AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit man
Thanks man!
wtf weeg je nog maar 83.9>?
Ja, erg skinny atm. Denk om echt goed shredded te staan dat ik zelf net -80 zal moeten gaan. :emo:
Geef mij ook wat mucci-ijs. Ziet er sick uit
Kan je ook als je de hele pot uit eet!
Deftig fysiek!
Hele nette shape ja! 😲
Bedankt broeders:heart:
Toch nog rond op dat gewicht, goede shape man!
bedankt! Denk dat het komt door de relatief hoge carb aanpak. Aan de andere kant denk ik dat ik mss wel baat heb om even eens plat te worden. Volgende week al eens een no carb dag toepassen. Heb een aantal weken geleden eens heel laag in carbs gegaan maar had iets te veel cravings :o
Hele goede shape idd.
Bedankt Raphie!
Je kan nu zeker weer kleren aan die je 5 jaar lang niet meer pasten :o

Voel je je eigenlijk smoll nu? Of juist big nd thick omdat alles nu popt?
Zeker smøl idd. Aan de andere kant ziet het er met pump wel bruut uit. Gewoon met kleren aan zie ik er normaal uit. Tijdens m’n dreamer bulk zag ik er met kleren veeeel juicer uit :o
 
VoedingGewicht60min. Cardio8k stappenTraining
Ma2300: ✅84.4/B2: ✅ top training, 9/10
Di 1700: ✅83.6/
Woe2300: ✅84.0A3: ✅ Veel drive, alles kunnen progressen
Do1700: ✅84.9/
Vrij2300: ✅83.9B3: ✅ Nipt alles progressen, 7/10
Za1700❌ 4100, 300 eiwit-600 carb-47 vet.83.5❌ (7.4k)/
Zo1700: no carb invulling: 250 eiwit- 41 carb- 45 vet84.3/

Gisteren dan toch een high carb dag gedaan. Eerder toegegeven aan de craving maar heb het toch bij voornamelijk carbs kunnen houden. Was honey pops, brood met confituur en honing en knäckebröd. Op een klein uur tijd alles opgeschrokt :emo: Volgende keer dat ik een high carbday doe zal ik het mooier verdelen over de hele dag zodat ik minder opgeblazen ben. Had overigens z’n effect niet gemist, veel aders en spieren goed vol.

Vandaag toch eens experimenteren met een no carb invulling van 1700 calorieën. Zal waarschijnlijk ook m’n strategie worden om te laden: eerst ‘fill and spill’ en dan een dag low/no carb om de dag nadien de foto’s te nemen. Nog geen idee wat ik met water en zout ga doen.

Voeding vandaag:

Maaltijd 1: zo’n sludge, was heeeeeerlij
50g whey
20g pindakaas

Maaltijd 2:
250g kip
25g mosterd
150g wortel

maaltijd 3:
275g witte vis
15ml olijf olie
2 tomaten

maaltijd 4:
150g tonijn

maaltijd 5:
3 volledige eieren
4 eiwitten
 
Een bewogen week achter de rug. Plan was om maandag en dinsdag een diet break te houden en even te eten waar ik zin in had. Hier uiteraard (te veel) van genoten. Kon absoluut niet normaal eten en at gewoon alles wat ik tegenkwam. Chocolade ‘pillows’ cornflakes als voorgerecht en nadien sushi als hoofdgerecht no biggie. Beide dagen waren zo’n 6-7k aan calorieën. Woog dinsdag avond dan ook 90kg lol. Kleren waren terug goed uitgevuld lol. Mijn maag en darmen however, waren ECHT fucked. De woensdag maar 1000 calorieën gegeten omdat ik zo misselijk was en geen eten kon zien. Had toen ook koorts en vloeibare poep die eruit kwam alsof je een volle waterfles leegdrukt :o vast tmi maar transparantie ofzo.
Al deze dagen ook niet getraind want was echt kapot eigenlijk. Vrijdag was m’n gewicht terug normaal (83.6kg) maar heb niet het idee dat het mij op dit moment nog gaat lukken om dat nog drastisch te doen zakken. Zag er vrijdag in de gym wel erg goed uit met matige ‘feathered’ quads, goeie hardheid, strepen op m’n borst, etc. Denk zo’n 4-5 weeks out van ekte shredded glutes maar ga dat nu niet meer halen. Heb de motivatie niet meer om die extra push te geven, zeker gezien calorie inname zeer laag is, fysieke activiteit zeer hoog is en de reward mss net iets te laag in vergelijking met de inzet :o Er is uiteindelijk 17,5kg af gegaan en laten zich nu wel hard voelen. M’n hongerhormonen en brein zijn fucked momenteel.

Vandaar het besluit genomen om te kappen met het deficiet en over te gaan naar m’n reboundfase. Heb nog geen foto’s genomen maar die zal ik aankomende week nemen. Ik kijk even hoe m’n lichaam reageert op de calorie verhoging & reductie in fysieke activiteit. Ik vermoed dat ik er niet per sé slechter ga uitzien komende dagen maar mocht dat toch het geval zijn zak ik even een dag of twee, drie terug op 1700 calorieën (245eiwit, 30 carb, 60 vet) vooraleer ik de foto’s neem. Al vermoed ik dat het niet nodig gaat zijn. Al hangt er nu toch wel wat bloat aan met 86,3kg.

Ga m’n rebound en andere escapades verder loggen in de ‘trainingslog’ sectie.


Nog een laatste pic, na de eerste binge op maandag genomen lol.
 
Laatst bewerkt:
Het is een leer proces man en je hebt het goed gedaan!
 
Begrijpelijk. Het is denk ik zeer moeilijk, zo niet onmogelijk om heel diep te cutten zonder concreet vooropgesteld doel (een show). Nu als het echt zwaar wordt denk je toch bij jezef van “ja waar doe ik het eigenlijk voor? Fuck dit”.

Maar toch denk ik dat je tevreden mag zijn met wat je hebt bereikt. Je hebt je lichaam iig goed gereset en bent klaar voor een groeifase. Ik ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken en of het je lukt om lean te blijven.
 
Back
Naar boven