MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er kan weer worden gestemd!!😁

Ik vind zelf de contest altijd een goede motivatie dus hopelijk is het deelnemersveld (zonder corona ellende) volgend jaar een stuk groter🙏

Ik heb zelf nooit mee kunnen doen om echt de beste fysiek ooit neer te zetten, dus laat dat eens een mooi doel voor volgend jaar zijn. Tot dusver heb ik enkel meegedaan met minder gunstige omstandigheden (voor een powerlifting wedstrijd, na een operatie waar ik lang uit de running was en nu na een zwangerschap).

Gelukkig was er een aparte categorie dit jaar.

Aankomend jaar wil ik vooral flink was massa bouwen, mijn vetpercentage zoveel mogelijk onderhouden om vervolgens droog te trainen naar single digits. Ik heb dit eerder gedaan (met minder massa) dus ik weet dat ik dit mogelijk is. Mijn wens is dan om een professionele shoot te plannen als stok achter de deur.

Nog een laatste before/after.

Iedereen bedankt voor het lezen van mijn log en alvast bedankt voor het stemmen❤

Screenshot_20211001-161115_Collage Maker.jpg
 
Mooi vandaag mijn nieuwe gadgets kunnen testen😁

Zeer tevreden over de smartwatch btw. Qua hartslag zit er nauwelijks verschil met de borstband. Maar goed, ik doe ook geen crossfit of sprints etc.

Bekijk bijlage 537011Bekijk bijlage 537012

Evening Workout
vrijdag 17 sep. 2021, 20:35

Hip Thrust (Barbell)
Set 1: 50 kg × 12
Set 2: 50 kg × 12
Set 3: 50 kg × 12
Set 4: 50 kg × 12
Note: Double paused en constant tension

Glute Ham Raise
Set 1: 14 reps
Set 2: 14 reps
Set 3: 14 reps

Leg Press
Set 1: 135 kg × 14
Set 2: 145 kg × 12
Set 3: 155 kg × 10
Set 4: 165 kg × 11

Hip Abductor (Machine)
Set 1: 94 kg × 12
Set 2: 94 kg × 11
Set 3: 89 kg × 12

Leg Extension (Machine)
Set 1: 89 kg × 9
Set 2: 89 kg × 9
Set 3: 89 kg × 10

+
Ab wheel rollout
3x8

Hoe log jij de krachttraining? Ik zie dat je van te voren alles kan invullen op garmin connect inclusief rust enzo maar dat lijkt me vervelend om voor elke training te doen..
 
Hoe log jij de krachttraining? Ik zie dat je van te voren alles kan invullen op garmin connect inclusief rust enzo maar dat lijkt me vervelend om voor elke training te doen..
Niet verder. Calorieën telt de smartmatch mee als "actieve calorieën" dus op die manier telt de krachttraining wel mee in het dagtotaal. Voor de rest zie ik nut niet van die smartwatch functie😛
 
Back
Naar boven