XXL Nutrition

Nieuw in de supermarkt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben niet zo'n mayo fan, maar vind deze wel lekker (niet de French Fries Light Sauce):
Bekijk bijlage 536355
Doet me een klein beetje denken aan de saus van de MacDonalds. De echte Mac-saus zouden ze moeten verkopen in de supermarkt.
Eens!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Milka pepernoten waren lekker, toch niet lekkerder dan gewoon huismerk en weinig in een zakje. Huismerk chocolademengeling is lekkerder
En kruidnoten ook?
 
En kruidnoten ook?
7545E686-0FD7-4F7D-943C-E6694F7C1AFA.jpeg
 
Pepernoten zijn zoveel lekkerder.
Ik koop nooit die kilozakken, maar liever bij de bakker strooigoed met echte bakkerspepernoten.
 
Lekker decadent BB_ , woonde gij in 't Ginnike ofwa?
Daar kan ik misschien net een garagebox betalen.
Waar ik woon heeft de AH plaats moeten maken voor een Lidl en is de voertaal Pools. De Mercedes of Audi dien je op het troitter voor de ingang van de supermarkt te parkeren en afval dump je in de berm (geldt ook voor XTC-afval). Zegt genoeg.:P

Maar ik geniet gewoon meer van een beetje van goede kwaliteit, dan zo'n kilo waarbij je jezelf misselijk eet. :P
 
Daar kan ik misschien net een garagebox betalen.
Waar ik woon heeft de AH plaats moeten maken voor een Lidl en is de voertaal Pools. De Mercedes of Audi dien je op het troitter voor de ingang van de supermarkt te parkeren en afval dump je in de berm (geldt ook voor XTC-afval). Zegt genoeg.:P

Maar ik geniet gewoon meer van een beetje van goede kwaliteit, dan zo'n kilo waarbij je jezelf misselijk eet. :P
Da’s heulemaal de andere kant van ‘t Ginneken inderdaad.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Weet niet of die er al lang is.
Maar mij maakt het in ieder geval gelukkig.

 
Back
Naar boven