XXL Nutrition

Kortademig na droogscheppen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iets te doen wat je zowieso energie zou moeten geven
Dan ben jij de eerste op aarde die letterlijk energie krijgt van het doen van een krachttraining.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Gij kieken!
 
Nouja, als je de cafeïne lekker vindt en er beter mee traint geen probleem. Beta alanine schijnt als je voldoende geladen hebt wel te werken.

creatine zou iedere krachtsporter toch eigenlijk sowieso moeten nemen.
Creatine is ook het enige supplement wat ik keer op keer weer bestel . Echt een top product met effect
Dan ben jij de eerste op aarde die letterlijk energie krijgt van het doen van een krachttraining.
Dag in dag uit heb ik meer energie , mentaal en fysiek fitter dan zonder krachttraining . Denk dat ik de lange termijn bedoel.
 
Dag in dag uit heb ik meer energie , mentaal en fysiek fitter dan zonder krachttraining . Denk dat ik de lange termijn bedoel.
Pre workout is dan ook niet bedoeld voor de lange termijn
 
Heyhey,
Ik ben een beetje ongerust en wou graag jullie mening horen, ik heb namelijk vanavond voor mijn workout 3/4 scoop (blast van xxl nutrition) preworkout drooggeschept(we erna met water gespoeld en veel water gedronken tijdens en na het trainen). Ik gebruik preworkout niet zo vaak, en ik dacht dat het best normaal was om droog te scheppen. Ik voel me kortademig en heb druk op mijn borst, maar het lijkt mee te vallen. Ik ben er toen over gaan googlen (wat misschien ook niet slim was😅) en ik lees er heel veel nare dingen over dat mensen hartaanvallen gekregen hebben door droog te scheppen. Moet ik mij nu zorgen maken? Kan ik iets doen zodat het sneller uitwerkt?

Ik ben in het vervolg niet meer van plan om nog pre workout te gebruiken, dus ik zou hier liever geen advies over willen, heb mijn lesje wel geleerd haha🤕
Nee dat poeder kan in je keel gaan zitten en dan kun je stikken. Het werkt helemaal niet beter ofzo. Is gewoon een gevaarlijke Manier van eten, doe je ook niet met een hap kaneel. En niet de ADH te ver overschrijden.
 
Wat is dryscoopen eigenlijk precies? Dat je zo een scoop in je mond gooit en het vervolgens zonder water doorslikt? Waarom zou je dat doen, lol?
 
Wat is dryscoopen eigenlijk precies? Dat je zo een scoop in je mond gooit en het vervolgens zonder water doorslikt? Waarom zou je dat doen, lol?
Met een slok water erachteraan ga ik vanuit.

Doe ik trouwens ook zo, hap, slok, weg.
 
Dacht eerst dat droogscheppen weer een of andere Belgische kreet was voor droogtrainen :o :roflol:
 
Ik doe meestal die poeder in me mond en dan gelijk een slok water, ff die poeder laten oplossen in het water in me mond en dan pas doorslikken.

ja precies
 
Staat altijd duidelijk op het potje “meng 1 scheplepel met 250ml water” en nog steeds doen mensen zo extreem moeilijk over zoiets simpels 💁‍♂️
 
Dit is echt de zoveelste domme social media trend, er zijn echt geen significante voordelen t.o.v. oplossen in water. Alsof poeder consumeren makkelijker is dan een drankje drinken. :o

Bovendien is het nogal slecht om stoffen zoals citruline in een hele geconcentreerde vorm contact te laten maken met je tanden.
 
Hier dacht ik dus aan bij het lezen van de titel. :roflol:
0EDC19BA-33D9-4582-BE73-A896C67BCA62.jpeg
 
Back
Naar boven