XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu al die gekruide kip besteld maar vindt die kipfilet haasjes chunks wel echt lekker mals :p
Komt vanmiddag binnen. Heb het online gezet.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
In de VS eten veel bodybuilders vaak kalkoengehakt met slechts 1 gr vet/100 gram. Zien jullie mogelijkheden om zoiets in het assortiment op te nemen?
 
In de VS eten veel bodybuilders vaak kalkoengehakt met slechts 1 gr vet/100 gram. Zien jullie mogelijkheden om zoiets in het assortiment op te nemen?

Ik zie dit product niet zitten. Toen ik bezig was met kipgehakt ontwikkelen snapte ik niet dat kipgehakt bij de AH 17gr vet per 100gr bevatten. Bij de eerste test batch kipgehakt van puur kipfilet besefte ik waarom, het is gort, echt gort droog zonder vet, niet te doen. We hebben daarom een mix gemaakt van 50% kipfilet en 50% kippendij zodat het % nog steeds laag is, maar net genoeg vet % dat je nodig hebt om het niet droog te laten zijn. Als ik puur kalkoengehakt ga maken krijg ik hetzelfde verhaal maar erger: kalkoen is stugger en droger van nature dan kipfilet. Of er moeten een boel toevoegingen in VS erin zijn gedaan.
 
In de VS eten veel bodybuilders vaak kalkoengehakt met slechts 1 gr vet/100 gram. Zien jullie mogelijkheden om zoiets in het assortiment op te nemen?
Lijkt mij ook niet te pruimen. Maar ik zag deze video van Fouad gister, misschien een idee om zo'n molen aan te schaffen als je het graag wilt?

Ik heb laatst overigens een sample gekruid kippengehakt gehad van jullie en dat was echt heel lekker. Rijst, kippengehakt en wat groente wat echt heel goed te pruimen!
 
Wilde wat kipblokjes bestellen nu ze in de aanbieding zijn, maar alle smaken die ik wil zijn uitverkocht. Komen ze nog op voorraad? En wat is de status met de teriyaki, mexican style en indian butter?
 
Wilde wat kipblokjes bestellen nu ze in de aanbieding zijn, maar alle smaken die ik wil zijn uitverkocht. Komen ze nog op voorraad? En wat is de status met de teriyaki, mexican style en indian butter?
Collega zegt dat aantal smaken nu weer online is. Vanochtend binnengekomen. De 3 nieuwste smaken die je noemt, twee daarvan komen midden oktober in Rotterdam haven aan.
 
Collega zegt dat aantal smaken nu weer online is. Vanochtend binnengekomen. De 3 nieuwste smaken die je noemt, twee daarvan komen midden oktober in Rotterdam haven aan.

En dan duurt het nog een aantal weken, toch?
 
Collega zegt dat aantal smaken nu weer online is. Vanochtend binnengekomen. De 3 nieuwste smaken die je noemt, twee daarvan komen midden oktober in Rotterdam haven aan.
Maar nu zijn ze niet meer in de aanbieding?:(
 
Maar nu zijn ze niet meer in de aanbieding?:(
Actie wissel is elke woensdag idd. Bestel maar wat je wou. Geef mij je bestelnummer hier en ik doe het met terug werkende kracht omdat je aan wachten was op mijn antwoord .
 
Actie wissel is elke woensdag idd. Bestel maar wat je wou. Geef mij je bestelnummer hier en ik doe het met terug werkende kracht omdat je aan wachten was op mijn antwoord .
Top service!

513477
 
Ik was t vorige keer vergeten te bestelen. Bestel nu altijd de low fat hamburgers en t gehakt. Hoe is de smaak van de angus burgers ?
Nog nooit angus vlees gegeten . Is dat nou beter qua smaak?
 
Heerlijk weer die zalm van jullie. Elke dag kijk ik er weer naar uit!:D
Bekijk bijlage 536723

Is er een verschil met die van de AH? Nagenoeg zelfde voedingswaarde en zelfde soort kweek/vangst? (Salmo Selar)


Vs

 
Is er een verschil met die van de AH? Nagenoeg zelfde voedingswaarde en zelfde soort kweek/vangst? (Salmo Selar)


Vs

Ik zou zeggen, bestel en proef het verschil. Die van musclemeat is de lekkerste die ik zelf heb gehad.
 
Is er een verschil met die van de AH? Nagenoeg zelfde voedingswaarde en zelfde soort kweek/vangst? (Salmo Selar)


Vs


Ik zou zeggen, bestel en proef het verschil. Die van musclemeat is de lekkerste die ik zelf heb gehad.

Het verschil is een andere kwekerij en andere manier van stukken selecteren.
Onze komen uit Noorwegen, die van hun uit Chili. Hiermee zeg ik niet dat Chili slecht is.
Het unieke van onze partner die het snijd, portioneert, verpakt etc. is dat we kunnen kiezen welke stukken we willen.
We hebben gekozen voor alleen de middenstukken, dat is het zachtste van het zachtste. Hoe meer je richting de staart gaat hoe minder de kwaliteit.
Ik zit in London op het moment en heb zalm besteld. Heb allemaal staart stukken gekregen (zie je aan de vorm), dat verschil merk je zo erg...
 
Back
Naar boven