Fitness Seller

Gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

A.R121

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2021
Berichten
37
Waardering
7
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Beste medebodybuilders,

Ik zit in week 3 van mijn test only cycle nu. Tot nu toe niet echt wat gemerkt gyno development, maar vandaag heb ik ineens volle tepels die branden en eronder zit een klein knobbeltje. Ik neem aan dit gyno is. Ik heb nolvadex en aromasin nu bij de hand, maar ik had me hier niet echt op voorbereid dus zit ik in een rush nu om actie te ondernemen. Ik lees op de andere fora dat de een nolva zegt en de ander aromasin. Wat raden jullie mij aan? Ook op basis van eigen ervaring een beetje. Ook had ik begrepen dat deze 2 middelen je gains zouden kunnen tegenhouden. Wat daarvan waar is weet ik niet.

Dus kortom de vragen:
-met welk middel ingrijpen bij opkomend gyno?
-hoelang gebruiken?
-kunnen deze middelen spiermassawinst etc. In de weg zitten?

Alvast bedankt voor de helpers :)
 
10mg nolva ed, indien het niet verbeterd dan 20mg totdat het weg is.
 
10mg nolva ed, indien het niet verbeterd dan 20mg totdat het weg is.
Zou dat betekenen dat ik mijn kuur even stop met zetten totdat het verholpen is en dan weer vervolgen?
 
Nee natuurlijk niet.

Weet je wel waar je mee bezig bent überhaupt?
Ja ik heb mij op alles behalve dit gebied verdiept voordat ik begon ervanuitgaande dat ik geen oestrogene klachten zou gaan krijgen. Maarja domme risico als het ware ik heb verder wel alles bij de hand en ik ga doen wat je mij zonet vertelde bedankt.
 
Nee natuurlijk niet.

Weet je wel waar je mee bezig bent überhaupt?
Nog 1 vraagje. In hoeverre zal nolva de gains remmen? Dit is namelijk mijn eerste keer en zou klote zijn om niets eruit te halen.
 
Ook niet heel bijdehand om op 16% te gaan beginnen met kuren.
Goed ingelezen maatje 👍
 
Dit is precies de reden dat ik je in vorige topic in ieder geval al heb aangeraden om 375 test te pakken in plaats van 500. Toch blijft de kans natuurlijk bestaan dat gyno opspeelt. De extra oestrogeen door hcg helpt ook niet.

Ik zou zelf direct op 20mg tamoxifen beginnen. Eventueel kun je indien nodig nog verhogen naar 30-40mg. Zou wel even 2 weken op 20mg houden eerst
 
Kan je ons op de hoogte houden van het resultaat?
 
Hoe vaak injecteer je per week? Als het niet ED of EOD is zou ik dat even gaan doen. Niet onnodig drugs erbij gaan gooien als je het misschien ook op een andere manier kan doen, zou dat dus eerst even proberen voor stabielere waarden
 
Ook niet heel bijdehand om op 16% te gaan beginnen met kuren.
Goed ingelezen maatje 👍te veel lichaamsvet haha en die grote jongens dan met meer lichaamsvet hoe doen die dat dan krijgen die allemaal gyno dan waar bazeer jij dat op
 
Kan je ons op de hoogte houden van het resultaat?
Hey maat ik was inactief op het forum sorry voor de late reactie. Ik heb Nolvadex gebruikt 10mg per dag voor +/- 10 dagen en toen was de schijf erachter weg. De nipples zijn nog een klein beetje puffy maar daar heb ik geen last van.
 
Hoe vaak injecteer je per week? Als het niet ED of EOD is zou ik dat even gaan doen. Niet onnodig drugs erbij gaan gooien als je het misschien ook op een andere manier kan doen, zou dat dus eerst even proberen voor stabielere waarden
Ik injecteer 2x per week (ma / do)
 
Back
Naar boven