Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe moto in huis. Niet straatlegaal tho
IMG-20210807-WA0000.jpg
 
Heb je er al op mogen rijden? Wat een machine man.
Nope, zal voor volgend jaar zijn als het circuit seizoen weer is. Of misschien dat papa nog ergens deze maand kan gaan rijden. Of misschien kan ik stiekem eens vragen om gewoon op straat in de buurt eens rondje te doen
Nou beter van niet. Griekenland scooter ziekenhuis :trollface:

Wel echt vet ding poh
Och :mad: Morgen ga ik weer gaan crossen se! Zal eens tonen dat het niet mijn schuld was
 
Nope, zal voor volgend jaar zijn als het circuit seizoen weer is. Of misschien dat papa nog ergens deze maand kan gaan rijden. Of misschien kan ik stiekem eens vragen om gewoon op straat in de buurt eens rondje te doen

Och :mad: Morgen ga ik weer gaan crossen se! Zal eens tonen dat het niet mijn schuld was
Alcohol de schuld geven 😝
 
Zojuist letterlijk voor m'n gym op deze gereden. Bij het zien van Camelus dacht ik 'wie rijdt er nou weer zonder helm?', maar zelf net letterlijk met een andere bekende van de eigenaar rondjes in sportbroekje en tanktop zonder helm voor de gym gereden. :roflol:

Overweeg serieus om m te kopen, dus wellicht toch wel een naked in plaats van kantoorpikkies-BMW.
Bekijk bijlage 535862

Edit: O, niet echt het juiste topic zie ik.
Ook maar even hier posten. Vanmiddag nog even een proefritje. Vraag er 9.000 voor, dus daar moet nog wel wat van af (maar zegt via Markplaats al een bod van 9250 te hebben gehad).
Bwjr: 2013
KM-stand: 26.000
Nieuwe banden en ketting en beurt.
Originele onderdelen (uitlaat etc.) krijg ik er bij.
Voordeel is dat ik de eigenaar goed ken en het de eerste eigenaar is.

Gezien dit denk ik dat 8.000 redelijk is en moet kunnen. Benchmark op internet leert mij dat dit model met 15.000-25.000 km op de teller tussen 7200 en 8500 te koop staat, waar vaak nog wel wat vanaf kan en met garantie.
 
Ook maar even hier posten. Vanmiddag nog even een proefritje. Vraag er 9.000 voor, dus daar moet nog wel wat van af (maar zegt via Markplaats al een bod van 9250 te hebben gehad).
Bwjr: 2013
KM-stand: 26.000
Nieuwe banden en ketting en beurt.
Originele onderdelen (uitlaat etc.) krijg ik er bij.
Voordeel is dat ik de eigenaar goed ken en het de eerste eigenaar is.

Gezien dit denk ik dat 8.000 redelijk is en moet kunnen. Benchmark op internet leert mij dat dit model met 15.000-25.000 km op de teller tussen 7200 en 8500 te koop staat, waar vaak nog wel wat vanaf kan en met garantie.

Indien hij er 9250 voor kon krijgen had hij hem al verkocht.

Als ik jou was zou ik eerst nog op wat andere modellen gaan rijden voordat je een keus maakt.

Waar ga je de motor voor gebruiken, welke afstanden wil je ermee afleggen, wil je bagage mee kunnen nemen?
Wellicht past een tweecilinder beter bij je?
Zit de bike met jouw lengte wel comfortabel genoeg?

Rij er ook eens mee over de snelweg, dan weet je hoe het is om zonder kuip te rijden..
 
Indien hij er 9250 voor kon krijgen had hij hem al verkocht.

Als ik jou was zou ik eerst nog op wat andere modellen gaan rijden voordat je een keus maakt.

Waar ga je de motor voor gebruiken, welke afstanden wil je ermee afleggen, wil je bagage mee kunnen nemen?
Wellicht past een tweecilinder beter bij je?
Zit de bike met jouw lengte wel comfortabel genoeg?

Rij er ook eens mee over de snelweg, dan weet je hoe het is om zonder kuip te rijden..
Zonder rijbewijs kan ik lastig elders proefrijden. Bagage is inderdaad een ding (of je moet er een topkoffer of zadeltassen op zetten). Ik moet inderdaad niet te impulsief beslissen. Lengte is het enige dat wellicht op langere ritten niet comfortabel is.

Kan helaas pas 12 oktober afrijden dus tot die tijd zitten andere proefritten er niet in. En hij is wel echt vet.
 
Laatst bewerkt:
Zonder rijbewijs kan ik lastig elders proefrijden. Bagage is inderdaad een ding (of je moet er een topkoffer of zadeltassen op zetten). Ik moet inderdaad niet te impulsief beslissen. Lengte is het enige dat wellicht op langere ritten niet comfortabel is.

Kan helaas pas 12 oktober afrijden dus tot die tijd zitten andere proefritten er niet in. En hij is wel echt vet.

Geduld :) Je ziet wat leuks en je wilt het meteen hebben, dat herken ik :p

Zitten je benen niet erg dubbelgevouwen op de z1000?
De z1000 vind ik persoonlijk ook erg mooi. Wel een pittig model om mee te beginnen maar met jouw zelfbeheersing lijkt mij dat geen probleem.

Maar goed, eerst afrijden en dan eens goed oriënteren...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Geduld :) Je ziet wat leuks en je wilt het meteen hebben, dat herken ik :p

Zitten je benen niet erg dubbelgevouwen op de z1000?
De z1000 vind ik persoonlijk ook erg mooi. Wel een pittig model om mee te beginnen maar met jouw zelfbeheersing lijkt mij dat geen probleem.

Maar goed, eerst afrijden en dan eens goed oriënteren...
Benen inderdaad een beetje. Normaal ben ik niet zo impulsief hoor. Eens met wat je zegt over pittig model. Mijn voornemen was 100 pk max als beginner. Maar ik weet dat ik mezelf wel redelijk kan beheersen en ben ook geen 20 meer, dat scheelt. Met de auto merk ik ook dat verschil wel, maar een motor is natuurlijk anders. En het is gewoon verleidelijker.

Of gewoon 2 motoren . Eentje functioneel en eentje als speeltje.:p
 
Benen inderdaad een beetje. Normaal ben ik niet zo impulsief hoor. Eens met wat je zegt over pittig model. Mijn voornemen was 100 pk max als beginner. Maar ik weet dat ik mezelf wel redelijk kan beheersen en ben ook geen 20 meer, dat scheelt. Met de auto merk ik ook dat verschil wel, maar een motor is natuurlijk anders. En het is gewoon verleidelijker.

Of gewoon 2 motoren . Eentje functioneel en eentje als speeltje.:p
Op zich moet je op deze fiets wel kunnen rijden als beginner, hij heeft flink wat vermogen, maar is wel goed te controleren.

En een naked op de snelweg zorgt er voor dat je rijbewijs iets veiliger is.
 
Back
Naar boven