AndroidHealthClinic

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armentraining gedaan in de domo, ff loggen hier op het Forum Romanum.

biceps brachii
EZ halter curls
6x30kg
6x40kg
6x50kg
6x60kg
6x50kg

db concentration curls SS triceps brachii kickbacks (overhead extensions lukten links nog niet goed)
3x8/15x17,5kg

extra setje voor de brachium sinistrum

finis
 
Dat klimt toch weer aardig snel omhoog man!
 
Dat klimt toch weer aardig snel omhoog man!
Dank u, dank u, de linkerschouder waar ik een luxatie had doet het weer een beetje, ik pak het halter weer wat breder zodat ik iets meer gewicht aankan en ik ook mijn pecs beter voel.

En ik heb betere hartmedicatie en een nieuwe cardioloog die me groen licht heeft gegeven,. zelfs voor powerlifting!
 
dumbbell press
10x20kg
10x30kg
4x10x35kg

zittende db hammer curls
8x20kg
2x8x25kg
11x20kg amrap
 
Oefeningen waar ik gister geen zin in had:

seated military presses
opwarmen
8x50kg
5x60kg
8x50kg

skullcrushers
8x40kg
2x8x50kg
15x40kg
 
Oefeningen waar ik gister geen zin in had:

seated military presses
opwarmen
8x50kg
5x60kg
8x50kg

skullcrushers
8x40kg
2x8x50kg
15x40kg
Gezien de pijn in mijn onderrug voortaan maar geen zittende presses meer (was in garage).
 
Schuin bankdrukken, 30 graden
opwarmen
3x8x80kg

Bb curls SS Skullcrushers
8x40kg
8x50kg
12/15x40kg

Db side raises
3x8x15kg
 
Laatst bewerkt:
db press
12,12,11X35kg
20X30kg

db flys SS side raises
3x15/12x15kg
 
12 x 35 (per db neem ik aan) da’s best fors!
 
12 x 35 (per db neem ik aan) da’s best fors!
Ben nog net iets te slap, en mijn recent geluxeerde li schouder is nog te pijnlijk, voor 40kg dumbbells. Die schroefdumbbells van mijn zijn overrigens veel moeilijker voor te slaan (en op de benen terug te plaatsen, zit onder de kneuzingen van di punten)!) dan de rubber gecoate met platte onderkant uit de sportschool. Gaat al lastig met 35kg. Ik heb ooit wel speciale haken aangeschaft, waarmee je de dumbbells aan een gerackt halter kan hangen zodat je niet meer hoeft voor te slaan, maar in de praktijk werkt dat bij mij ook niet goed.
 
Ik zit nu op 27.5kg en die slinger ik in één keer vanaf de grond mee, maar dat wordt met de 30 lastig. Ik heb hex dumbbells dus die zijn wel plat, toch maar eens gaan oefenenen, want met de 27.5kg is 10x reps al gedaan.
 
Er werd vanochtend aan de deur gebeld, de buurman vroeg of ik met hem wilde trainen bij Basic Fit Diemen. Was best wel een goede sportschool, beetje kleiner dan ik verwacht had en ook serieuzer publiek. Het probleem was, dat ik eerst wakker moest worden.

Mijn buurman trainde ook volkomen anders dan ik, enorm volume, giant sets en een snel tempo. Ik had ook nog niets gegeten en gedronken. Hij was rug (train ik nog niet) en triceps van plan, ik armen. Toch goed getraind, ongeveer dit:

pulldowns
10x80kg
10x70kg

chest supp. rows
10x80kg
10x75kg

db hammer curls
10x20kg
10x22kg
10x20kg

db concentration curls
3x10x16kg

triceps pushdowns
10x50kg (full stack; kreeg de pulldownstang hard op mijn hoofd (bloedverdunners!) toen ik de pin verplaatste)
15x45kg (mijn buur ving deze keer net op tijd de stang op)
20x40kg

machine curls
3x10x35kg
 
Laatst bewerkt:
Er werd vanochtend aan de deur gebeld, de buurman vroeg of ik met hem wilde trainen bij Basic Fit Diemen. Was best wel een goede sportschool, beetje kleiner dan ik verwacht had en ook serieuzer publiek. Het probleem was, dat ik eerst wakker moest worden.

Mijn buurman trainde ook volkomen anders dan ik, enorm volume, giant sets en een snel tempo. Ik had ook nog niets gegeten en gedronken. Hij was rug (train ik nog niet) en triceps van plan, ik armen. Toch goed getraind, ongeveer dit:

pulldowns
10x80kg
10x70kg

chest supp. rows
10x80kg
10x75kg

db hammer curls
10x20kg
10x22kg
10x20kg

db concentration curls
3x10x16kg

triceps pushdowns
10x50kg (full stack; kreeg de pulldownstang hard op mijn hoofd (bloedverdunners!) toen ik de pin verplaatste)
15x45kg (mijn buur ving net op tijd de stang op.
20x40kg

machine curls
3x10x35kg
leuk zo'n brute buur die je uitdaagt :cool:
 
leuk zo'n brute buur die je uitdaagt :cool:
Geweldige kerel, ik train nu in de garage van mijn vriendin en tijdens de lockdown hij in die van hem, hij trainde vroeger ook samen met de zoon van mijn vriendin. Maar ik lag nog mijn Gin and tonic roes uit te slapen toen hij belde.
 
Geweldige kerel, ik train nu in de garage van mijn vriendin en tijdens de lockdown hij in die van hem, hij trainde vroeger ook samen met de zoon van mijn vriendin. Maar ik lag nog mijn Gin and tonic roes uit te slapen toen hij belde.
Knap van je op een lege maag. Ik zou onderuit gaan :toothpick:
 
Back
Naar boven