AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wacht op de uitnodiging!!!
    7 augustus
    Screenshot_20210825-132813_Instagram.jpg
     
    Ik had een tijdje geleden mijn mooie gele Triumph Speed Four te koop. 120.000km gelopen, maar gebruikte geen druppel olie en alles was gereviseerd/vervangen, zelfs de remschijven. Onderhouden door de expert zelve. Mijn Poolse buurman hoorde me in een dronken bui zeggen dat iedereen die me contant 500 euro bood, hem mocht meenemen. Staat hij de volgende dag met een paar andere Polen voor mijn deur, het geld in de hand. Het ding werd meteen in een busje geladen en afgevoerd. Blijkt hij nog steeds niet verkocht, Polen in Polen vertrouwen alleen Japanse motoren.

    Bekijk bijlage 535194
    Bekijk bijlage 535195

    120.000? Ben je er zuinig op geweest :)
     
    120.000? Ben je er zuinig op geweest :)
    :)
    Het helpt als je rustig warm rijdt alvorens te gaan gassen, maar de cylinders van dit model zijn ook met nycasil behandeld. Trok hem vaak helemaal naar het rode gebied bij 14.000 toeren en hield bij 0-200 nog vrienden bij met 1000cc tweecilinders: vermogen was ook niet merkbaar afgenomen. Denk dat ie nog wel 100.000 was meegegaan zonder versleten te zijn. De klepspeling verliep ook al niet. Alleen brandde de ontstekingsspoel steeds door (7x!), maar dat had ik op het laatst ook opgelost. Als de verzekering niet moeilijk had gedaan, had ik em aangehouden voor in de winter, als pekelmotortje.
    1629895963463.png

    Heb alleen nog maar een fotootje...
     
    Laatst bewerkt:
    Vrouwen mogen toch alleen door vrouwen gefouilleerd worden? Andersom niet trouwens.
    bij de beveiliging gelden andere regels, iedereen is verdacht!! :popcorn2:
     
    Ik train iets later vandaag want tussen 18-19:00 is de gym vol en de helft vertrekt al rond 19:00 dus parkeerplaatsen vrij anders hele eind lopen.

    had trouwens niet verwacht dat ik 4 examens moet afnemen in 5 dagen tijd.
    x ray examen, basic security airport examen, pas controle examen, en fouilering. Ben niet iemand die snel leert en bij mij werkt juist vaak herhaling dus hoop ik dat slaag morgen.
     
    Back
    Naar boven