AndroidHealthClinic

Veel massa verlies na het kuren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZenoGains

Novice
Lid geworden
19 aug 2021
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Beste leden,
Elke kuur wat ik heb gedaan, verlies ik ontzettend veel spiermassa na het kuren.
Je zal zeggen dat het bijna geen zin heeft om te kuren
ik heb vorig jaar en het jaar ervoor 2 keer gekuurt
Eerste kuur was 10 weken test only 375mg per week

tweede kuur test winstrol
Test 1-10 500mg
Winny 1-6 50mg
Beide kuren heb ik nagekuurt met nolva 12-15 20mg

Nu ben ik net weer begonnen met dezelfde kuur als vorig jaar, maar ben ik erg bang om veel massa te verliezen, heeft iemand tips?
 
Blasten en cruisen.
 
Kuren blijft huren, de behaalde resultaten zijn niet duurzaam. Stoppen is gains weg, blijven spuiten is verslaving, pick your poison….
 
Eet je wel hetzelfde als je gestopt bent, bekend verhaal is dat het hongergevoel zo groot is tijdens kuur en na de kuur dat er totaal niet is. Hou je hetzelfde schema aan of ga je opeens in een deflict misschien omdat je in een 'bulk' zit tijdens de kuur en erna je een een drogere look wilt en je testowaardes intussen crap zijn.

Kan me niet veel anders bedenken. Gewoon consistent blijven na je kuur met voeding en training, zeker de eerste weken als je off gaat.
 
Stoppen is gains weg, blijven spuiten is verslaving
Hangt er een beetje van af, als je stopt en je krijgt je oude testosteronwaardes niet terug of ze zijn extreem laag zou ik toch optreren om een lichte dosis te blijven nemen. Je neerslachtig/futloos voelen en een onbestaand libido heeft ook geen enkel nut.
 
Kuren blijft huren, de behaalde resultaten zijn niet duurzaam. Stoppen is gains weg, blijven spuiten is verslaving, pick your poison….
Jij weet ook werkelijk van elk onderwerp precies niets. Ik denk dat het hoog tijd wordt voor jou om iets nuttigs te doen tijdens je pensioen. i.p.v. die schijtbek van jou hier elke dag te vertonen.
 
Klopt, maar nu hebben we het over sides en het hele psychische / mentale aspect.
Maar de premise dat AAS gains duurzaam zijn is al verkeerd
een natty heeft een natuurlijk potentieel, i.e. hij gained maximaal en kan daarvoor maximaal bijv 2.800kcal consumeren anders wordt hij veels te vet en zet er niet meer spieren door aan.
Wanneer je AAS gebruikt gaat je hormoon huishouding in overdrive, wanneer je met dezelfde RPE traint, vebruik je 30% meer kcal, zet je 30% meer gewicht weg en zet je 30% meer spier aan.
stop je met AAS, dan gaat je lichaam (hopelijk zonder complicaties) weer terug naar wat je natuurlijk kan verwerken.
blijf je dan 4k kcal eten, blijf je niet groot, spieren slinken en vet zet aan.
Het is een sprookje dat je even 2mnd een kuurtje kan doen en dat je dan een mooie “basis” hebt om verder te gaan.
Je zet alleen je hormoon huishouding in overdrive. Meer niet. Je fysiek op dat moment is een reflectie van je AAS gebruik, niet duurzaam.
 
Hoeft mij niet te geloven hoor https://nattyornot.com/can-keep-gains-steroid-cycle/

staan zat sites met uitleg op het web. Je hoeft er ook niet boos om te worden, het is je eigen keuze.
Maak je daar maar geen zorgen over. Elk persoon met meer dan 2 hersencellen neemt jou niet serieus.

Ben je werkelijk zo mongolisch of doe je nou alsof? Kijk eens wat voor 'bronnen' je gebruikt. NATTYORNOT. :roflol: Er zijn studies die bevestigen dat je nog steeds kan profiteren van steroids als je off bent. Zoek maar eens op: nuclei, steroids en musclememory. https://physoc.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1113/jphysiol.2013.264457

Zolang jij niet over je natty potential bent gegaan, kun jij prima je gains behouden. MITS jij goed blijft eten/trainen. Het probleem is dat velen glycogeen, vocht etc, als gains zien. En die steroid look ga je inderdaad niet behouden als je off bent. Toen ik nog cyclede kon ik prima mijn gains behouden.
 
Hier zijn we het eens, je natty potentieel kan je behouden. Iemand is sowieso al niet helemaal 100% wanneer hij met roids begint vóór dat hij z’n natty potentieel bereikt heeft. Maar alles boven je natty potentieel verdwijnt weer als sneeuw voor de zon
Met AAS behaalde vp’s kan je ook niet blijven handhaven als dat vp onder je natty potentieel zat.
Snap niet dat mensen daar zo krampachtig over doen. Vind je het leuk om er een paar jaar juiced up bij te staan en heb je de potentiele risico’s er voor over? Vooral doen, we leven in een vrij land. Maar juicers moeten gewoon niet zo krampachtig doen, dat ze tijdelijk boven hun natty potentieel zitten en dat dat duurt zo lang je spuit. Enjoy the trip, but it IS a trip.
 
Iemand is sowieso al niet helemaal 100% wanneer hij met roids begint vóór dat hij z’n natty potentieel bereikt heeft.

Waarom 10 jaar of weet ik veel hoelang trainen als je weet dat je toch aan de AAS gaat? Bereik je eerder je doelen..

Als je AAS gebruikt verleg je trouwens geloof ik ook je natty potentieel als ik het goed heb.
En denk ook dat jij een verkeerd beeld hebt wat natty over te houden is nadat je stopt met AAS.
Je kunt gewoon een decent (en ook lean) fysiek overhouden.
 
Lean is kcal, kijk naar @Innerwhere. Decent is subjectief en zegt niks over of dat boven of onder je natty potentieel is.
De meeste wachten geen 10 jaar, maar prakken er een spuit in na een jaartje “trainen” omdat het ze allemaal niet snel genoeg gaat.
 
Waarom 10 jaar of weet ik veel hoelang trainen als je weet dat je toch aan de AAS gaat? Bereik je eerder je doelen..

Als je AAS gebruikt verleg je trouwens geloof ik ook je natty potentieel als ik het goed heb.
En denk ook dat jij een verkeerd beeld hebt wat natty over te houden is nadat je stopt met AAS.
Je kunt gewoon een decent (en ook lean) fysiek overhouden.
Bewijs ?
Ik zie ze niet, ken er geeneen. Wel jongens die nog gebruiken 50+ maar helaas nooit droog, laat staan ripped.
Als iemand het zou moeten kunnen zou het Gregg Douchette zijn, maar die blijft therapeutisch bezig.
Ben echt benieuwd wat er naturel van over blijft.
 
Bewijs ?
Ik zie ze niet, ken er geeneen. Wel jongens die nog gebruiken 50+ maar helaas nooit droog, laat staan ripped.
Goed referentiekader zeg, die paar gasten. Misschien zijn ze niet droog omdat ze te veel vreten?
 
En ook PRT :roflol: (Penis Retraction Therapy)
 
Als je stop met blasten en cruisen na een jaar, ben je dan niet gewoon geforceerd om aan de trt te gaan?
Weet je pas als je stopt, misschien herstel maar het gaat even duren.
 
Back
Naar boven