MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log

  • Topic starter Apw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Cardio - 30 minuten
 
Goed gedaan kerel! Eerste plaats en niet tot het gaatje gegaan, nice!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Goed gedaan kerel! Eerste plaats en niet tot het gaatje gegaan, nice!
Thanks man! Idd, niet te gek gedaan maar wel een goed beeld van waar ik nu ongeveer sta + ervaring opgedaan. Nu even serieus trainen voor de sbd cup en dan maar is echt knallen.
 
Mooie en succesvolle ervaring ondanks de obstakels

Gefeliciteerd champ! :1e:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gefeliciteerd! Wat waren de resultaten van nr 2 en 3?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gefeliciteerd man! goede prestatie
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gefeliciteerd! Jammer dat je niet de gewichten hebt kunnen verplaatsen die je zou willen, maar dan toch nog de 1e plaats binnenslepen!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mooie en succesvolle ervaring ondanks de obstakels

Gefeliciteerd champ! :1e:
Bedankt bosco!
Gefeliciteerd! Wat waren de resultaten van nr 2 en 3?
Mijn totaal was 522,5, de nr 2 had 510 en de nr 3 had 487,5.
Gefeliciteerd man! goede prestatie
Gefeliciteerd! Jammer dat je niet de gewichten hebt kunnen verplaatsen die je zou willen, maar dan toch nog de 1e plaats binnenslepen!
Bedankt voor de felicitaties:ty:
 
Mooie prestatie, gefeliciteerd👌🤝
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gefeliciteerd.

Ik denk wel dat het goed is als de scheidsrechters en de mensen aan de wedstrijdtafel strikt zijn. Dit was ook geen beginnerswedstrijd voor zo ver ik weet. Bij een beginnerswedstrijd wordt er meestal iets soepeler om gegaan met de regels, en krijgt iemand bijvoorbeeld eerst een waarschuwing wanneer hij de volgende beurt te laat door geeft.
Aan de andere kant moet ik wel eerlijk zeggen dat het bij topfit vaak een zootje is. Veel te weinig ruimte waardoor je maar moeilijk kunt opwarmen, rommelige wedstrijdleiding, etc.

Uithijgen na een beurt moet je toch echt gewoon pas doen nadat je je volgende beurt hebt door gegeven, of zorgen dat iemand die beurt voor je doorgeeft. Er staat officieel een minuut voor vanaf het moment dat je de uitslag van je beurt hebt gekregen, en die minuut is echt veel sneller voorbij dan je denkt. Sowieso is het handig om op een wedstrijd iemand erbij te hebben.

Ben benieuwd naar de filmpjes van die bench, mogelijk zat er toch nog beweging in de halter waardoor het langer duurde totdat je het press signaal kreeg.
 
Gefeliciteerd.

Ik denk wel dat het goed is als de scheidsrechters en de mensen aan de wedstrijdtafel strikt zijn. Dit was ook geen beginnerswedstrijd voor zo ver ik weet. Bij een beginnerswedstrijd wordt er meestal iets soepeler om gegaan met de regels, en krijgt iemand bijvoorbeeld eerst een waarschuwing wanneer hij de volgende beurt te laat door geeft.
Aan de andere kant moet ik wel eerlijk zeggen dat het bij topfit vaak een zootje is. Veel te weinig ruimte waardoor je maar moeilijk kunt opwarmen, rommelige wedstrijdleiding, etc.

Uithijgen na een beurt moet je toch echt gewoon pas doen nadat je je volgende beurt hebt door gegeven, of zorgen dat iemand die beurt voor je doorgeeft. Er staat officieel een minuut voor vanaf het moment dat je de uitslag van je beurt hebt gekregen, en die minuut is echt veel sneller voorbij dan je denkt. Sowieso is het handig om op een wedstrijd iemand erbij te hebben.

Ben benieuwd naar de filmpjes van die bench, mogelijk zat er toch nog beweging in de halter waardoor het langer duurde totdat je het press signaal kreeg.
Thanks!
Volgende meet ga ik gewoon met coach als dat lukt, dat maakt het een stuk makkelijker mbt het doorgeven van de beurten. Ik zie het gewoon als een leerproces, volgende x met of zonder coach gewoon zorgen dat alles geregeld is. Nu weet ik hoe alles in zijn werk gaat.
Al met al gewoon tevreden met het resultaat en de dingen die ik nu heb geleerd. Deze wedstrijd was ook meer bedoeld om te kijken wat het startpunt was zonder dat ik hier specifiek voor heb getraind en bijna 20kg lichter ben. Nu doorpakken en op de volgende wedstrijd de doelen hopelijk behalen.
 
Lifts zijn hier te vinden
 
Cardio - 1 uur
Competition bench
10x20
5x40
3x60
3x70
5x72,5
5x72,5
5x72,5
5x72,5
5x72,5
Dumbbell press
4x6x30
Chest press close grip
4x8x60
Dips
4x8x70
Tricep pushdowns
5x12x32
Weighted crunches
3x15x65
Cable crunches
2x10x70
Eerste training van het bench schema. Dit keer ga ik gewoon op alle flat bench sets competition standard aanhouden, dus geen sets met 1 rep kont van de bank, elbow sleeves etc.
 
Met extra lange paused? :dunno: :p
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Lifts zijn hier te vinden
Ik vind helemaal niet dat het lang duurde voordat je het press signaal kreeg, weet natuurlijk niet hoe het bij andere lifters zat. Wat ik zie is dat op het moment dat de halter je lichaam raakt en je de snelheid uit de halter probeert te halen, de halter nog blijft inzakken. Zolang er geen zichtbare stilstand is blijft de scheidsrechter stil, totdat je stopt met de halter in te laten zakken en er daadwerkelijk een stilstand te zien is. Pas daarna krijg je het press signaal. Dat is wat ik ook zie op je bench filmpje.

Sowieso denk ik dat je nog heel veel kunt halen uit de nodige techniekaanpassingen op álle lifts. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je techniek wat achteruit is gegaan door je grote gewichtsverlies en de daardoor veranderde leverages.
 
Cardio - 1 uur
Squats
2x10x20
2x5x60
3x100
1x120
1x140
1x160
1x180
Block pulls
2x5x60
1x3x100
3x140
1x180
3x180
3x180
1x180
Leg extensions
3x15x60
Standing leg curls
3x10x60
Unilateral calf press
4x12x60
Even opnieuw de opener van zondag gedaan, ging weer goed. Daarna blockpulls met wat verschillende stances. Misschien dat ik heel langzaam een iets bredere stance aan wil nemen.
 
Cardio - 1 uur
Ff een rustdagje sinds de wedstrijd, had ik wel nodig. Beetje stretchen, cardio en wat massage gun recovery shit gedaan.
Morgen bench training en daarna armen doen, vgm was de laatste armentraining alweer donderdag dus heb wel zin om biceps te knallen.
 
Cardio - 1 uur
Competition bench
10x20
5x40
5x60
3x80
5x5x87,5
Pin press
5x5x80
Incline bench
5x5x60
Overhead press
4x5x45
Side raises
4x12x7
Unilateral cable curls
4x15x14
Db curls
3x12x12
2e bench treen van gisteren. Voelde nog aardig heavy aan. Straks deadlift en rug trainen, deadlift denk ik op techniek.
 
Cardio - 1 uur
Deadlifts
10x20
3x5x60
3x100
2x140
1x170
1x180
1x200
1x210
2x220
Lat pulldowns
4x10x60
Machine rows
3x12x80
Face pulls
5x12x35
Cable shrugs
3x10x70
Toch even een dubbel gedaan op mijn opener. Voelde wel easy eig. Beetje gexperimenteerd met stance en grip. Deze keer was de stance wel chiller en ietwat breder, grip was te smal waardoor ik moeite had met upperback tightness. Maar al met al goede treen.
Nog wat foto's, is de bodybuilding shizzle hier ook weer bijgehouden haha. Ben ook wit as fuck dus van afstand lijk ik wel minder droog ofzo met deze belichting.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210917-230723_Gallery.jpg
    Screenshot_20210917-230723_Gallery.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 62
  • Screenshot_20210917-230539_Gallery.jpg
    Screenshot_20210917-230539_Gallery.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 54
  • Screenshot_20210917-230448_Gallery.jpg
    Screenshot_20210917-230448_Gallery.jpg
    69,1 KB · Weergaven: 56
Back
Naar boven