MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • T was veel leuker toen Thor nog gewoon strongman deed
     
    Ja :roflol:

    Korte voorbereidingstijd voor Larratt, maar die vent is knettergek, killer instinct en blijft maar pushen. Ik vind dit een interessanter gevecht dan Thor vs Eddie Hall.
     
    Hij gaat met dit potje meer verdienen dan in z'n hele strongmancarriere bij elkaar. Geef hem eens ongelijk. Al zie ik hem ook veel liever weer op 200kg bodyweight tussen het ijzer.
    Het is natuurlijk wel triest dat er meer geld en aandacht is voor strongman die op amateurniveau boksen, dan voor strongman die doen waar ze goed in zijn.
     
    slapen met het CPAP masker heeft wat apneu betreft goede resultaten opgeleverd, dus das een blijvertje
    slaapstops zonder masker 10-15/u = lichte apneu.
    slaapstops met masker 2,6/ u is dus na genoeg nihil ben daar wel blij mee, zeker vwb gezondheidsklachten in de toekomst

    Nu het doorslapen nog ...........:zzz:
     
    Hoek van de camera?!

    FB_IMG_1629307379769.jpg
     
    Hij lijkt idd vrij skinny. Inmiddels 50kg kwijt.. Z'n lengte doet misschien ook wel anders lijken, zal in het echt nog steeds indrukwekkend zijn
    Ik dacht eerst dat het geshopt was :o
     
    Als je hem zo bekijkt en dan terug denkt dat hij 501kg had gedeadlift
     
    Hij lijkt idd vrij skinny. Inmiddels 50kg kwijt.. Z'n lengte doet misschien ook wel anders lijken, zal in het echt nog steeds indrukwekkend zijn
    Volgens mij weegt hij nog steeds 150 kg dus zal zeker indrukwekkend zijn.

    Voor ons als liefhebbers jammer dat hij geen strongman meer doet maar naast het financiële oogpunt kan ik het vanuit health oogpunt ook zeer goed begrijpen. Denk niet dat hij heel oud was geworden op 200 kg en dat geldt nog meer voor Eddie.
     
    Volgens mij weegt hij nog steeds 150 kg dus zal zeker indrukwekkend zijn.

    Voor ons als liefhebbers jammer dat hij geen strongman meer doet maar naast het financiële oogpunt kan ik het vanuit health oogpunt ook zeer goed begrijpen. Denk niet dat hij heel oud was geworden op 200 kg en dat geldt nog meer voor Eddie.
    Heeft die letterlijk ook als reden gegeven waarom die stopte met strongman en downsized.

    Iets met z'n kinderen oud zien worden ook.
     
    Back
    Naar boven