XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.

    De meesten zien alleen de poep en plas humor, maar die snappen de show niet. En ze waren natuurlijk altijd van het shockeren, jammer dat ze softer zijn geworden in de loop der jaren.

    Family guy is random as fuck.
    Ah gebrek aan intelligentie is dus de reden dat ik zulke programma's verafschuw.
     
    Ik vind Southpark erg leuk. Maar het loopt nu al twintig jaar. Ik herinner me dat ik stoned in de bioscoop hun eerste film zatte kijken. Rolde van onze stoelen van het lachen. Ik weet, ben een oude lul.
     
    South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.

    De meesten zien alleen de poep en plas humor, maar die snappen de show niet. En ze waren natuurlijk altijd van het shockeren, jammer dat ze softer zijn geworden in de loop der jaren.

    Family guy is random as fuck.
    Gaat Kenny nog steeds dood elke aflevering?
     
    Gaat Kenny nog steeds dood elke aflevering?
    Sinds seizoen 5 (ff opgezocht) niet meer elke aflevering. Hij was ook een tijdje weg. Voor hem in de plaats kwam o.a. Butters. Later kwam ie weer terug.
     
    Eerste oogst van het jaar
    20210812_142436.jpg
     
    Eerste oogst, of eerste oogst wat tomaten betreft. ;)
    De eerste oogst kost meer dan het oplevert :D.

    De tomaten zijn trouwens goed van smaak maar helaas nogal melig. Hebben te weinig zonlicht gehad afgelopen weken. Deze worden nu verwerkt tot een mooie gazpacho.

    Morgen wat kalium toevoegen aan de voeding. Dat samen met de aankomende zonnige periode zal de smaak en textuur als t goed is echt top maken. Kben benieuwd.
     
    Back
    Naar boven