AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hij is alleen wel wat licht. 2750 gram. Volgens de gyneacoloog is ie dysmatuur.

    Echter zei ze wel dat deze data gebaseerd is op kinderen met ouders van Nederlandse komaf. Volgens deze data zijn vrijwel alle aziaten die hier geboren worden dysmatuur, wat natuurlijk niet het geval is. M'n vriendin is Portugees, die hele familie is onder de 1,70. Ik 1,87. Op de echo's was hij tot 30 weken echter gemiddeld. Gek dat hij dus nu te klein is. Hopelijk trekt het bij (en wordt het geen manlet :roflol:) en is er niks aan de hand.

    Hij eet nu wel gewoon goed, bloedsuiker is top.
     
    Zitten we hier op het viva forum? Soort moderne godwin, zodra er een kind geboren is begint er iemand over het vreselijke slaapgebrek, gevolgd door iemand anders die zegt dat je leven over is en als klap op de vuurpijl komt er nog een reactie dat het wel echt de moeite waard is allemaal hoor.
    Zo blijkt maar dat alle stoere gasten hier toch wel een klein hartje hebben ;).
     
    Hij is alleen wel wat licht. 2750 gram. Volgens de gyneacoloog is ie dysmatuur.

    Echter zei ze wel dat deze data gebaseerd is op kinderen met ouders van Nederlandse komaf. Volgens deze data zijn vrijwel alle aziaten die hier geboren worden dysmatuur, wat natuurlijk niet het geval is. M'n vriendin is Portugees, die hele familie is onder de 1,70. Ik 1,87. Op de echo's was hij tot 30 weken echter gemiddeld. Gek dat hij dus nu te klein is. Hopelijk trekt het bij (en wordt het geen manlet :roflol:) en is er niks aan de hand.

    Hij eet nu wel gewoon goed, bloedsuiker is top.
    Je bent zelfs een cm gegroeid! Welkom bij de exclusieve 1m87 club.
     
    Hij is alleen wel wat licht. 2750 gram. Volgens de gyneacoloog is ie dysmatuur.

    Echter zei ze wel dat deze data gebaseerd is op kinderen met ouders van Nederlandse komaf. Volgens deze data zijn vrijwel alle aziaten die hier geboren worden dysmatuur, wat natuurlijk niet het geval is. M'n vriendin is Portugees, die hele familie is onder de 1,70. Ik 1,87. Op de echo's was hij tot 30 weken echter gemiddeld. Gek dat hij dus nu te klein is. Hopelijk trekt het bij (en wordt het geen manlet :roflol:) en is er niks aan de hand.

    Hij eet nu wel gewoon goed, bloedsuiker is top.

    Die van mij is iets onder gemiddeld maar zwaarder dan gemiddeld :D

    Ekte player al. Zit overal naar de vrouwtjes te lachen en zwaaien.
    rippedmeeuw kan van hem leren.
     
    Zitten we hier op het viva forum? Soort moderne godwin, zodra er een kind geboren is begint er iemand over het vreselijke slaapgebrek, gevolgd door iemand anders die zegt dat je leven over is en als klap op de vuurpijl komt er nog een reactie dat het wel echt de moeite waard is allemaal hoor.
    Alle clichés zijn waar.
     
    Mijn leven was alles behalve over en cliché nummer 1, de roze wolk heb ik nooit ervaren :dunno:

    Vooral de slapeloosheid klopt :P
    Mijn leven was alles behalve over en cliché nummer 1, de roze wolk heb ik nooit ervaren :dunno:

    Vooral de slapeloosheid klopt :P
    Ik heb ook geen roze wolk gehad. Te weinig voor geslapen. Vooral erg vermoeiend. Maar vind het wel gezellig een stel kinderen in huis. Ik houd wel van een geintje oid op zijn tijd en kinderen zijn daar eigenlijk altijd wel voor in.
     
    Hij is alleen wel wat licht. 2750 gram. Volgens de gyneacoloog is ie dysmatuur.

    Echter zei ze wel dat deze data gebaseerd is op kinderen met ouders van Nederlandse komaf. Volgens deze data zijn vrijwel alle aziaten die hier geboren worden dysmatuur, wat natuurlijk niet het geval is. M'n vriendin is Portugees, die hele familie is onder de 1,70. Ik 1,87. Op de echo's was hij tot 30 weken echter gemiddeld. Gek dat hij dus nu te klein is. Hopelijk trekt het bij (en wordt het geen manlet :roflol:) en is er niks aan de hand.

    Hij eet nu wel gewoon goed, bloedsuiker is top.
    Kan die niet nu al met een testo kuurtje beginnen :D
     
    Ik heb ook geen roze wolk gehad. Te weinig voor geslapen. Vooral erg vermoeiend. Maar vind het wel gezellig een stel kinderen in huis. Ik houd wel van een geintje oid op zijn tijd en kinderen zijn daar eigenlijk altijd wel voor in.
    En als je iets doet wat ze niet leuk vinden zeg je gewoon grapje en is alles weer goed. True story!
     
    Geeft de pro-vaxxer Galen toe dat hij een foutieve aanname heeft gedaan omtrent Covid-19, zijn de anti-vaxxers nog niet tevreden. :D
     
    Geeft de pro-vaxxer Galen toe dat hij een foutieve aanname heeft gedaan omtrent Covid-19, zijn de anti-vaxxers nog niet tevreden. :D
    :roflol:

    Misschien dat ik over een jaar helemaal bekeerd ben en fel ageer tegen vaccinatie tegen COVID-19. Maar hoogstwaarschijnlijk niet. :trollface:
     
    :roflol:

    Misschien dat ik over een jaar helemaal bekeerd ben en fel ageer tegen vaccinatie tegen COVID-19. Maar hoogstwaarschijnlijk niet. :trollface:
    Je bedoelt dat diegene die nu niet wil straks ook niet meer mag als covid muteert naar airborne Ebola.
     
    Je bedoelt dat diegene die nu niet wil straks ook niet meer mag als covid muteert naar airborne Ebola.
    wat heeft ebola feitelijk met covid te maken dan ?
     
    Heb vakantie dus, uitslapen train en eten
     
    Vanavond weer een nachtje slapen in de slaap-clinic
    Ik krijg een CPAP masker aangemeten (apneu) om mee te slapen
    De slaapverpleegkundigen zullen mij dan monitoren, om te kijken of het wat oplevert
    Dus minder slaapstops en dus ook een betere nachtrust voor een betere gezondheid.
    Een betere nachtrust zorgt ook voor meer energie dus meer gains :)

    Het masker krijg ik mee naar huis voor een aantal weken, daarna evalueren
     
    Back
    Naar boven