XXL Nutrition

Corona prik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mutant stingrays

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2021
Berichten
39
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hallo beste mensen, vraag me af hoe jullie tegenover de coronaprik staan , natuurlijk voor mensen die in de kuur zitten , kan dit kwaad ...
Mvgr
 
Geen idee voor mensen die aan het kuren zijn.
 
Me bench/squat ging 20kg omhoog en de deadlift 30kg, dus vrij positief ✌️

Kreeg wel sputnik from russia
 
Sinds ik gevaccineerd ben is mijn 5G ontvangst beter en ik merk dat mijn bestek aan mijn arm kleeft door de magnetische kracht .

Je dingen afvragen over een vaccinatie maar wel AAS rommel tot je nemen ..
 
Sinds ik gevaccineerd ben is mijn 5G ontvangst beter en ik merk dat mijn bestek aan mijn arm kleeft door de magnetische kracht .

Je dingen afvragen over een vaccinatie maar wel AAS rommel tot je nemen ..
Tis meer de combi , waar ik me twijfels bij heb
 
Onderbouw het eens waarom je twijfels hebt, wat zou het mogelijk kunnen veranderen?
Misschien ergens de gedachte dat , het het virus deeltje mrna de spikeproteinen , kunnen vermeerderen of zo .
Hormonen kunnen raar reageren met virussen , spreek uit ervaring helaas
 
Misschien ergens de gedachte dat , het het virus deeltje mrna de spikeproteinen , kunnen vermeerderen of zo .
Hormonen kunnen raar reageren met virussen , spreek uit ervaring helaas
Dat is de bedoeling van het mRNA. Dat cellen die Spike gaan maken zodat je immuunsysteem’getraind’ raakt in het herkennen ervan. Die Spike is dus niet het virus, maar alleen het stuk waarmee het virus cellen binnendringt.

Voor zover ik weet is er geen reden om te denken dat het vaccin interactie heeft met je kuur.

De kans dat er onbekende vervuiling in je kuur zit is veel groter. En het risico op eventuele gevolgen van vervuiling is afhankelijk van de vervuiling. De dopingauthoriteit (niet echt objectief) schat in dat tot een derde van je vial vervuiling is.

 
Laatst bewerkt:
Misschien ergens de gedachte dat , het het virus deeltje mrna de spikeproteinen , kunnen vermeerderen of zo .
Hormonen kunnen raar reageren met virussen , spreek uit ervaring helaas
Er zijn nogal wat verschillende hormonen met zeer uiteenlopende effecten.

In elk geval: een coronavaccinatie kan hoogstwaarschijnlijk, ook bij bij kuurders, veel minder kwaad dan COVID-19.
 
Sinds ik gevaccineerd ben is mijn 5G ontvangst beter en ik merk dat mijn bestek aan mijn arm kleeft door de magnetische kracht .

Je dingen afvragen over een vaccinatie maar wel AAS rommel tot je nemen ..

Dit is wel een beetje kort door de bocht natuurlijk, want er is meer bekend over AAS in zijn algemeenheid, dan over CoVID-19 en de mrna-vaccins die miljarden mensen nu krijgen. Goed door de omvang van de toediening zullen we dat wel rap inhalen vermoed ik, maar zover zijn we natuurlijk nog niet.

Verder helemaal niet gek om je te informeren, over mogelijke situaties die op jou van toepassing kunnen zijn. Dit soort post zijn vast bedoelt met een knipoog, maar in de AAS sectie niet op zijn plaats.
 
ik neem hem nooit meer ,nu al spijt dat ik het 2x gedaan heb.
ik bedoel wij zijn gezond sporten veel ,eten gezond ,zijn niet te dik ,ik heb ook geen onderliggende klachten.
ik liet me gek maken om het te doen ,never nooit meer.
89% in het ziekenhuis heeft of onderliggende klachten of is veelste vet.
ja eigen schuld moet je maar niet zoveel rotzooi vreten of zuipen toch.
en tijdens je cycle ??dat weet inderdaad niemand ,zal denk ik wel meevallen anders waren er wel meldingen.
 
ik neem hem nooit meer ,nu al spijt dat ik het 2x gedaan heb.
ik bedoel wij zijn gezond sporten veel ,eten gezond ,zijn niet te dik ,ik heb ook geen onderliggende klachten.
ik liet me gek maken om het te doen ,never nooit meer.
89% in het ziekenhuis heeft of onderliggende klachten of is veelste vet.
ja eigen schuld moet je maar niet zoveel rotzooi vreten of zuipen toch.
en tijdens je cycle ??dat weet inderdaad niemand ,zal denk ik wel meevallen anders waren er wel meldingen.

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald :heart:
 
ik neem hem nooit meer ,nu al spijt dat ik het 2x gedaan heb.
ik bedoel wij zijn gezond sporten veel ,eten gezond ,zijn niet te dik ,ik heb ook geen onderliggende klachten.
ik liet me gek maken om het te doen ,never nooit meer.
89% in het ziekenhuis heeft of onderliggende klachten of is veelste vet.
ja eigen schuld moet je maar niet zoveel rotzooi vreten of zuipen toch.
en tijdens je cycle ??dat weet inderdaad niemand ,zal denk ik wel meevallen anders waren er wel meldingen.
Wat voor negatieve gevolgen heb je ondervonden van de vaccinaties?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven