AndroidHealthClinic

2x trainen per dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blashing123

Novice
Lid geworden
9 aug 2020
Berichten
28
Waardering
7
Beste lede, nu wil ii vanaf vandaag starten met 2X trainen per dag 1 sessie smorgens 1 sessie savonds. Nu heb ik bevoorbeele deze mprgen rug en tricep getraint . Moet ik nu in de avondsessie 2 andere spiergroepen trainen of juist dezelfde wat raden jullie aan ?
 
Wat denk je hiermee te bereiken?
 
Beste lede, nu wil ii vanaf vandaag starten met 2X trainen per dag 1 sessie smorgens 1 sessie savonds. Nu heb ik bevoorbeele deze mprgen rug en tricep getraint . Moet ik nu in de avondsessie 2 andere spiergroepen trainen of juist dezelfde wat raden jullie aan ?
Is u A'nold?
 
Mooi, dan ga ik vanaf nu 3 x per dag trainen, 's morgens , 's middags en 's avonds.
 
Twee korte sessies op één dag kunnen een optie zijn.
Hoe lang train je al en hoe heb je getraind de afgelopen tijd?
 
Twee korte sessies op één dag kunnen een optie zijn.
Hoe lang train je al en hoe heb je getraind de afgelopen tijd?
6 maand ongeveer en normaal trainde ik 5 dagen in de week 2 spiergroepen per dag
 
Heb je geen leven ofzo?
 
6 maand ongeveer en normaal trainde ik 5 dagen in de week 2 spiergroepen per dag
Je gaat niet per se sneller je doelen behalen door de frequentie op te schroeven. Zonder je verdere omstandigheden te kennen denk ik sowieso niet dat je in een fase van je trainingscarrière zit waarin het verstandig is om twee keer op een dag te gaan trainen.
 
is het dan juist slim om Dezelfde spier aan te pakke of een ander als in se morgend?
Als je dezelfde spiergroep kan meepakken in de avond als in de ochtend dan betwijfel ik wel of je eerste training de moeite waard is geweest. Beter 1 training en daar uitgebreid de tijd voor nemen, dan kan je alsnog een tweede training doen waarin je abs/calfs/cardio ofzo nog wat aandacht geeft.

Kan je anders even je trainingsschema hier droppen of hetgeen wat je van plan was te doen op die dagen dat je 2 keer per dag wilt gaan? Schept meer duidelijkheid.
 
Heb je geen leven ofzo?
Gast, hij heb vakantie toch ....

Ma: rug, avond cardio en avond buik.
Di: borst, avond cardio/ onderarmen.
Wo: benen, avond cardio buik.
Do: schouders, avond kuiten en cardio.
Vrijdag: arms en onderarmen.
Zaterdag festivalletje en zondag bij je familie op bezoek.
Houdt je voeding bij, kcal eiwitten vetten en water.
Maak elke week progressie foto's.
Houdt je gewicht bij.
Houdt je logboek bij. Geef jezelf zo veel mogelijk informatie, want een week later lijken alle trainingen op elkaar. De ervaringen die je hiermee opdoet kun je later in je carrière nog steeds gebruiken.
Kap ermee voordat je niet meer hersteld. Slecht slapen, geen honger, kater gevoel etc... stop ermee.
 
Als je dezelfde spiergroep kan meepakken in de avond als in de ochtend dan betwijfel ik wel of je eerste training de moeite waard is geweest. Beter 1 training en daar uitgebreid de tijd voor nemen, dan kan je alsnog een tweede training doen waarin je abs/calfs/cardio ofzo nog wat aandacht geeft.

Kan je anders even je trainingsschema hier droppen of hetgeen wat je van plan was te doen op die dagen dat je 2 keer per dag wilt gaan? Schept meer duidelijkheid.
Tegelijk :thumb:
 
Back
Naar boven