Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zat door wat oude video's te loeren. Dit is denk ik in alle feesten die ik heb meegemaakt wel het mooiste moment geweest. Ophidian die live op de piano butterfly VIP speelt. :heart:

Tickets voor dit jaar Resonate zijn al binnen, maar zal wel weer door m'n neus geboord worden.
 
750 man is wel echt skerr.

Maja beter dan niks
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Hoorde op Slam dat een aantal festivals in BE ook ter plaatste testen aanbieden.
Ik denk de meeste wel maar enkel als je QR-code niet werkt oid. Wij hadden het dit weekend voor, een van mijn maten zijn QR-code was niet geldig om de een of andere reden en dan mocht die wel een test gaan doen ter plekke.

Vandaag lekker afzien na een stevig weekend, zaterdag Amelie lens in Brussel. Duurde eerst tot 22h maar uiteindelijk 2h langer gedraaid tot 12h. Aangename verrassing
 
-
 
Laatst bewerkt:
A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht. :cool: Betere hardcore krijg je niet.
1631641846324.png
 
A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht. :cool: Betere hardcore krijg je niet.
Bekijk bijlage 536786
Do want. Met hoeveel mensen mag dit plaats gaan vinden?

Pik jij me ff op moat? Ligt wel op de route toch :$
 
Do want. Met hoeveel mensen mag dit plaats gaan vinden?

Pik jij me ff op moat? Ligt wel op de route toch :$
Geen idee, 75% capaciteit neem ik aan maar afgelopen edities waren aardig afgeladen. Genoeg mensen in ieder geval, tickets zijn nu nog te koop. https://resonatehc.nl/tickets

En nee, ik slaap bij vinnie dus hoef niet te rijden. :p
 
Geen idee, 75% capaciteit neem ik aan maar afgelopen edities waren aardig afgeladen. Genoeg mensen in ieder geval, tickets zijn nu nog te koop. https://resonatehc.nl/tickets

En nee, ik slaap bij vinnie dus hoef niet te rijden. :p
75% van de capaciteit heeft bij een niet geplaceerd evenement toch helemaal geen zin? :roflol:

Ow chill dan slaap ik wel bij de vriendin van Vinnie :$
 
75% van de capaciteit heeft bij een niet geplaceerd evenement toch helemaal geen zin? :roflol:

Ow chill dan slaap ik wel bij de vriendin van Vinnie :$
Boeiend of het zin heeft, we kunnen weer naar sommige feestjes.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
A state of trance, beste feest uit Nederland is me helaas ontnomen maar het tweede beste feest heeft groen licht. :cool: Betere hardcore krijg je niet.
Bekijk bijlage 536786
Lekker hoor! Heb vorige maand zo'n aanbetaling gedaan van een 10tje voor als het doorgaat je dan direct de rest kunt afbetalen, heb jij dat ook gedaan? En al bericht gehad verder? Want zie op de site staan dat je nu wel al de "normale" tickets kunt halen, maar heb nog niks gehoord verder?
 
hoxyz gelukkig asot in februari(als niet weer de pleuris uitbreekt).

Over een maand ADE mystic garden hnnngg, meer mensen die gaan?
 
Volgende week zaterdag toch nog naar Supremacy nu het nog kan. Hopelijk kunnen de feestjes nu wel langer doorgaan dan 3 weken...
 
Back
Naar boven