel dat als je hier een vraag stelt sommigen geneigd zijn om meteen je met de grond gelijk te maken en af te breken. En wat vind jij van de aromasin eod 12,5 doen en kijken naar de bloedwaardes indien te lage oestrogeen. Naar 2 x per week 12,5 ? Ik zelf dacht aan een kuur van
500mg test
400mg deca
300mg bold
3iu hgh
Aromasin 2 x per week 12,5mg.
is dit een betere optie ?
 
Toen ik nog full blown acne had, kreeg ik van bijna alle kuurtjes nog meer acne.
Enige kuur waar ik volledig geen acne op heb gehad was 250mg test, 200mg primo per week, met om de 2 dagen 100mg npp.
Andere varianten die in de buurt kwamen daarvan waren 250 test met of 200 pimo, of 20mg anavar.
Met die npp optie ben ik op mijn grootst geweest. Dus werkt goed genoeg om groot op te worden.

Just putting it out there
 
En wat vind jij van de aromasin eod 12,5 doen en kijken naar de bloedwaardes indien te lage oestrogeen. Naar 2 x per week 12,5 ? Ik zelf dacht aan een kuur van
500mg test
400mg deca
300mg bold
3iu hgh
Aromasin 2 x per week 12,5mg.
is dit een betere optie ?
Zou het niet zo maar nemen eigenlijk. Oestrogeen is zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor vochtretentie (kan er wel aan bijdragen natuurlijk).

Je kan bijvoorbeeld ook starten op

375mg test
300mg deca
300mg bold
3iu gh

en na verloop van tijd de testosteron verhogen. Eventueel de deca ook lager (200mg ofzo) starten en verhogen naarmate de kuur vordert. Is nog steeds niet weinig natuurlijk maar al wat lichter dan je voorstel.
 
Zou het niet zo maar nemen eigenlijk. Oestrogeen is zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor vochtretentie (kan er wel aan bijdragen natuurlijk).

Je kan bijvoorbeeld ook starten op

375mg test
300mg deca
300mg bold
3iu gh

en na verloop van tijd de testosteron verhogen. Eventueel de deca ook lager (200mg ofzo) starten en verhogen naarmate de kuur vordert. Is nog steeds niet weinig natuurlijk maar al wat lichter dan je voorstel.
Thanks voor de info! 👊🏼👊🏼👊🏼
 
Van boldenon is geen enkele klinische studie, m.u.v. studies waarbij er éénmalig boldenon wordt toegediend om metabolieten voor dopingcontroles in kaart te brengen. Dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen. Van de studies die er wel zijn m.b.t. andere AAS lijken er geen noemenswaardige verschillen te zitten tussen in elk geval testosteron en nandrolon. Anders is het voor de orale AAS, die lijken, om wat voor reden dan ook, te leiden tot een kleinere verhoging van het hematocriet.

De stijging van hematocriet bij kuurders is in de regel ook gering. Het effect lijkt af te vlakken bij hogere doseringen. In de HAARLEM-studie was de gem. stijging 3%-punt, en echt hele hoge waardes werden er niet gezien (met één uitzondering op 100 deelnemers).
Bekijk bijlage 533214
(T0 = voor de kuur, T1 = einde van de kuur, T2 = 3 maanden na de kuur en T3 = 1 jaar na aanvang van de kuur).

Eén AAS boven een ander verkiezen vanwege een vermeend effect op het hematocriet, zeker bij zulke doseringen die TS neemt, is nutteloos.
Ik heb mijn bloed oa. laten testen op Haematocriet. De waarde was 0,55.
Vreemde is dat in Nederland dit de maximale referentie waarde is maar in Duitsland is dat 0.52 volgens mij.
Ik ben gestart met een klein licht kuurtje test (300 mg) + 200 primo per week.
Ik neem dat dit geen kwaad kan. Ik neem voor alle zekerheid elke dag een kinderaspirientje in plus ik eet een halve grapefruit erbij.
Dit moet goed genoeg zijn.
 
Ik heb mijn bloed oa. laten testen op Haematocriet. De waarde was 0,55.
Vreemde is dat in Nederland dit de maximale referentie waarde is maar in Duitsland is dat 0.52 volgens mij.
Ik ben gestart met een klein licht kuurtje test (300 mg) + 200 primo per week.
Ik neem dat dit geen kwaad kan. Ik neem voor alle zekerheid elke dag een kinderaspirientje in plus ik eet een halve grapefruit erbij.
Dit moet goed genoeg zijn.

Wat zit er in dat kinderaspirientje?
 
Als je die kuur uit je openingspost al te veel vond en er van in de paniek schiet kan je maar beter geen wedstrijden doen denk ik
 
Back
Naar boven