XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ubereats is echt de shit.
    Screenshot_20210924-122125_Uber Eats.jpg

    sushi lunch :cool:
     
    Heeft je vrouw die vegan protein geregeld zodat je gaat crossfitten?
    Hij is best lekker.

    Op sommige dagen heb ik trouwens meer repen in huis dan de Jumbo in zijn schappen.
     
    Daar zat ik dan heel gefocust en geconcentreerd xray beelden te bekijken van koffer inhoud. Staat er zo’n vrouw zonder bh met stijve tepels grote tieten voor me neus in haar t-shirt.

    Focus weg maar testosteron hoog
    hebben jullie samen een warming -up gedaan...
     
    Daar zat ik dan heel gefocust en geconcentreerd xray beelden te bekijken van koffer inhoud. Staat er zo’n vrouw zonder bh met stijve tepels grote tieten voor me neus in haar t-shirt.

    Focus weg maar testosteron hoog
    En ondertussen heeft ze een koffer vol geld drugs en wapens gesmokkeld.
     
    Irritant als ze niet opruimen.

    Jaren geleden was de eigenaar van de gym hiero het zat. Alles wat niet opgeruimd werd, haalde hij voor een paar dagen weg. Sindsdien is het hiero altijd netjes
    Hiero nee daaro
     
    Irritant als ze niet opruimen.

    Jaren geleden was de eigenaar van de gym hiero het zat. Alles wat niet opgeruimd werd, haalde hij voor een paar dagen weg. Sindsdien is het hiero altijd netjes
    Ik heb er zelf geen last van. Ik begin altijd met barbell squatten tot mijn top set en als ik dan een legpress aantref met platen erop eraan begin ik al meteen met mijn set.
     
    Ik heb er zelf geen last van. Ik begin altijd met barbell squatten tot mijn top set en als ik dan een legpress aantref met platen erop eraan begin ik al meteen met mijn set.
    Same here, kost anders teveel tijd om de legg press vol en af te laden
     
    ja haha
    topsporters
    iedereen mag zichzelf lekker een topsporter noemen maar als je 3-5x per week 2 uurtjes in de sportschool staat val je volgens mijn zelfverzonnen definities niet binnen de categorie 'topsporter'
    het gaat om de resultaten, maar inderdaad je zegt er zelf bij zelfverzonnen definities.
     
    Back
    Naar boven