Fitness Seller

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb alvast mailtje gestuurd naar Jeffrey met mijn huidige dieet, 1rm's, supplementen die ik nu neem + filmpje van m'n UB + LB en gevraagd wat hij zwakke punten/sterke punten vind + verteld wat ik zelf mijn eigen sterke punten en zwakke punten vindt.
Hij is nog op vakantie maar heb aankomende dagen geen tijd om video's van fysiek te maken
 
Suijkerbuik? Zelf niet zo'n fan van hem, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Ben benieuwd wat hij je voorschrijft.
 
Suijkerbuik? Zelf niet zo'n fan van hem, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Ben benieuwd wat hij je voorschrijft.
Ja man, als ik zo zijn filmpjes zie stelt hij als eerste kuur oral only (winny) of 250mg test voor, maar heb wel gezegd dat ik 375 minimaal wil pakken omdat ik de dosis t.o.v massa daar het meest aantrekkelijk vind en dat ik hierop wel wil weten hoe hij hier over denkt
 
Heb al een mailtje terug, hij vond dat als m'n fysiek naturel behaald was ik al content mocht zijn, toch weer leuk meegenomen complimentje :p
Vet percentage is goed gekeurd om te gaan bouwen, binnenkort dus maar even een bloedtest doen om mijn testosteron waardes te meten, hij raad namelijk wel aan als deze hoog is om er nog van af te blijven of het minimaal te doen met een andere compound. Wat in mijn ogen ook logisch klinkt.
Iemand nog aanraders waar ik het beste mijn bloedtest kan laten doen?
Zat zelf te denken aan deze:

Maar vind het een beetje sketchy site lol
 
Die logica wat betreft testosteron is echt totaal niet logisch imo. Afgifte van een of twee keer per week pinnen is totaal anders dan hoe je natuurlijke testosteron fluctueert/afgegeven wordt. Bij pinnen heb je veel hogere pieken/dalen dan een natuurlijke afgfite. En volgens mij is het ook zo dat binnenin de referentie waarde testosteron an sich niet zo heel veel zegt wat betreft hoeveel gains je kan maken, daar hebben tig andere variabelen invloed op. Maar misschien dat Galen dit wat beter kan uitleggen.

X tesosteron natuurlijk aangemaakt gaat andere resultaten en gevoelens geven dan dezelfde hoeveelheid een keer per week gepind. Maar goed, je neemt een coach omdat je hem volgt dus als je dat niet opvolgt kan je net zo goed geen coach nemen I guess. Orals zijn al helemaal nutteloos behalve als je het voor kosmetische redenenen of kracht neemt.

Die site is legit, werkt prima.
 
Heb al een mailtje terug, hij vond dat als m'n fysiek naturel behaald was ik al content mocht zijn, toch weer leuk meegenomen complimentje :p
Vet percentage is goed gekeurd om te gaan bouwen, binnenkort dus maar even een bloedtest doen om mijn testosteron waardes te meten, hij raad namelijk wel aan als deze hoog is om er nog van af te blijven of het minimaal te doen met een andere compound. Wat in mijn ogen ook logisch klinkt.
Iemand nog aanraders waar ik het beste mijn bloedtest kan laten doen?
Zat zelf te denken aan deze:

Maar vind het een beetje sketchy site lol
Dat is altijd mooi om te horen, helemaal van iemand die er verstand van heeft en geen average joe. Maar over bloedwaardetest.nl zat ik zelf ook aan bodybuilding te denken of flex challange weetnie of dat nog veel meerwaarde heeft? Kost niet veel meer maar je krijgt wel wat meer waardes weet alleen niet of die heel interessant zijn? :p
 
Die logica wat betreft testosteron is echt totaal niet logisch imo. Afgifte van een of twee keer per week pinnen is totaal anders dan hoe je natuurlijke testosteron fluctueert/afgegeven wordt. Bij pinnen heb je veel hogere pieken/dalen dan een natuurlijke afgfite. En volgens mij is het ook zo dat binnenin de referentie waarde testosteron an sich niet zo heel veel zegt wat betreft hoeveel gains je kan maken, daar hebben tig andere variabelen invloed op. Maar misschien dat Galen dit wat beter kan uitleggen.

Dit idd. Met mijn 0 meting voor het kuren zat ik op 27.8 nmol waar 29 nmol de max binnen de referentie is en ik heb alleszins geen uitzonderlijke aanleg oid.

Bloedwaardentest.nl idd legit. Goedlichaam10 als kortingscode van een of andere online pter geeft nog 10% korting
 
Dat is altijd mooi om te horen, helemaal van iemand die er verstand van heeft en geen average joe. Maar over bloedwaardetest.nl zat ik zelf ook aan bodybuilding te denken of flex challange weetnie of dat nog veel meerwaarde heeft? Kost niet veel meer maar je krijgt wel wat meer waardes weet alleen niet of die heel interessant zijn? :p
Die waardes zijn als ik het begreep interessanter na je kuur, maar kan ik het ook mis hebben

Die logica wat betreft testosteron is echt totaal niet logisch imo. Afgifte van een of twee keer per week pinnen is totaal anders dan hoe je natuurlijke testosteron fluctueert/afgegeven wordt. Bij pinnen heb je veel hogere pieken/dalen dan een natuurlijke afgfite. En volgens mij is het ook zo dat binnenin de referentie waarde testosteron an sich niet zo heel veel zegt wat betreft hoeveel gains je kan maken, daar hebben tig andere variabelen invloed op. Maar misschien dat Galen dit wat beter kan uitleggen.

X tesosteron natuurlijk aangemaakt gaat andere resultaten en gevoelens geven dan dezelfde hoeveelheid een keer per week gepind. Maar goed, je neemt een coach omdat je hem volgt dus als je dat niet opvolgt kan je net zo goed geen coach nemen I guess. Orals zijn al helemaal nutteloos behalve als je het voor kosmetische redenenen of kracht neemt.

Die site is legit, werkt prima.
Goed punt idd, tenzij je dus elke dag zou pinnen dan zou je test eigenlijk helemaal niet fluctueren ookal slaap je slecht oid gezien je het zelf bij zet toch? (niet dat ik zin heb om elke dag te gaan pinnen tho')
Dit idd. Met mijn 0 meting voor het kuren zat ik op 27.8 nmol waar 29 nmol de max binnen de referentie is en ik heb alleszins geen uitzonderlijke aanleg oid.

Bloedwaardentest.nl idd legit. Goedlichaam10 als kortingscode van een of andere online pter geeft nog 10% korting
Top, thanks voor de code :p
 
Startdatum van kuur gaat rond 7 november zijn, logje komt tegen die tijd wel, nu genoeg geluld erover :p
Heb nog eerst 2 afspraken voor een onderarm sleeve tattoo en gezien het niet handig is om te trainen i.v.m zweet na je tattoo's laat ik die eerst ff zetten zodat ik wel optimaal naar de gym kan gaan.
 
Startdatum kuur weer met 2 maanden naar voren gebracht :D
 
Kracht & shape gaan goed vooruit
Wel bizar veel last van bloat

Paused Bench
3x5x86

Incline Dumbell
1x12x36
2x8x36

Lat Prayer kut katrol
3x15x33

Lat Pulldown (TuT)
1x12x57
1x10x57
1x8x57
De pomp hiervan is bizar, had TuT ff links laten liggen een tijdje maar gaat er mooi weer in

Low Row
1x6x77 gefrituurde lats
2x12x57

Face Pulls
3x15x38
 
Kcal sinds 2 dagen geupped met 200
Sommige weken kwam jk maar 30-100 gram aan, niet worth
Dan maar wat extra vet gainen
Merk het wel in de gym sinds 2 dagen dat ik beter presteer

Eetlust & slaap zijn ook aanzienlijk verbeterd opeens, merk dat mn sweetspot voor slapen 9 uur is :o

Niet echt blij mee tbh gezien dat niet altijd haalbaar is en de kans op gezondheidsklachten vergroot wordt vanaf 9-10 uur slaap vgm

Eigenaar vd gym zei dat mn armen goed gegroeid waren, maar komt miss door de pomp :p

OHP Paused
3x3x62,5

Side Raises
3x12x8

Incline Dumbell Curl, met verhoging voor voeten
1x12x14 (12kg was niet beschikbaar)
1x8x14

Hammer Curl
3x12x12

Rope Curl (kut katrol, weer vervangen voor iets anders)
3x12x23

CGBP
3x8x70
Wel T&G met kleine bounce

Skulk Crushers
2x15x12
1x12x12

Overhead Ext
3x15x26

Onderarm zooi

Ik heb altijd last van mn achterkant schouders tijdens bicep oefeningen omdat ik ze altijd aangespannen wil houden om zo de oefening zo strict mogelijk te doen, iemand anders hier last van?
 
Beetje anteflexie tijdens een curl is toch niet verkeerd? Is immers ook een functie van de biceps.
 
Beetje anteflexie tijdens een curl is toch niet verkeerd? Is immers ook een functie van de biceps.
Bedoel je met anteflexie een beetje een cheat als het ware?
Ik had ergens gezien dat namelijk een klein beetje cheat, oftewel net iets verder gaan met je arm dan strict bevorderlijk kon zijn voor je biceps
Maar ik doe ze niet unilateraal dus dan krijg je een beetje meer "swing"
Misschien beter om het dan unilateraal te doen?
 
Bedoel je met anteflexie een beetje een cheat als het ware?
Ik had ergens gezien dat namelijk een klein beetje cheat, oftewel net iets verder gaan met je arm dan strict bevorderlijk kon zijn voor je biceps
Maar ik doe ze niet unilateraal dus dan krijg je een beetje meer "swing"
Misschien beter om het dan unilateraal te doen?
Het is anteflexie van de schouder wanneer de elleboog via de voorzijde naar boven wordt bewogen.
 
Bedoel je met anteflexie een beetje een cheat als het ware?
Ik had ergens gezien dat namelijk een klein beetje cheat, oftewel net iets verder gaan met je arm dan strict bevorderlijk kon zijn voor je biceps
Maar ik doe ze niet unilateraal dus dan krijg je een beetje meer "swing"
Misschien beter om het dan unilateraal te doen?

wat bedoel je precies met het vet gedrukte gedeelte?
 
Ik heb altijd last van mn achterkant schouders tijdens bicep oefeningen omdat ik ze altijd aangespannen wil houden om zo de oefening zo strict mogelijk te doen, iemand anders hier last van?
Voorkant eerder, doordat ik de ellebogen soms mee naar voren laat gaan.
 
Goed bezig wel met gelijk een coach nemen.

Heb je ook wedstrijdambities?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven