AndroidHealthClinic

Van Fatboy naar muscleboy

Bezoekers in dit topic

Gister goeie chest/back Day gehad. Ik merk wel dat ik meer rust nodig heb na mijn schouder workout. Schouders geven het erg snel op tijdens incline dumble press. 1 dag rust is niet genoeg tussen schouders en chest workout.
Kan je borst en rug niet apart trainen zodat je een extra dag speling hebt tussen de spiergroepen? borst-rug-schouders dus
 
Kan zeker wel. Was eigenlijk aan het denken om dan borst/schouders - rug/benen (of dit splitten in 2 dagen) en dan armen. Vind het wel chill om een dag alleen armen te trainen.
 
Update 2,5 week in kuur.

Sinds gister 40mg anavar vervangen door 30mg dianabol.

Slaap: Erg licht geslapen gister door de dianabol. Rest van de kuur normale slaap gehad.

Libido: Lichtelijk verhoogd

Piemelstijfheid: Geen problemen met rukken. Goeie ochtend boner. Wel niet meer zo'n lang aanhoudende als in het begin van de kuur. Gelukkig.

Kracht: Zelfde gebleven sinds de vorige update. Gewichten niet meer gestegen.

Pomp: Goeie pomp.

Uiterlijk: Waar in het begin een flinke sprong te zien was gaat het nou wat meer gestaag. Zal toch wel het meeste vocht zijn waardoor ik er voller uit ben gaan zien. Kop sinds vandaag wel wat dikker. Denk door de dianabol.

Tepeltjes: Geen jeuk meer. No issues

Gewicht: van 94,5 naar 98,2 (zelfde vetpercentage als start kuur, wel meer vocht)

Acne: Huid is een stuk rustiger. Maar dit komt door de zalf (benzoylperoxide) die ik nu gebruik.
 
Bijwerkingen van Dbol bijna niet meer aanwezig. De kracht toename is bizar. Ik ben van 155kg seated leg press 4 x 10 naar 195kg gegaan 4 x 10. En dit in 1 training. Bicep curls dumbells zelfde verhaal. Van 12,5 naar 15kg. Pomp na training is aanzienlijk meer. Hou wel wat meer vocht vast nu heb ik het idee, maar wel minimaal.

Ik ben nu net geen 4 weken bezig waarvan 1,5 week Dbol (nu 40mg):

Slaap: Al een stuk beter. Ik slaap weer goed door snachts. Zolang ik de Dbol maar niet te laat inneem

Libido: Lichtelijk verhoogd

Piemelstijfheid: Geen problemen met rukken. Goeie ochtend boner. Wel niet meer zo'n lang aanhoudende als in het begin van de kuur. Gelukkig.

Kracht: Ineens behoorlijk gestegen

Pomp: Zieke pomp

Uiterlijk: Begin nou wel weer verschil te merken. Biceps zijn van 38,5 naar 40,5 gegaan. Vocht retentie is nog minimaal maar wel aanwezig

Tepeltjes: Prima, gene issues

Gewicht: van 94,5 naar 100kg. Wat veel gevreten.

Acne: Huid is een stuk rustiger. Maar dit komt door de zalf (benzoylperoxide) die ik nu gebruik.


Ik heb 3 weken geleden een inbody scan gedaan en gister ook. Ik zal morgen deze uploaden. Ik doe een extra dag de armen training in mijn schema vanaf nu aangezien ik dit mijn minder goed ontwikkelde bodypart vind.
 

Bijlagen

  • IMG-20210830-WA0008.jpg
    IMG-20210830-WA0008.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 308
  • IMG-20210830-WA0009.jpg
    IMG-20210830-WA0009.jpg
    126,3 KB · Weergaven: 311
Bijwerkingen van Dbol bijna niet meer aanwezig. De kracht toename is bizar. Ik ben van 155kg seated leg press 4 x 10 naar 195kg gegaan 4 x 10. En dit in 1 training. Bicep curls dumbells zelfde verhaal. Van 12,5 naar 15kg. Pomp na training is aanzienlijk meer. Hou wel wat meer vocht vast nu heb ik het idee, maar wel minimaal.

Ik ben nu net geen 4 weken bezig waarvan 1,5 week Dbol (nu 40mg):

Slaap: Al een stuk beter. Ik slaap weer goed door snachts. Zolang ik de Dbol maar niet te laat inneem

Libido: Lichtelijk verhoogd

Piemelstijfheid: Geen problemen met rukken. Goeie ochtend boner. Wel niet meer zo'n lang aanhoudende als in het begin van de kuur. Gelukkig.

Kracht: Ineens behoorlijk gestegen

Pomp: Zieke pomp

Uiterlijk: Begin nou wel weer verschil te merken. Biceps zijn van 38,5 naar 40,5 gegaan. Vocht retentie is nog minimaal maar wel aanwezig

Tepeltjes: Prima, gene issues

Gewicht: van 94,5 naar 100kg. Wat veel gevreten.

Acne: Huid is een stuk rustiger. Maar dit komt door de zalf (benzoylperoxide) die ik nu gebruik.


Ik heb 3 weken geleden een inbody scan gedaan en gister ook. Ik zal morgen deze uploaden. Ik doe een extra dag de armen training in mijn schema vanaf nu aangezien ik dit mijn minder goed ontwikkelde bodypart vind.
Schouders en armen ogen echt een stuk groter!
 
mss eens goed om foto's te plaatsen zonder shirt en tevens ook met benen. Dan zie je in ieder geval een stuk beter wat er gebeurt. Vetpercentage zal een stukje hoger liggen dan 20% verwacht ik.
 
mss eens goed om foto's te plaatsen zonder shirt en tevens ook met benen. Dan zie je in ieder geval een stuk beter wat er gebeurt. Vetpercentage zal een stukje hoger liggen dan 20% verwacht ik.
Zit niemand te wachten op die pens van mij en voel me er zelf ook niet helemaal comfortabel bij eerlijk gezegd. VP zal best boven de 20 kunnen liggen hoor. Zal ook eens foto's van mijn benen maken, ook al valt er weinig te zien;)
 
Hou je in de gaten ben er benieuwd naar je eind resultaat blijf foto’s posten ik begin binnenkort aan de zelfde kuur alleen zonder dbol 💪🏼
 
Hier de resultaten van de inbody scan. Zit 3 weken tussen. Je ziet ook dat al mijn vet aan mijn pens hangt en voor de rest ik niet heel veel vet heb. Ik ga wel minder eten want mijn pens word te snel te dik zo.
 

Bijlagen

  • IMG_20210902_180546.jpg
    IMG_20210902_180546.jpg
    110,2 KB · Weergaven: 173
  • IMG_20210902_180553.jpg
    IMG_20210902_180553.jpg
    103,3 KB · Weergaven: 167
Lang weg geweest van hier. Ik ben begin december gestopt met kuren, wel doorgegaan op 150mg test per week. Ik heb een week of 18 gekuurd wat veel te lang is. Zat ook niet veel progressie meer in. Toen alles gesloten was wegens corona heb ik nauwelijks meer getrainde. Toen de sportscholen weer open gingen weer meteen de draad op gepakt.

1,5 maand geleden begonnen met 4 iu hgh van Chinees merk. Eerste weken flink koppijn gehad. Ik hou er wel nauwelijks vocht op vast, maar dat heb ik bij geen enkele kuur gehad. Het enige wat ik tot nu toe merk van de hgh is dat ik meer kan eten/makkelijker af val met het zelfde aantal kcal. De honger is niet meer geworden dan voorheen.

Nu bezig met een nieuwe kuur. Doel is cutten. 2500 kcal per dag. Blijft toch een dingetje me hier aan te houden, maar gestaag zie ik vetverlies. Ik ga maandag week 3 in.

Eerste 2 weken 300 test e, 200 npp en 250 mast e gedaan.

Nu 600 test e, 300 npp en 500 mast e. Dit wil ik 10 tot 12 weken doen voor ik weeg terug naar trt dosis ga.

Nieuwe foto's gemaakt. Focus ligt op biceps/triceps, rear delts, bovenkant borst en kuiten. Ondanks dat ik mijn armen als hardste train vind ik deze in proportie tot de rest klein en het groeit helaas niet zo snel als de rest. Voor kuiten geld dit het zelfde. Gewicht is nu 97 kilo.
 

Bijlagen

  • IMG-20220310-WA0020.jpg
    IMG-20220310-WA0020.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 219
  • IMG-20220310-WA0011.jpg
    IMG-20220310-WA0011.jpg
    85,8 KB · Weergaven: 210
  • IMG-20220310-WA0009.jpg
    IMG-20220310-WA0009.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 204
  • IMG-20220310-WA0006.jpg
    IMG-20220310-WA0006.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 213
  • IMG-20220310-WA0004.jpg
    IMG-20220310-WA0004.jpg
    105,5 KB · Weergaven: 225
Ik zal zeker niet beweren dat dit verstandig is hoor. Neem ook vooral geen voorbeeld aan mij. Ik zeg ook eerlijk dat ik dit doe om sneller tot een mooi fysiek te komen. Ik ben ook niet van plan ver over mijn genetisch limiet te gaan. Laten we eerlijk zijn, de meest mensen die deze shit pakken, pakken dit voor een shortcut en niet om jezelf tot het volgende niveau te tillen als je al je natuurlijke plateau hebt gehaald. Echter denk ik niet dat veel mensen die dit doen dit zullen posten aangezien er, zoals je nu wel ziet, meteen commentaar op komt. Niet onterecht hoor, maar snap wel dat mensen daar een beetje bang voor zijn. Ik ben niet van plan als een monster rond te gaan lopen van 120 kilo drooggetrained ofzo. Ik kom steeds dichter bij wat ik voor ogen had en als ik dat heb bereikt is het voor mij alleen nog maar onderhouden van massa op een trt dosis. Maar bedankt voor jullie bezorgdheid!

Om eerlijk te zijn heb ik alleen mijn hdl en ldl laten checken in mijn vorige kuur. Die zagen er volgens de dokter goed uit. Als deze kuur gedaan is wil ik na een paar maanden een volledig bloedonderzoek gaan doen.
 
Ik zal zeker niet beweren dat dit verstandig is hoor. Neem ook vooral geen voorbeeld aan mij. Ik zeg ook eerlijk dat ik dit doe om sneller tot een mooi fysiek te komen. Ik ben ook niet van plan ver over mijn genetisch limiet te gaan. Laten we eerlijk zijn, de meest mensen die deze shit pakken, pakken dit voor een shortcut en niet om jezelf tot het volgende niveau te tillen als je al je natuurlijke plateau hebt gehaald. Echter denk ik niet dat veel mensen die dit doen dit zullen posten aangezien er, zoals je nu wel ziet, meteen commentaar op komt. Niet onterecht hoor, maar snap wel dat mensen daar een beetje bang voor zijn. Ik ben niet van plan als een monster rond te gaan lopen van 120 kilo drooggetrained ofzo. Ik kom steeds dichter bij wat ik voor ogen had en als ik dat heb bereikt is het voor mij alleen nog maar onderhouden van massa op een trt dosis. Maar bedankt voor jullie bezorgdheid!

Om eerlijk te zijn heb ik alleen mijn hdl en ldl laten checken in mijn vorige kuur. Die zagen er volgens de dokter goed uit. Als deze kuur gedaan is wil ik na een paar maanden een volledig bloedonderzoek gaan doen.
Als dat niet je doel is waarom dan zoveel gear?
 
Zoals ik al zei, om sneller tot resultaat te komen. Vorige keer heb ik 600 test en 300 deca gedaan. Deca nu vervangen door npp. Ken iemand die mast e gebruikte en daar erg tevreden over was voor droogtrainen. Daarom mast toegevoegd. Aangezien ik ergens las dat het een vrij milde compound is en 400mg een beginners dosis is, pak ik 500. Is ook makkelijker want dan is het 2 ml per week. Dat was een bietje mijn beredenering. En die hgh op 4 iu vind ik niet zo spannend eerlijk gezegd, maar misschien denken jullie daar wel anders over.
 
Bloed weleens laten testen?
 
Ik zal zeker niet beweren dat dit verstandig is hoor. Neem ook vooral geen voorbeeld aan mij. Ik zeg ook eerlijk dat ik dit doe om sneller tot een mooi fysiek te komen. Ik ben ook niet van plan ver over mijn genetisch limiet te gaan. Laten we eerlijk zijn, de meest mensen die deze shit pakken, pakken dit voor een shortcut en niet om jezelf tot het volgende niveau te tillen als je al je natuurlijke plateau hebt gehaald. Echter denk ik niet dat veel mensen die dit doen dit zullen posten aangezien er, zoals je nu wel ziet, meteen commentaar op komt. Niet onterecht hoor, maar snap wel dat mensen daar een beetje bang voor zijn. Ik ben niet van plan als een monster rond te gaan lopen van 120 kilo drooggetrained ofzo. Ik kom steeds dichter bij wat ik voor ogen had en als ik dat heb bereikt is het voor mij alleen nog maar onderhouden van massa op een trt dosis. Maar bedankt voor jullie bezorgdheid!

Om eerlijk te zijn heb ik alleen mijn hdl en ldl laten checken in mijn vorige kuur. Die zagen er volgens de dokter goed uit. Als deze kuur gedaan is wil ik na een paar maanden een volledig bloedonderzoek gaan doen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven