AndroidHealthClinic

Verhouding test/tren/deca of toch een andere variant? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ricardovrol

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2017
Berichten
205
Waardering
115
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hey all,

Het is weer tijd voor een clean bulk blast. Ik ben erg goed gegaan op test tren gh, nauwelijks sides, enorme eetlust en libido. Gh ben ik mee gestopt omdat ik voor m’n werk redelijk vaak moet reizen en ik gear meenemen naar het buitenland niet ideaal vind 😛. Nu viel m’n laatste test tren zonder gh wat tegen.. libido en eetlust weg, 4000kcal clean binnen krijgen was een uitdaging. Daardoor had me ik voorgenomen om me eens te wagen aan test e deca, alles aangeschaft (test, deca, t3, aro) maar laatste week zit ik toch te twijfelen door de bijwerkingen van vochtkop en libidocrash. Nu heb ik nog redelijk wat tren liggen en dacht ik aan de volgende variaties.

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze doseringen en welke ervaring jullie hebben hiermee:

Optie 1
Test e 500
Deca 500
Evt mast e 200 of aro 5 mg eod/ed bij wegvallen libido

Optie 2
Test e 500
Tren e 200
Deca 500

Optie 3
Test e 500
Tren e 400
Deca 250

Optie 4
Test e 500
Tren e 400

Optie 5
Een andere verhouding (met twee?) van deze middelen.

Nog wat achtergrondinformatie:
Kuurverleden (blast cruise):
1. Test e 500
2. Test e 250 , mast e 200, npp 200
3. Test e 500, tren e 400, npp 200-400 (oid)
4. Paar keer: test e 500, tren e 400, 3.3 iu gh, T3 25mg
5. Laatste: test e 500, tren e 400, T3 12,5mg (later mast e 200 toegevoegd ivm libido; deze dosering verhielp het enigszins)

Stats:
1.73
90kg
12%
 
Laatst bewerkt:
Hoe ging je op die 3de van je kuur verleden?
 
Bold geen overweging? (eetlust)
Zelf vind ik mast met deca een tegenstrijdige keuze, maar jouw redenatie is dat de mast een tegen effect geeft. Dan zou je ook anavar of primo kunnen namen lijkt mij? Anavar is mijn inziens de makkelijkste optie om er bij te nemen en te verhogen of verlagen met een snel effect.
Ik zie ook dat je tren graag pakt, maar tegelijk zeg je er wel wat complicaties door te krijgen. Roept ook vraagtekens op.
Misschien een keer helemaal een andere weg in slaan qua kuur?
Voorbeeld:
250/500 test
300/600 bold
200/400 deca/npp
Optioneel anavar achter de hand houden om mogelijke sides te beperken.
 
500mg test
200mg deca
200mg tren

Vanaf daar kijken hoe het gaat. Het is dat je alles al hebt liggen voordat je advies vraagt, anders had ik 100% alleen snelle esters aangeraden.
 
Bold geen overweging? (eetlust)
Zelf vind ik mast met deca een tegenstrijdige keuze, maar jouw redenatie is dat de mast een tegen effect geeft. Dan zou je ook anavar of primo kunnen namen lijkt mij? Anavar is mijn inziens de makkelijkste optie om er bij te nemen en te verhogen of verlagen met een snel effect.
Ik zie ook dat je tren graag pakt, maar tegelijk zeg je er wel wat complicaties door te krijgen. Roept ook vraagtekens op.
Misschien een keer helemaal een andere weg in slaan qua kuur?
Voorbeeld:
250/500 test
300/600 bold
200/400 deca/npp
Optioneel anavar achter de hand houden om mogelijke sides te beperken.
Thanks! Nooit in bold verdiept. Mast had ik inderdaad bedacht als tegeneffect.
Klopt ook dat ik graag tren pak, dit beviel altijd goed maar de laatste kuur had ik opeens hele andere sides. Normaal kreeg ik super libido en ontembare honger op tren maar laatste keer tegenovergestelde. werd ook enorm misselijk van brinta terwijl ik dat wel altijd in m’n bulks verwerk. Vandaar het idee om het over een andere boeg te gooien met de deca 😛

Wat is jouw ervaring op de samenstelling die je voorstelt?


Hoe ging je op die 3de van je kuur verleden?
goed, veel agressie, focus en libido, kracht ging wel duidelijk vooruit maar niet extreem ofzo. overigens wilde ik eigenlijk deca proberen ipv npp omdat ik niet meer aan 200mg/ml npp kan komen en niet meer eod of e3d wil prikken, wil het consistent houden met maandagen en donderdagen prikken. Reden dat ik van npp naar deca wil switchen is dus niet omdat npp slecht beviel oid.


500mg test
200mg deca
200mg tren

Vanaf daar kijken hoe het gaat. Het is dat je alles al hebt liggen voordat je advies vraagt, anders had ik 100% alleen snelle esters aangeraden.
hahaha ja was vastberaden vol op de test deca te gaan maar kreeg toch wat twijfels opeens… gebruik (bijna) altijd lange esters om de prikfrequentie wat lager te houden.

Heb jij ervaring met deca en tren op deze doseringen?
 
Wat is jouw ervaring op de samenstelling die je voorstelt?
Eerlijk gezegd geen ervaring met die combinatie. Wilde er voor de covid situatie wel aan beginnen, maar na 2 weken afgebroken en door gegaan op 250mg test.
Binnenkort wel het plan om 400 test met 500 bold + dianabol/anavar te doen. Anavar ook voor tegen effect. Dianabol eigenlijk omdat ik het nog heb liggen (anders zou het deca geworden zijn) en ik geen zin heb om veel te prikken.

Als een bepaalde steroide mij sides geeft die ik als vervelend ervaar, dan is dat voor mij al genoeg reden om iets anders te kiezen.
 
hahaha ja was vastberaden vol op de test deca te gaan maar kreeg toch wat twijfels opeens… gebruik (bijna) altijd lange esters om de prikfrequentie wat lager te houden.

Heb jij ervaring met deca en tren op deze doseringen?
Ik heb geen ervaring met specifiek test/deca/tren maar wel genoeg ervaring in het algemeen om te zeggen dat als je deca en tren combineert dat je beter zo laag mogelijk kan beginnen.
 
Bedankt voor de reacties! Mochten er nog mensen zijn met ervaring op test/tren/deca hoor ik het graag.
Maandag gaat de eerste prik erin met test 500, tren 200, deca 250 (m’n deca is gedoseerd op 250/ml)
 
Bedankt voor de reacties! Mochten er nog mensen zijn met ervaring op test/tren/deca hoor ik het graag.
Maandag gaat de eerste prik erin met test 500, tren 200, deca 250 (m’n deca is gedoseerd op 250/ml)

Je zei in je openingspost dat je vaak moet reizen voor je werk naar het buitenland. Hoe pak je dat eigenlijk aan qua voeding en training? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Je zei in je openingspost dat je vaak moet reizen voor je werk naar het buitenland. Hoe pak je dat eigenlijk aan qua voeding en training? Ben ik wel benieuwd naar.

Vaak is trouwens niet elke week paar wel regelmatig, met COVID wat minder. Ga met de auto dus voeding lukt prima gewoon maaltijden in bakjes mee, en trainen in sportschool van het hotel. Niet altijd super maar goed te doen
 
Laatst bewerkt:
Vaak is trouwens niet elke week paar wel regelmatig, met COVID wat minder. Ga met de auto dus voeding lukt prima gewoon maaltijden in bakjes mee, en trainen in sportschool van het hotel. Niet altijd super maar goed te doen

Ah ja, zo… Met de auto is wel een groot voordeel, ja. Met het vliegtuig wordt het met meals enzo wel een stuk lastiger / vervelender. Ik accepteer altijd maar dat het een paar dagen gewoon helemaal off track is, want proberen op schema te blijven zorgt toch alleen maar voor frustratie meestal.
 
Klopt, als ik vlieg (voor vakantie) las ik die dag in als cheatday om toch nog snel makkelijk wat kcal binnen te krijgen.
 
Bedankt voor de reacties! Mochten er nog mensen zijn met ervaring op test/tren/deca hoor ik het graag.
Maandag gaat de eerste prik erin met test 500, tren 200, deca 250 (m’n deca is gedoseerd op 250/ml)

Hoe is deze kuur je nu bevallen?
 
Heel lekker. Zat er goed in en kracht was aardig toegenomen. Zat op +10kg bij bench press terwijl ik daar al wel ff vast zat. Vocht viel enorm mee. Heb na iets meer dan een maand de deca nog geupt naar 500. Helaas kwam de lockdown en omdat die vorig jaar wel ff duurde, ben ik toen de geruchten hierover concreet werden, vroegtijdig gaan cruisen. Ben van plan hem nog eens te herhalen, al dan niet andere verhouding. Zit nu bijna op 10 Weken cruise na 13 weken blast. plan voor volgende blast is bulk test 500 deca 500, gevolgd door korte tussenperiode en dan cut test 500 tren 400 (kijken of hij nu weer als vanouds gaat). Plan is om over een paar weken een bloedtest te doen en dan hopelijk knallen.
 
Back
Naar boven