MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je ademt zo minder CO2 uit.

    Macbooks zijn trouwens ook minder slecht voor het klimaat en milieu dan windows laptops omdat ze langer meegaan. ;)
    En elke Chinees die springt na een dagje Foxconn kan ook geen CO2 meer uitstoten.
     
    De gym waar ik train hadden de helft naar buiten in een tent verplaatst, waar we met een bepaald aantal mensen konden trainen.

    Denk je trouwens echt dat er geen gyms waren waar gewoon binnen werd getraind? :o Ik kan er in mijn woonplaats sowieso al 3 aanwijzen.
    lol er is echt heel veel door getraind inderdaad. Levert ook wel lastige situaties op. De eigenaar van een gym kan door blijven trainen, lijkt me ook niet onlogisch dat dat gebeurt. Maar zijn trainingsmaatje gaat ook mee, en zijn broer, de andere medewerkers dan ook maar, die ene atleet die écht in voorbereiding op wat dan ook is, en die ander die super dedicated is. In heel veel gyms werden er volop uitzonderingen gemaakt. Ik hoorde van best veel mensen dat ze zich benadeeld voelden omdat ze wisten dat allerlei mensen wel mochten blijven komen maar zij dan weer niet. Moesten ze thuis maar gaan emmeren met home workouts en elastiekjes. In sommige gyms heeft dat, toen ze weer open gingen, best vervelende situaties opgeleverd.
     
    Als powerlif
    lol er is echt heel veel door getraind inderdaad. Levert ook wel lastige situaties op. De eigenaar van een gym kan door blijven trainen, lijkt me ook niet onlogisch dat dat gebeurt. Maar zijn trainingsmaatje gaat ook mee, en zijn broer, de andere medewerkers dan ook maar, die ene atleet die écht in voorbereiding op wat dan ook is, en die ander die super dedicated is. In heel veel gyms werden er volop uitzonderingen gemaakt. Ik hoorde van best veel mensen dat ze zich benadeeld voelden omdat ze wisten dat allerlei mensen wel mochten blijven komen maar zij dan weer niet. Moesten ze thuis maar gaan emmeren met home workouts en elastiekjes. In sommige gyms heeft dat, toen ze weer open gingen, best vervelende situaties opgeleverd.
    Kennelijk mochten Powerlifters door blijven trainen. Pieter heeft geregeld dat we topsporter zijn.
     
    Als powerlif

    Kennelijk mochten Powerlifters door blijven trainen. Pieter heeft geregeld dat we topsporter zijn.
    ja haha
    topsporters
    iedereen mag zichzelf lekker een topsporter noemen maar als je 3-5x per week 2 uurtjes in de sportschool staat val je volgens mijn zelfverzonnen definities niet binnen de categorie 'topsporter'
     

    dat de sport een topsportstatus heeft maakt nog niet alle beoefenaars ervan een topsporter, ouwe zalmbeer
    die topsportstatus heeft gewoon met financiering te maken en is verder natuurlijk een mooie instigator voor professionalisering van de sport
     
    ja haha
    topsporters
    iedereen mag zichzelf lekker een topsporter noemen maar als je 3-5x per week 2 uurtjes in de sportschool staat val je volgens mijn zelfverzonnen definities niet binnen de categorie 'topsporter'
    1626863453820.jpg

    Topsporter
     
    Topsporters vind ik ook een rare term, al helemaal omdat er volgens mij buiten de gym bij powerliften bijzonder weinig komt kijken. Bodybuilding is een ander verhaal imo, maar dat is geen sport.
     
    ‘Topsport is het op professioneel en hoog niveau beoefenen van een bepaalde sport. Voor topsport is geen eensluidende definitie. Vaak gaat topsport gepaard met veel trainen en goed presteren op een hoog niveau in een bepaalde tak van sport.’
     
    Topsporters vind ik ook een rare term, al helemaal omdat er volgens mij buiten de gym bij powerliften bijzonder weinig komt kijken. Bodybuilding is een ander verhaal imo, maar dat is geen sport.
    Wat komt er, buiten de training, minder bij kijken dan bij andere sporten?
     
    Topsporters vind ik ook een rare term, al helemaal omdat er volgens mij buiten de gym bij powerliften bijzonder weinig komt kijken. Bodybuilding is een ander verhaal imo, maar dat is geen sport.
    Hey rustig he, die pizza’s en dat ijs schuiven zich niet vanzelf naar binnen
     
    M'n neef was op de hogeschool geselecteerd voor topsporter van het jaar .
    Hij bridget.
    Mocht trouwens ook tijdens de lockdown op een gegeven moment met maatregelen.
     
    Wat komt er, buiten de training, minder bij kijken dan bij andere sporten?
    Op prof niveau ben je er 24/7 mee bezig. Vrijwel elke prof eet zes a zeven maaltijden elk 2,5 ish uur. Zulke dingen zie je in andere sporten niet terug. Maar zoals ik zei is bodybuilding in mijn ogen geen sport want het wordt niet objectief beoordeeld.

    Al zullen er hier vast claimen dat meal timing er niet toe doet. :D
     
    Maar zoals ik zei is bodybuilding in mijn ogen geen sport want het wordt niet objectief beoordeeld.
    Turnen wordt ook niet objectief beoordeeld, zelfs bij gewichtheffen en powerliften heb je met jury's en witten lampen te maken.
     
    Op prof niveau ben je er 24/7 mee bezig. Vrijwel elke prof eet zes a zeven maaltijden elk 2,5 ish uur. Zulke dingen zie je in andere sporten niet terug. Maar zoals ik zei is bodybuilding in mijn ogen geen sport want het wordt niet objectief beoordeeld.

    Al zullen er hier vast claimen dat meal timing er niet toe doet. :D
    Ligt ook aan de populariteit van de sport en hoe groot die markt is. Waar powerliften net een erkend iets is, staan de grootste voetbalclubs boven de staat in sommige gevallen. Een powerlifter kan er geen 24/7 mee bezig zijn, omdat de inkomsten nog niet groot genoeg zijn. De sporter zal ook moeten kunnen leven. Dat wordt ineens een hele andere indeling wanneer het maandsalaris boven de 1M is. Waarbij ik niet zeg dat het één moeilijker is dan het ander, maar het is niet te vergelijken is eigenlijk.

    Zo zijn er genoeg sporten met een jury.
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    Dat de lindahls kwark 2de 50% korting is bij de jumboooooooooo 🚀🚀🚀🚀🚀
     
    Back
    Naar boven