MuscleMeat

Hobbybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
Dit wordt m’n log voor de komende tijd.

Heb zaterdag m’n contest pics genomen en eigenlijk beetje teleurgesteld. Had al een weekje of twee last van binges waardoor ik het cutten eerder heb stop gezet. Was 83kg op m’n laagste en heb de pics genomen op 86kg twee weken nadien. Afgelopen week was dus eigenlijk week 1 van m’n rebound maar die was eigenlijk ook shitty :o Starten morgen maar opnieuw dan lol :dunno:

Voeding voor deze week van de rebound:

DF9B8658-6432-4514-ACB8-75D153DB5029.jpeg

Komt gemiddeld neer op 3000 calorieën. Hoop met de carbcycle en het aantal calorieën de gains te maximaliseren, vet gains binnen de perken te houden en misschien nog belangrijker, niet meer te bingen. Merk dat m’n ‘food focus’ wel al wat afgenomen is gelukkig.

Training zal ook een andere invulling krijgen. Ipv low volume high intensity nu even over gaan op high(er) volume en lower intensity. Reden hiervoor is dat ik high volume een eerlijke kans wil geven ipv het direct te associëren met de nonsense bro splits die ik in het verleden heb gedaan.

Ga het nog steeds op 3 trainingen per week houden gezien 4 keer niet elke week mogelijk is en dat trekt m’n autisme niet echt wanneer ik m’n schema niet kan volgen :roflol:

Week 1: upper 1 - lower 1 -upper 2
Week 2: lower 2 - upper 3 - lower 3

Algemeen:
Week 1: 3RIR
Week 3: 2RIR
Week 5: 0-1RIR + een extra set overal
Week 7: deload
Week 8: repeat


Algemene planning:
12 weken rebound/bulkfase
3-5 weken minicut
8 weken bulkfase
X weken cut

Peds voor de komende 3-4 weken:
250 test e per week
100 tren e per week
~50mcg IGF-Lr3 eod

Nadien cruise op 150mg test e.
 
Zo, al twee sessies achter de rug.

Upper 1 - 20/09- w1- 3 RIR

Low incline smith press (1): 10x75, 7x70, 9x65
Low decline fly: 2x10x10
Machine pullover(1): 15x40, 11x50
Machine pulldown(3): 12x60, 12x70, 9x75
Db side raise: 15x5, 14x7 , 10x10, 10x7
Full ROM plate front raise: 15x10, 8x15
Bb curl: 15x10, 12x20, 10x16
Smith JM press: 15x40, 13x45, 9x40


Voel me best nog zwak op borst oefeningen, slapper dan anders :o verder overal form, ROM en tempo geüpgrade.

Lower 1 - 22/09 - w1 -3 RIR

Db lying hamstring curl: 13x24, 8x24, 15x18, 12x18
Standing calf raise: 8x50, 9x45, 7x45, 12x30
Seated calf raise: 8x30
Adductoren: 20x52,5, 15x52,5, 15x45
Paused hack squat: 7x80, 11x70, 9x70, 9x70
Paused leg extension: 12x25, 8x35, 7x35, 8x30

Was best pittig die hacks. Ik leg een plate op het voetplatform waardoor er doorheen de volledige ROM spanning is, ook op het stukje waar ik pauzeer :o pomp was lekker.
 
Laatst bewerkt:
In!
 
In!
 
!iN
 
Einssssssss
 
Welkom:heart:

Vandaag voeding verhoogd. Heb nog steeds een enorme eetlust die moeilijk onder controle raakt. Had rond de middag ook een hypo, misschien door de igf:dunno: stond met trillende handen te koken.

Ga ook geen high/medium/low schema meer volgen, dagen van 2500 calorieën trek ik echt niet momenteel :o

Het wordt nu even dit:
2834EDE3-19DE-4534-8992-2C9533A91C69.jpeg


Was deze ochtend 87,2kg, was op de dag van de foto’s vorig weekend 86kg.

Doe nog steeds 4x35min fasted cardio met 8k stappen per dag. Bedoeling was om m’n calorieën vrij hoog uit te bouwen maar had geen idee dat het zo snel ging gaan.

Whey is wel op dus moet tegen morgen al een alternatief vinden :o

Merk anderzijds wel dat ik bepaalde OCD cut dingen achterwege kan laten (lepel/ mes aflikken, olijfolie in de pan niet afmeten etc), das wel fijn lol.

Straks nog een upper sesh.
 
In. Hoe beviel het carb cyclen?
Heeft het qua fat loss in je cut gedaan wat je er van had verwacht?
 
In. Hoe beviel het carb cyclen?
Heeft het qua fat loss in je cut gedaan wat je er van had verwacht?
Hmm heb uiteindelijk geen ‘echte’ carbcycle ala Justin Harris gedaan. Gewoon TD en NTD calorieën waar ik vooral naar het einde toe beide probeerde in te vullen met zo hoog mogelijk carbs. Dat was eigenlijk een goeie aanpak gezien ik het deficiet wel kon handelen en de mist in ging wanneer ik zero carb probeerde.

Bij carb cycle ga je met opzet zeer low carb eten op low dagen en dat deed ik eigenlijk niet dus. Wil dit wel een kans geven eenmaal m’n eetlust wat gesetteld is. In een off season moet het wel fijn zijn om een dag of twee tijdens de week low carb (en volume te eten). Zal insuline gevoeligheid hoger houden en fat gain wat tegengaan met als nadeel dat je tijdens je high days wel echt high gaat moeten gaan.

Denk dat het sowieso kan werken in een dieet context maar als je echt diep gaat is elke gram carb wel welkom :o
 
Vrijdag nog een goeie UB training gehad met een dikke pomp. Kracht is wel erg laag de laatste tijd. Ben zaterdag, zondag en vandaag niet vooruit te branden. Slaap was afgelopen week ook vrij kut. Moeilijk inslapen en vaak 3-4x opstaan om te plassen. Slaapkwaliteit is best ruk dus.

Beetje tegen m’n zin een deload inlassen komende week want zo schiet het niet op.

Libido en algemeen welzijn komt wel weer stilletjes terug dus dat is wel aangenaam. Ook eetlust en (on)verzadiging is iets getemperd.

Vorige week heb ik:

-3x35min fasted cardio (met 3x10mg yohimbine) gedaan. Doel was 4x35min :o
-gemiddeld 8,2k stappen per dag. Doel was 8k.
-3x getraind. Doel was 4.
-4x off plan gegeten. Doel was 2. Wel geen binges meer :o

Doelen voor off season week 3:

-Voedingsschema ma-vrij perfect volgen, in het weekend losser maar zelfde aantal calorieën als huidig voedingsschema.
-4x30min. Cardio, maakt niet uit indien fasted of niet. Indien fasted 10mg yohimbine pre cardio. Is de laatste week yohimbine.
-8k stappen per dag.
- 0-0,5kg aankomen. Beetje zonde om aan te komen in een deload denk ik.
- 2 lichte trainingen (ub en lb). Ver van failure en laag volume.

Gewicht was vorige week gemiddeld 87,5 welke 1,6kg zwaarder was dan de week voordien. Geen probleem maar hoeft niet elke week zo veel te zijn :o shape is in de ochtend nog erg goed maar naar de avond toe zie ik er toch al wat softer uit.

Post cardio vasculariteit:

F9F7D1BB-5441-409D-ADDF-A83ACAB32022.jpeg
 
Recap off season week 3-Deload:

Gemiddeld gewicht: 87,5kg.
Gemiddeld aantal calorieën: 3585.
Gemiddeld aantal minuten slaap: 490min.
Gemiddelde subjectieve slaapscore: 6,5.

Ik geeft op het eind van de dag nog een subjectieve score op algemeen welzijn, vermoeidheid, eetlust en libido. Vermoeidheid neemt af, de rest neemt toe. Eetlust blijft vrij gelijk, ie. Tering hoog. Lichaam wil duidelijk niet op dit bodyweight/fat blijven. De hele week voelde dan ook aan alsof ik aan het diëten was.


Doelen voor off season week 3:

-Voedingsschema ma-vrij perfect volgen, in het weekend losser maar zelfde aantal calorieën als huidig voedingsschema.
❌ 2x er boven gegeten. Een keer gewoon uit goesting, een keer omwille van een flinke hypo. Nog nooit mee gemaakt, zat niet normaal te beven en een ‘normale’ portie voeding deed niet bijster veel. Gisteren ook eenmaal te weinig gegeten omwille van een doop waar ik nadien niet te autistisch wou doen door geen toetjes te eten. Alsnog te weinig calorieën gegeten die dag maar geeft niet. Vooral het rustdag schema (zie verder) gevolgd met een dag van 5200, 4500 en 2700 calorieën.


-4x30min. Cardio, maakt niet uit indien fasted of niet. Indien fasted 10mg yohimbine pre cardio. Is de laatste week yohimbine.

-8k stappen per dag.

- 0-0,5kg aankomen. Beetje zonde om aan te komen in een deload denk ik.

- 2 lichte trainingen (ub en lb). Ver van failure en laag volume.
Niet getraind zelf, maar was nodig want geen zin. Die is nu wel terug gekomen.


Voelt wat aan alsof ik afgelopen drie weken verspild heb maar anderzijds ben ik nu een stuk frisser en heb ik meer zin in alles bb'ing gerelateerd.

Voor komende week:

Start 8 weken DC 2 way split- modified

Log book en form resetten: repranges verhogen + Grootst mogelijke ROM hanteren.

*Geen squatschoenen/knee sleeves/ belt.

Week 1: A1-B1-A2(+2 ss calf press).
Week 2: B2-A3-B3(+2 ss Db low incline press).

Cardio: 4x25min fasted.
Stappen: 8k per dag.


Voeding off season week 4:
5A79ED94-24E1-4C3B-93BA-355FDD8CB370.jpeg


Calorieën kloppen niet 100% (kut MFP) maar zit er niet al te veel van.

Training:
Borst/kuit focus:

Kuiten: in ABA week: start met 2 straight sets (horizontal calf press) extra tijdens A2 training.

Borst: in BAB week: start met 2 straight sets (Db low decline press) extra tijdens B3 training + 2 sets fly movement tijdens A1.

Supplementen:

Ochtend:
  • 100mg theanine of 300mg ashwaghanda.
Pre workout:
  • 5gram creatine mono.
  • 8gram citruline.
Post workout:
  • 100mg theanine of 300mg ashwaghanda.
Pre bed:
  • 1 cap (10mg) rode gist rijst.
  • 100mg Q10.
  • 3mg melatonine.

PEDS Off season week 4:

250mg test e
100mg tren e
75mcg igf-1 Lr3 pre pre wo maaltijd

*laatste week tren, voorlaatste week Igf.


Doelen off season week 4:

-0,5kg aankomen.
-3x trainen, 4x25min fasted cardio.
-8k stappen per dag.
-voedingsschema ma-vrij perfect volgen, calorie target in het weekend halen.
-bloeddruk 3x per week meten. Beetje laks mee geweest en gewoon vertrouwd op medicatie. Niet verstandig.
-Slaap optimaliseren door:
  • geen Skyr pre bed.
  • 8u slaap.
  • Frisse kamer.
  • 3mg melatonine.

Denk dat ik vaak moest plassen 's nachts door de halve kilo skyr pre bed.

Training set up:


Week 1:

A1:

smith low decline press: 15-20RP
Machine Incline fly: 2x15-20
Cuffed cable side raise: 25-30 RP
Dips: 20-25 RP
Machine pulldown : 20-25 RP
Chest sup. Db high row: 20-25RP

B1:

EZ preacher curl: 25-30 RP
Db hammer curl: 20-25 RP
standing calf raise: 20-25 RP
DB lying leg curl: 25-30 RP
Hack squat: 2sets 8-12
Unilateral leg extension: 25-30 RP

A2:

Horizontal calf press: 2x8-12
Db flat press: 2sets 8-12
Smith upright row: 25-30 RP
DB PJR pullover: 20-25 RP
Deadstop CG pulldown 15-20 RP
Chest sup high tbar row: 20-25 RP



Week 2


B2:

Straight bb curl: 20-25 RP
cable hammer curl: 25-30 RP
seated calf raise: 25-30 RP
Lying leg curl: 15-20 RP
Vertical legpress:2sets 8-12
Bilateral leg extension: 20-25 RP

A3:

Smith high incline press: 15-20 RP
Cable high to low fly: 2x15-20
Smith shoulder press: 15-20RP
Smith close grip bench: 15-20 RP
Assisted pull up : 25-30 RP
Deadstop bb row: 2 sets 8-12

B3:

Low incline Db press: 2x8-12
Assisted chin up: 20-25 RP
Unilateral machine preacher curl: 25-30 RP
DB unilateral calf raise: 15-20RP
SLDL: 3x8-12
Banded V-squat: 2 sets 8-12
Unilateral vertic. Leg press: 1x30


Dan toch een DC invulling ipv een RIR/high volume invulling. Hiervoor gekozen omdat ik in de meeste gevallen slechts drie maal per week ga kunnen trainen en zo'n RIR aanpak mij dan minder efficient lijkt. Anderzijds voelt DC wel vertrouwd aan en heb ik er best wat gains aan overgehouden, zeker gezien je maar drie keer per week traint. Toch wat tweaks onder de vorm van extra volume doorgevoerd om het iets spannender te houden. In de huidige set up train ik de spiergroepen waar ik op wil focussen (een 'grote' spiergroep uit training A + een 'kleinere' spiergroep uit training B) tweemaal per week. Voor borst ook zo veel mogelijk compound oefeningen voor tricep geïmplenteerd zoals een dip en een smith close grip bench gezien die borst toch ook wel goed meepakken. Volume zal voor die twee spiergroepen na elke rotatie stijgen, in de vorm van een extra set. Zal dit zo'n 8 weken aanhouden vooraleer er een volgende deload komt, dan bekijken hoe de progressie is geweest om vervolgens of dezelfde set up te hanteren of andere spiergroepen een prioriteit te maken. Verder blijft het DC training met 'extreme' stretches, logboek progressie en micorloading.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier ook weer mee! Succes met de rebound!
 
Ik lees hier ook weer mee! Succes met de rebound!
Welkom en bedankt! :D

A1- 04/10/21-W1-borst&kuit focus.

Smith low decline press: 11-4-3x87,5kg.
Machine Incline fly(3): 21x15kg, 11x20kg.
Cuffed cable side raise: 20-12-11x3,75kg.
Dips: 11-5-3xbw.
Machine pulldown (3): 14-10-8x80kg
Chest sup. Db high row(20graden): 14-8-6x23kg.

Lekkere sessie. Press nog niet op m’n oud niveau maar voor nu is het oké. Lichaam was duidelijk wat minder gewend mbt training maar dat gaf wel goeie energie en een dikke pomp :D Bij alle oefeningen de ROM zo ver mogelijk gepushed. Dat voel je wel bij dips bijvoorbeeld.

Zag er goed vol en vasculair uit :heart:

In m’n hoofd voelt het nu echt aan alsof de bulk begonnen is.
 
B1-06/10/21- W1- borst&kuit focus.

• EZ close grip preacher curl: 9-4-3x25kg exclusief bar.
• Db hammer curl: 9-6-6x14kg.
•standing calf raise: 11-7-5x50kg.
•db lying leg curl: 15-8-5x24kg.
•Full ROM hack squat: 15x82,5kg, 7x100kg.
•unilateral leg extension: 16-8-5,5x10kg.


Vorm bij alles heel netjes gehouden. Bij de preacher curl zal ik voornamelijk mikken om reps te verhogen. Beetje een gevoelige oefening om low rep/dicht tegen failure bij te gebruiken. Bij de hack squat leg ik twee plates op het platform om de ‘catchers’ niet te raken. Die veert wat en naar het einde van de set toe is het gemakkelijk om daar gebruik van te maken :o sessie ging heel goed, dikke pump en momenteel toch trillende benen. Alles wat ik maandag getraind heb is ook sore af.

Verder merk ik dat ik meer eten nodig heb. Heb op trainingsdagen twee maaltijden met net geen 500gram aan rijst maar het doet niet veel, gaat gewoon door mij alsof het niets is. Gewicht is zo’n 100gram bijgekomen. Probeer tevens na elke maaltijd (meestal 2 a 3 van de 5) voor zo’n 10-15min te wandelen. Dat helpt duidelijk goed voor m’n vertering.

Zal voor volgende week mogelijks met high-medium (huidig trainingsdag schema)-low (rustdag schema) werken. Met 1 extreem hoge dag ofzo. Ik zie wel.

Tot slot ook besloten om nu al te cruise ipv volgende week. Wil snel m’n bloedwaarden weer inorde krijgen om vervolgens weer licht te blasten. Krijg ook weer wat acne dus das wel kut.
 
A2-08/10/21-W1-Borst&Kuit focus.

•Horizontal calf press: 9x140kg, 8x140kg.
•Db flat press: 9x36kg, 6x40kg.
smith upright row: 12-7-6x24kg excl. bar.
•Db PJR pullover: 13-7-5x28kg.
•Deadstop close grip pulldown: 9-5-4x59kg.
•Chest sup. T-bar high row(1,5): 11-7-6x30kg.

Prima training! UB net op tijd geheeld voor deze training. Vandaag terug spierpijn in m’n traps/lats/tricep. Had voordien ook nog spierpijn in mn kuiten van woensdag. Kreeg ook al complimenten op m’n kuiten en vragen naar tips :D ze zijn momenteel goed vasculair en nog vrij lean wat de aandacht wel wat trekt denk ik. Benieuwd hoe ze er na deze trainingsblock zullen uitzien. De sets zullen uiteindelijk voor kuiten en borst per twee weken stijgen. Press voelt al iets sterker/minder broos dan afgelopen weken.

Gewicht doet overigens niet al te veel met m’n huidige calorie inname, dus waarschijnlijk een kleine verhoging vanaf maandag.

Ietsje softer maar dat is te verwachten. Mast is er al zo’n drie weken uit en tren een weekje.

Cruise is momenteel 150mg test e.
133394EB-B2CB-4932-9BB6-F8CF0EBA9F20.jpeg
 
Waarom kroes je niet met wat meer?
 
Waarom kroes je niet met wat meer?
Zat daar aan te denken idd. Cruise normaal op 125mg + 2iu gh maar ga nu even zonder gh. Aan de andere kant is met 125mg mijn hematocriet/rbc/ hemoglobine al verhoogd en moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen bloedtest gedaan heb :o Heb er nu eentje ingepland binnen zo’n 8 weken + een bloeddonatie een week ervoor. Hoef geen bloedtest om te weten dat die waarden nu opnieuw verhoogd zullen zijn want dat zijn ze al since ik juice. Denk dat bepaalde waarden nu ook buiten de range vallen en laat die liever even herstellen. M’n dokter zou vragen stellen indien er veel waarden verhoogd/verlaagd zijn en mogelijks geen bloedtesten meer willen afnemen. Hij had ooit eens testosteron mee aangekruist op het formulier om mij te ‘betrappen’ lol. Was gelukkig aan het cruisen, waarden kwamen nét binnen de referentie :o
 
Back
Naar boven