MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heel veel sterkte!
 
Sterkte vriend.
 
Bedankt allemaal, zal later nog even wat uitgebreider reageren op iedereen

B1W2D2

Squat, low bar
160x5x2
145x5x2

Deadlift, conv.
180x5x3

Romanian deadlift
150x8
160x8
140x12

Leg press
heavyx20x3
mediumx30

Leg extensions, unilateral
mediumx16x2
bilateral w/ hold on top
lightx20

Goodmornings, banded
heavy band x 20x3

Heb nog steeds moeite met slapen en eten nu en daardoor voelt en gaat alles net wat zwaarder dan het zou moeten. Zeker de squats waren niet geweldig. Het was op zich niet het gewicht, maar alles voelde gewoon net een beetje off. Daarom ook load drop na set 2.
Op assistance wil ik voor nu gewoon echt een goeie pomp pakken en hartslag flink omhoog brengen. Kan me daar echt op uitleven op het moment en heb er eerlijk gezegd zelfs wat meer lol in dan de main lifts. Pomp op quads was echt niet meer normaal. Direct na de training gemeten op 82 centimeter.

Nu na het trainen nog even een avondwandeling maken
 
Sterkte copain, hou je vooral bezig en niet teveel nadenken.
 
Ah wat naar Tymen. Het zal ongetwijfeld een weloverwogen keuze zijn, veel sterkte de komende tijd.
 
Heftig, sterkte de komende tijd. Hou je taai🤝

:( sterkte voor de komende tijd!
Dank jullie wel
Zwaar man! Ik vermoed dat jullie best lang samen zijn geweest gezien de kids enzo. Sterkte!
Bedankt. Wij zijn ruim 12 jaar getrouwd geweest en zo'n 16 jaar samen.
Sterkte Tymen!

Sneu! Sterkte

Heel veel sterkte!
Dank jullie wel
Sterkte en wijsheid voor jou en haar de komende tijd! altijd verdrietig als het niet blijkt te lukken, met name als er kids zijn. Ookal ken ik jou en jouw situatie niet, toch wil ik jou goed bedoeld het volgende meegeven: Hoe moeilijk het nu ook is gezien je eigen pijn en zij met het hare, leg de focus op de kinderen en zet gezamenlijk steeds hun belang voorop in het scheidingsproces.als dit jullie lukt vanuit gezamenlijkheid dan voorkom je een hoop gedoe waar uiteindelijk de kinderen vaak het dupe van zijn.Je gaat als partners uit elkaar maar hoe dan ook blijf je samen ouders van die prachtige kids! Nogmaals sterkte!
Dank je wel voor je bericht en voor het meedenken. Wij zijn ons hier zeer bewust van. Alles wat wij deden en ook nu nog doen is continu in het belang van de kinderen. Sommige dingen lijken zelfs wat 'makkelijker' te worden nu omdat er dan wat minder emotie achter zit, in die zin dat er geen verhitte situaties meer nodig zijn want we weten toch al dat we uit elkaar gaan. Niet dat die verhitte situaties heel vaak voor kwamen maar ook onderhuids voel je de spanning minder tijdens bepaalde situaties. Ik denk dat dat ook voor de kinderen wel oplucht. Toen wij het hen vertelden werd er verschillend gereageerd, van huilen tot heel stil zijn. Maar we wisten al dat ook zij onderling wel eens besproken hadden wat er zou gebeuren als papa en mama zouden scheiden en dat het dus wel 'leefde'. Het kwam niet totaal onverwachts.
Ook is het zo dat beide families natuurlijk op de hoogte zijn en er dus heel veel backup is voor de kinderen ('laat ze maar lekker komen logeren'), zodat wij nu ook de tijd en de ruimte hebben om dingen goed te regelen.
Sterkte voor de komende tijd, geen makkelijke situatie
Klopt, bedankt :)
Heftig man, veel sterkte aankomende tijd. Maar hou je hoofd omhoog.

Je kids komen er wel bovenop, ik praat uit ervaring ;). Probeer zo min mogelijk te ruziën waar de kinderen bij zijn of elkaar zwart te maken over de rug van de kinderen, dat is niet goed voor ze. Ook daar heb ik ervaring mee.

Hoe oud zijn je kinderen?
Bedankt. Ze zijn 13, 11, 10 en 6 nu. Drie jongens en een meisje (die van 11).
Heel veel sterkte!

Sterkte vriend.


Heel veel sterkte kerel.

Sterkte copain, hou je vooral bezig en niet teveel nadenken.
Bedankt allemaal :)
 
Heftig Tymen. Erg veel sterkte. Gezien je reactie was de sport een van de strijdpunten of zie ik dat niet goed?
 
Ah wat naar Tymen. Het zal ongetwijfeld een weloverwogen keuze zijn, veel sterkte de komende tijd.

Heftig Tymen. Erg veel sterkte. Gezien je reactie was de sport een van de strijdpunten of zie ik dat niet goed?
Bedankt mannen. Als je het niet heel erg vindt Gijs ga ik hier niet in op de redenen voor het uit elkaar gaan, ik hoop dat je dat begrijpt. In algemene zin kan ik zeggen dat we uit elkaar zijn gedreven. Mijn reactie in de trant van 'ik zal altijd blijven liften' kwam meer vanuit de gedachte dat het relevant is voor dit log. Dit log fungeert in die zin soms ook als een stok achter de deur voor mij.
 
Schaamteloze zelfpromotie.

Ik heb de online strongman clinic die ik met RockOfAges heb gegeven in maart maar eens op youtube gegooid.

Het is een lange zit, ik heb timestamps toegevoegd mocht iemand in bepaalde delen geïnteresseerd zijn.

 
Lees het nu pas. Heel veel sterkte. Voel je niet schuldig tegenover je kids, zo zullen zij dit echt niet zien, ook al ken ik verder je situatie niet. Verder wat Misaa en apfelstrudel zeggen, sluit ik mij helemaal bij aan.
 
Lees het nu pas. Heel veel sterkte. Voel je niet schuldig tegenover je kids, zo zullen zij dit echt niet zien, ook al ken ik verder je situatie niet. Verder wat Misaa en apfelstrudel zeggen, sluit ik mij helemaal bij aan.
Bedankt man.

Paar dagen ziekjes geweest, dat kan er ook nog wel eens bij. Op zich wel fit genoeg nog om gewoon te kunnen functioneren maar geen puf meer om 's avonds dan nog te trainen, en met de nog steeds geldende coronamaatregelen vind ik het dan ook niet verantwoord om snuitend en hoestend te gaan trainen.
Ik voel me vandaag wel wat beter. Ik heb me gisteren toch maar weer laten testen. Even de testuitslag afwachten, en als die negatief is dan ga ik vanavond weer trainen. Zal dan een korte sessie worden.
 
B1W3D1

Squat, low bar
180x3x4

Bench press, paused
160x3x4

Pushdowns
mediumx10x4

Incline db flyes
10x10x3

Face pulls
mediumx15x3

Cable curls, unilateral
heavyx10x2
dropx20

Best nog een aardige training kunnen doen. Low volume en rustig aan getraind. Voelde me fitter worden naarmate de training vorderde, dus dat is goed.
 
B1W3D2

Deadlift, conv.
185x3x4

RDL
120x6
140x6
120x8x2

Leg press, paused
lightx15x3

Leg extensions, unilateral
mediumx16x3

Leg curls
heavyx12x3

Hyper extensions
BWx20x3

Standing ab wheel, on bench
BWx8x3

Ik had echt totaal geen zin in deze training. Low energy en gewoon ongemotiveerd.
Uiteindelijk toch best een aardige sessie, blij dat ik gegaan was.
 
Zondagavond

B1W3D3

Squat, low bar
165x5x5

Bench press, paused
155x5x4

Deadlift, from blocks
185x6x4

Kort gehouden. Ik was alleen (en wilde ook echt even alleen zijn), en even een SBD training er doorheen geramd in een uur en twintig minuten ofzo


Vandaag

B1W4D1

Bench press, touch & go
160x8x2
160x5

Bench press, slingshot
180x6x2

Bent over rows
120x8x3

Cable rows
heavyx10x3
dropx15

Incline db bench press
40x10x3

LPD, wide grip
mediumx8x4

Db flyes w/ pauze onderin
20x12x3

Standing db oh extension, unilateral
10x12x3

Rope pushdowns
heavyx12x3

Super fijne sessie. Had dit echt nodig.
 


160x8
 
Sterkte. Jammer dat het na 16 jaar anders is gelopen dan vast al enige tijd op gehoopt. Wat er nu onder andere rest is jezelf zo volwassen mogelijk opstellen zodat je jezelf recht kunt blijven aankijken in de spiegel, en ik geloof dat dit het proces van accepteren ook ten goede komt. Succes met de kids, en alle gecompliceerde emoties die daarbij zullen horen. Het ritme van trainen kan zeker houvast bieden (ontladen en opladen idem).
 
Sterkte. Jammer dat het na 16 jaar anders is gelopen dan vast al enige tijd op gehoopt. Wat er nu onder andere rest is jezelf zo volwassen mogelijk opstellen zodat je jezelf recht kunt blijven aankijken in de spiegel, en ik geloof dat dit het proces van accepteren ook ten goede komt. Succes met de kids, en alle gecompliceerde emoties die daarbij zullen horen. Het ritme van trainen kan zeker houvast bieden (ontladen en opladen idem).
Bedankt.
Voor de duidelijkheid, ik ben niet één of ander emotioneel wrak en het is ook niet zo dat dit uit de lucht kwam vallen. Het is een langdurig proces geweest en dat proces is nu natuurlijk een andere, nieuwe fase in gegaan. De boodschap dan daadwerkelijk naar buiten brengen, en met name naar je kinderen toe, is natuurlijk heel zwaar maar we hebben allebei daarna onze verantwoordelijkheid genomen en zijn zaken gaan regelen. Daar zijn we nog steeds mee bezig. Het leven gaat door.
 
B1W4D2

Squat, low bar
187,5x3
160x3x6

Bench press, paused
170x3x5

Leg press
heavyx15x3

Good mornings, banded
heavyx15x3

Hyper extensions
BW+15x10x3

Leg extensions
mediumx25x2

Hanging leg raises
BWx10x3

Redelijke training. Squat voelt nog niet echt on point qua techniek. Ben ook wel wat gewicht kwijt en dan voelt alles toch net weer een beetje anders. Verder scheen de zon in mijn ogen, stond de brug open, had de hond mijn schema op gegeten, etc.
Bench press was echt moeilijk zwaar vanwege gigantische DOMS van de training van gisteren.
Daarna gewoon lekker gepompt.
 
Back
Naar boven