MuscleMeat

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu ja. Het is te zeggen. Als er weer geen corona crisis komt :p
Hopelijk niet zeg. Wij hadden een vakantie naar Thailand geboekt in januari (vlak voor de coronacrisis), man heb zo gebaald. Eindelijk met z'n tweeën weer op vakantie. Nu duurt het weer jaren😛
 
Hopelijk niet zeg. Wij hadden een vakantie naar Thailand geboekt in januari (vlak voor de coronacrisis), man heb zo gebaald. Eindelijk met z'n tweeën weer op vakantie. Nu duurt het weer jaren😛

We hebben een paar keer geluk gehad. Vorige zomer gingen we normaal naar de Dominicaanse. Maar die werd afgezegd. Gelukkig wel nog
naar Aruba kunnen omboeken. En afgelopen zomer zijn we net op tijd naar Griekenland kunnen gaan :D Dus fingers crossed.
 
We hebben een paar keer geluk gehad. Vorige zomer gingen we normaal naar de Dominicaanse. Maar die werd afgezegd. Gelukkig wel nog
naar Aruba kunnen omboeken. En afgelopen zomer zijn we net op tijd naar Griekenland kunnen gaan :D Dus fingers crossed.
Lekker zeg. Ik mis het wel🥺 Mijn kerel heeft net een nieuwe baan dus een dure vakantie zit er helaas niet in😛
 
Lekker zeg. Ik mis het wel🥺 Mijn kerel heeft net een nieuwe baan dus een dure vakantie zit er helaas niet in😛

Denk dat het voor ons ook de laatste keren zal zijn. Kleine wordt in september 12. Dus dan is het gedaan met gratis mee gaan op veel plekken.
 
Denk dat het voor ons ook de laatste keren zal zijn. Kleine wordt in september 12. Dus dan is het gedaan met gratis mee gaan op veel plekken.
Haha herkenbaar. Maar kleine?!🤣

Mijn dochter is net 12 dus ook ook als we ergens gaan eten telt ze mee voor de volle pond (ze eet ook wel als een bouwvakker.. fair enough). Mijn "kleine" meid is al 1.65😜
 
Haha herkenbaar. Maar kleine?!🤣

Mijn dochter is net 12 dus ook ook als we ergens gaan eten telt ze mee voor de volle pond (ze eet ook wel als een bouwvakker.. fair enough). Mijn "kleine" meid is al 1.65😜

Ja. De kleine hé. Het kind. Mijn zoon :p

Wij zijn allemaal kabouters thuis ;) En ik ben eigenlijk de enige die flink kan dooreten en drinken :p Dus ja. Ik doe dan maar voor 3 hé. Anders haal
ik mijn geld er niet uit. Haha.
 
Ja. De kleine hé. Het kind. Mijn zoon :p

Wij zijn allemaal kabouters thuis ;) En ik ben eigenlijk de enige die flink kan dooreten en drinken :p Dus ja. Ik doe dan maar voor 3 hé. Anders haal
ik mijn geld er niet uit. Haha.
🤣

Als ik mijn dochter "kleine" zou noemen zou ze pissed worden😜

Waarschijnlijk is jou zoon dan ook een stukje kleiner?😅

Hier zijn wij allemaal goede eters. Wij halen ons geld er wel uit met AYCE🤣
 
🤣

Als ik mijn dochter "kleine" zou noemen zou ze pissed worden😜

Waarschijnlijk is jou zoon dan ook een stukje kleiner?😅

Hier zijn wij allemaal goede eters. Wij halen ons geld er wel uit met AYCE🤣

Ik ben 1m72. Vrouw is 1m68. Zoon is op dit moment rond de 1m45. Dus ja. Plopperdeplopperdeplop :D

Ik maak vooral veel goed op het gebied van drinken bij een all in :p
 
Die SQ amrap viel dik tegen. Vrees dat al mijn cardio mijn herstel in de benen dwars zit.

1633497804767.png
 
Die SQ amrap viel dik tegen. Vrees dat al mijn cardio mijn herstel in de benen dwars zit.
Ja, dat zit elkaar wel in de weg. In allebei beter worden is een opgave :(
 
Ja, dat zit elkaar wel in de weg. In allebei beter worden is een opgave :(

Ach ja. Ik had sowieso geen nieuwe PR's meer gepland dit jaar. Train to maintain. En eens kijken hoe laag ik mijn vet% krijg :)
 
Back
Naar boven