XXL Nutrition

Teveel volume door FAKE NATTYS?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met benen zit je goed, misschien dat borst en rug, vooral borst iets teveel van het goede is. Maar echt veel boven de aangegeven sets zit je ook niet.
 
Met benen zit je goed, misschien dat borst en rug, vooral borst iets teveel van het goede is. Maar echt veel boven de aangegeven sets zit je ook niet.
Wat raad je aan dan? Miss 3sets alle oefeningen behalve de deadlift , bench press? Laat meestal met de oefeningen wel 1 of 2 reps in de tank en bij biceps of triceps ga ik wel tot falen bij de laatste set
 
Ja alles naar 3 ipv 4 zou ik liever hebben. Doe dit nu ook merk dat ik met 3 sets squat de laatste set moeite heb, maar hem nog wel redelijk door trek. Met 4 sets nam ik altijd echt veel rust tussen 3 en 4. Ga nu ook in kracht wat makkelijker vooruit per week. Zou squat bench deadlift ook 3 sets pakken. Benen misschien nog een stiff legg ipv legg press. wel afhankelijk waar je op focust met leggpress quads of hamstring? Eventueel bij benen nog een cable pull throug of een hip thrusther er bij
Snap de 4x hamstring curl en 3x legg ex ook niet helemaal.

Maar het is zeker geen slecht schema wat je doet hoor.
Doe je biceps/triceps 6-8 sets van 1 oefening? Of verspreid je dit over 2/3 oefeningen?
 
Ja alles naar 3 ipv 4 zou ik liever hebben. Doe dit nu ook merk dat ik met 3 sets squat de laatste set moeite heb, maar hem nog wel redelijk door trek. Met 4 sets nam ik altijd echt veel rust tussen 3 en 4. Ga nu ook in kracht wat makkelijker vooruit per week. Zou squat bench deadlift ook 3 sets pakken. Benen misschien nog een stiff legg ipv legg press. wel afhankelijk waar je op focust met leggpress quads of hamstring? Eventueel bij benen nog een cable pull throug of een hip thrusther er bij
Snap de 4x hamstring curl en 3x legg ex ook niet helemaal.

Maar het is zeker geen slecht schema wat je doet hoor.
Doe je biceps/triceps 6-8 sets van 1 oefening? Of verspreid je dit over 2/3 oefeningen?
Bench , Squat , deadlift doe ik meestal voor kracht dus neem zowiezo wel 4-5 min rust per set , af en toe doe ik nog wel een rdl erbij ipv leg press. Biceps en triceps doe ik 2 verschillende oefeningen per training en dan 4 verschillende per week
 
Aantal sets zonder dat je de intensiteit weet zegt toch niks.
Dit. Je kunt wel 4 setjes squatten maar als je die 4 setjes doet zonder dat het je moeite kost heb je er natuurlijk geen fuck aan.
 
Dit. Je kunt wel 4 setjes squatten maar als je die 4 setjes doet zonder dat het je moeite kost heb je er natuurlijk geen fuck aan.
Ja ik pak meeste oefeningen wel zwaar dat er een 1 of 2 herh overblijven, eerst doe ik paar warm up sets en dan als ik bij mijn top ben dan 4sets, meestal moet er dan ook gewicht af na de eerste set 10% ofzo, dat doe ik met alle oefeningen
 
Back
Naar boven