AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Deze keer redelijk clean gehouden, want zit in de cut. 10 kg kip en 10 kg groenten, kant-en-klaarmaaltijden, sauzen, eiwitrepen, biefstukpuntjes, gehakt, wraps, aardappelpartjes. Dit was nog niet zo'n megabestelling, tweenhonderdnogwat.

1631199677327.png
 
En precies hierdoor ben ik enorme fan van musclemeat. Het enige wat ik hoefde te doen is +-2 kg rijst koken en het low fat rundergehakt (echt een top product) bakken en dit in de juiste porties verdelen. Vervolgens de kip en sperziebonen erbij en alles weer de vriezer in en dan heb ik alle rijst maaltijden voor de komende 3 weken klaar.
20210911_202047.jpg
 
Heerlijk weer die zalm van jullie. Elke dag kijk ik er weer naar uit!:D
IMG_20210913_222605.jpg
 
In je cut zou ook kunnen toch B? Zelfs I’m heb een stuk zalm in de cut
Natuurlijk kan het, maar mijn eetlust is hoog dus kies ik voor volume-alternatieven; 300 gram witvis zitten minder kcal in dan 100 gram zalm en neem er een kilo groenten bij als avondeten :roflol:. En ik eet liever low fat in de cut zodat ik m'n carbs hoger kan houden.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Nice, heb m ook besteld. Ben benieuwd, na m'n cut eens proberen.
Ga je nergens vinden voor deze prijs/kwaliteit denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
En precies hierdoor ben ik enorme fan van musclemeat. Het enige wat ik hoefde te doen is +-2 kg rijst koken en het low fat rundergehakt (echt een top product) bakken en dit in de juiste porties verdelen. Vervolgens de kip en sperziebonen erbij en alles weer de vriezer in en dan heb ik alle rijst maaltijden voor de komende 3 weken klaar.
Bekijk bijlage 536501

gooi je er ook nog saus bij?
 
Beetje xxl light saus ja bij maaltijden met gehakt of kip met rijst en boontjes

ik ga mm ook weer een kans geven, zag dat het assortiment oa met rijst en pasta's flink is uitgebreid. Zelfs eigen supp merk. De whey ook maar gelijk besteld. Makkelijk zo alles op 1 plek.
 
De nieuwe high protein maaltijden, kunnen deze na ontdooien ook gewoon zo opgegeten worden? Dus zonder op te warmen?
 
Ga je nergens vinden voor deze prijs/kwaliteit denk ik.

Zalm is beste wat we konden vinden. Bereidings tip om het zo zacht als boter te houden: vouw het in silverfolie met kruiden dicht. Dan 180graden 11 minuten airfryer.

The Dutch Giant wanneer is de farmers potato blend weer op voorraad?

Zojuist binnen gekomen!

ik ga mm ook weer een kans geven, zag dat het assortiment oa met rijst en pasta's flink is uitgebreid. Zelfs eigen supp merk. De whey ook maar gelijk besteld. Makkelijk zo alles op 1 plek.

Awesome :) welkom terug!

De nieuwe high protein maaltijden, kunnen deze na ontdooien ook gewoon zo opgegeten worden? Dus zonder op te warmen?
Ja dat kan! Warm is altijd lekkerder natuurlijk, maar alles is al gegaard voor je.
 
Zalm is beste wat we konden vinden. Bereidings tip om het zo zacht als boter te houden: vouw het in silverfolie met kruiden dicht. Dan 180graden 11 minuten airfryer.
Wordt de huid/buitenkant dan ook lekker krokant?
 
Als die niet krokant genoeg is, kort op hoog vuur naar eigen smaak bereiden.
 
Als die niet krokant genoeg is, kort op hoog vuur naar eigen smaak bereiden.
Gooi hem nu altijd in de pan en dan is hij perfect eigenlijk, maar wil de airfryer best eens een kans geven.
 
Gehele stuk blijft op die manier boterzacht.
 
Weet je toevallig wanneer de kant en klare kipfilet haas chunks weer op voorraad zijn?
 
Back
Naar boven