AndroidHealthClinic

[Hoax] Jbui (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 sep 2021
Berichten
23
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag!
Train nu al ongeveer 6 jaar maximaal en heb besloten om een eerste kuurtje te nemen. Drink zelf nooit en vind persoonlijk toch dat het me beter kan maken.

Zit zelf te denken aan 40mg dianabool per dag maar hoe zit het dan met de nakuur?
Nolvadex heb ik nu maar hoe zit het daarmee?
Iemand die tips heeft alvast bedankt!!
 
Zou lekker voor test e 500 gaan, of kies je bewust om niet te prikken?
 
Liever nog geen prik eigelijk en kon aan pilvorm makkelijk komen via via
 
  • Haha
Waarderingen: 6am
30 dianabol lijkt me wel genoeg als je goeie shit hebt. Weekje of 4-6. Zou wel tamoxifen bij de hand houden mocht je gyno krijgen van dbol. Kan je daar ook gelijk een nakuurtje mee doen van 10 of 14 dagen, 10 of 20mg
 
Bedankt man! Heb onderhand nu 40mg per dag gebruikt klein weekje lang. Merk krachtverschil zo goed als niet eigelijk. En gewicht neemt ook niet echt toe. Ik eet ontzettend veel ben erg in de weer met voeding dus dat is het niet. Zoals normaal 2g eiwit per kg lichaams gewicht kom ik netjes aan en mijn kcal zitten ongeveer 400kcal boven mijn normale verbruik zegmaar. Ze zeggen ook dat je veel vocht gaat vasthouden. Ben een beetje bang dat ik neppe pillen heb gekocht. Doosje zag er gewoon goed uit en had heb ok anabolenlsul gehaad. Netjes binnen in 2 dagen.
Vanaf wanneer zou ik het dan moeten merken of is die kans dat het fake is aanwezig?
 
Kijk het nog een weekje aan , als er dan niets bijkomt in gewicht (kan ook vocht zijn) dan is het zeker fake :p... Dbol kickt nogal snel in.
 
100000% fake. Dbol merk je echt wel, en heel snel ook.

Wel sneu dat je dbol fake is… dat is de meest cheape en basic steroid die er is.
 
Je zegt eerst gewicht komt niet aan.
Vervolgens zeg je 400 kcal boven onderhoud te eten. Als je niet aankomt eet je niet boven onderhoud. Of je nu wel of geen pilletje slikt.
Dan is je voeding dus al niet on the point. Je kan je ook aardig vergissen in wat veel eten is en wat jij veel eten vind.

Kortom... zorg eerst dat je voeding in orde is.
 
Ben dr ook bang voor man, had besteld op anabolenspul zag veel goeie recensies. Zou erg jammer zijn man. Hoe zou ik er anders aan kunnen komen, waarvan de kans groter is dat t echt zou zijn. Heb namelijk 150 weggegooit nu
Jammer genoeg zijn er van Dbol enorm veel fakes op de zwarte markt, dat is gewoon een feit. Zijn zelfs Roemeense varianten van die tot allerlei aandoening kunnen lijden..
Meeste van die recensies schrijven ze zelf. Om de zoveel tijd lichten ze gewoon mensen op. Paar verzendingen laten doorgaan en dan is er bij een paar pakketjes ineens weer een ''probleem'' en verbreken ze het contact. Vraag een aantal grote kerels in je gym of omgeving waar ze hun spul bestellen, beter wel niet via hun bestellen want die lichten je ook 9/10 gewoon op :p...
 
Je zegt eerst gewicht komt niet aan.
Vervolgens zeg je 400 kcal boven onderhoud te eten. Als je niet aankomt eet je niet boven onderhoud. Of je nu wel of geen pilletje slikt.
Dan is je voeding dus al niet on the point. Je kan je ook aardig vergissen in wat veel eten is en wat jij veel eten vind.

Kortom... zorg eerst dat je voeding in orde is.
Ik snap je punt, maar mag van mezelf wel zeggen dat voeding in orde is aangezien ik in een jaar tijd bijna 18 kilo ben aangekomen door een bulk. Doe veel onderzoek ernaar en houd alles bij wat ik eet. Dus voeding is het gewoon niet. Zoals ik al zei ik kom wel wat aan. Maar met dianabol hoort dat veel meer te zijn.
 
Jammer genoeg zijn er van Dbol enorm veel fakes op de zwarte markt, dat is gewoon een feit. Zijn zelfs Roemeense varianten van die tot allerlei aandoening kunnen lijden..
Meeste van die recensies schrijven ze zelf. Om de zoveel tijd lichten ze gewoon mensen op. Paar verzendingen laten doorgaan en dan is er bij een paar pakketjes ineens weer een ''probleem'' en verbreken ze het contact. Vraag een aantal grote kerels in je gym of omgeving waar ze hun spul bestellen, beter wel niet via hun bestellen want die lichten je ook 9/10 gewoon op :p...
Is ook een optie ja! Heb alleen de ballen daar niet voor🤣
 
Is ook een optie ja! Heb alleen de ballen daar niet voor🤣
Ik kan je vertellen dat de beren in de gym meestal vriendelijker zijn en aangenamer in omgang dan die beachboys.
 
Ik snap je punt, maar mag van mezelf wel zeggen dat voeding in orde is aangezien ik in een jaar tijd bijna 18 kilo ben aangekomen door een bulk. Doe veel onderzoek ernaar en houd alles bij wat ik eet. Dus voeding is het gewoon niet. Zoals ik al zei ik kom wel wat aan. Maar met dianabol hoort dat veel meer te zijn.

18 kg? Dan is je voeding niet in orde maar eet je in ieder geval ruim voldoende.
 
Ik snap je punt, maar mag van mezelf wel zeggen dat voeding in orde is aangezien ik in een jaar tijd bijna 18 kilo ben aangekomen door een bulk. Doe veel onderzoek ernaar en houd alles bij wat ik eet. Dus voeding is het gewoon niet. Zoals ik al zei ik kom wel wat aan. Maar met dianabol hoort dat veel meer te zijn.
18kg in 1 jaar 😃

Toevallig ook 18cm buikomtrek in dat zelfde jaar gegained?
 
18 kg? Dan is je voeding niet in orde maar eet je in ieder geval ruim voldoende.
Had een dirty bulk gedaan zegmaar, viel mee zat rond de 20% vet heb t er netjes af kunnen trainen voor de zomer kwam
 
Post je voeding dan als je er zo zeker van bent maar nee dat doe je niet.
 
Back
Naar boven