XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het verschil is een andere kwekerij en andere manier van stukken selecteren.
Onze komen uit Noorwegen, die van hun uit Chili. Hiermee zeg ik niet dat Chili slecht is.
Het unieke van onze partner die het snijd, portioneert, verpakt etc. is dat we kunnen kiezen welke stukken we willen.
We hebben gekozen voor alleen de middenstukken, dat is het zachtste van het zachtste. Hoe meer je richting de staart gaat hoe minder de kwaliteit.
Ik zit in London op het moment en heb zalm besteld. Heb allemaal staart stukken gekregen (zie je aan de vorm), dat verschil merk je zo erg...

Duidelijk, thanks voor de toelichting. Ik ga m de volgende keer eens proberen als ik door de kip heen ben. Die bevalt erg goed trouwens!
 
Wat is de top 5 van de smaken die verkocht wordt van roasted chicken 2,5kg?
 
Wat is de top 5 van de smaken die verkocht wordt van roasted chicken 2,5kg?
Paprika chili, sate, shoarma, piri piri, sweet sour.

Indian butter, mexican style, teriyaki zijn de nieuwste smaken en waren mega populair, hoop voor eind deze maand 2 ervan binnen te hebebn.

Maar als je twijfeld zal ik eenmalig gewoon voor het proefpakket gaan.
 
Paprika chili, sate, shoarma, piri piri, sweet sour.

Indian butter, mexican style, teriyaki zijn de nieuwste smaken en waren mega populair, hoop voor eind deze maand 2 ervan binnen te hebebn.

Maar als je twijfeld zal ik eenmalig gewoon voor het proefpakket gaan.

Dank voor het antwoord! Ik heb een pakket besteld met 5 smaken. Paprika chili, sate, piri piri, sweet sour en tandoori ipv shoarma. Net op tijd voor de bezorging van morgen.
 
Damm jullie post-workout met salted caramel smaakt zo enorm lekker, zo mag de protiene en pre workout ook wel smaken wmb The Dutch Giant
 
Das grappig, ik heb vandaag de Caffeine vrije pre getest maar ik vond die zo vreselijk zoet
 
Damm jullie post-workout met salted caramel smaakt zo enorm lekker, zo mag de protiene en pre workout ook wel smaken wmb The Dutch Giant

We moesten echt een hele sterke unieke smaak toevoegen wouden we ingredienten als HMB en Leucine maskeren. Is goed gelukt :D. Thnx voor review!


Das grappig, ik heb vandaag de Caffeine vrije pre getest maar ik vond die zo vreselijk zoet

Heb je hem wel op +-300ml water gemaakt? De sterkte van de smaak is op die hoeveelheid water samengesteld. Ga je daaronder dan is het echt intens. Al is het bij 300ml ook nog erg zoet-zuur, maar verdraagzaam. Reden is zelfde als hierboven. Ingredienten zijn van nature echt enorm vies en moet flink wat tegen over staan qua sterkte om het niet te proeven.
 
Heb je hem wel op +-300ml water gemaakt? De sterkte van de smaak is op die hoeveelheid water samengesteld. Ga je daaronder dan is het echt intens. Al is het bij 300ml ook nog erg zoet-zuur, maar verdraagzaam. Reden is zelfde als hierboven. Ingredienten zijn van nature echt enorm vies en moet flink wat tegen over staan qua sterkte om het niet te proeven.
Zeker in een 700ml bidon zelfs. Het mag een beetje zoet maar dit was heel erg. Woensdag nog een keer proberen.
 
The Dutch Giant
Hoi ik heb jullie een pm gestuurd ivm de bigt contest. Ik dacht ik post hier even mocht je deze hebben gemist:)
 
Hey The Dutch Giant,

Entrecote bevat 165 kcal per 100 gram met 8,1 gram vet. Is dit inclusief of exclusief de vetrand aangezien je die uiteindelijk niet opeet?
 
Hey The Dutch Giant,

Entrecote bevat 165 kcal per 100 gram met 8,1 gram vet. Is dit inclusief of exclusief de vetrand aangezien je die uiteindelijk niet opeet?
De voedingswaarde geldt voor het product zoals we het verkopen, met vetrand. Dus als de vetrand eraf gesneden wordt zou dit in mindering moeten worden gebracht. Nadeel hiervan is dat er vaak ook een stuk collageen ( zeen) onder zit dus kan je het niet exact nawegen . En ook kan het een dikkere of dunnere vetrand zijn. De 8.1% is een gemiddelde.
 
Komt de ongekruide variant van het kipgehakt nog terug in het assortiment?
 
Komt de ongekruide variant van het kipgehakt nog terug in het assortiment?
Voorlopig niet, liep niet zoals gekruid. Huidig pand heeft vriescel ruimte tekort om klanten bij te houden samen met hoeveelheid verschillende producten.. +- februari 2022 verhuizen we naar nieuw pand, dan hoeft iets niet meer zo snel gesaneerd te worden. Bijna oneindig ruimte.
 
Voorlopig niet, liep niet zoals gekruid. Huidig pand heeft vriescel ruimte tekort om klanten bij te houden samen met hoeveelheid verschillende producten.. +- februari 2022 verhuizen we naar nieuw pand, dan hoeft iets niet meer zo snel gesaneerd te worden. Bijna oneindig ruimte.
Ben je ook van die containers af voor de deur. Waar gaan jullie heen?
 
Ben je ook van die containers af voor de deur. Waar gaan jullie heen?

Haha klopt. We zochten bijna een jaar al naar nieuwe locatie maar niks in de buurt. Maar nu dus wel. Is maar 1km van onze huidige locatie!
 
Laatst bewerkt:
Kan het kloppen dat de btw verkeerd berekend wordt? Er stond bij het afrekenen:
€132.45 (inclusief €10.45 Belasting, €1.03 Hoog tarief)
Het lijkt alsof het hoge tarief wordt gerekend over de verzendkosten, terwijl voor de verzendkosten ook het lage btw-tarief zou moeten gelden omdat de inhoud ook volledig onder het lage tarief valt. (Die paar cent maakt me trouwens echt niet uit :roflol:)
 
Kan het kloppen dat de btw verkeerd berekend wordt? Er stond bij het afrekenen:

Het lijkt alsof het hoge tarief wordt gerekend over de verzendkosten, terwijl voor de verzendkosten ook het lage btw-tarief zou moeten gelden omdat de inhoud ook volledig onder het lage tarief valt. (Die paar cent maakt me trouwens echt niet uit :roflol:)
Voeding is laag tarief 9%. Diensten (postnl) en andere goederen dan voeding is hoog tarief 21%. Alle prijzen op de site zijn inclusief btw. We moeten alleen aan eind laten zien de btw en de splitting ervan. Bedankt voor je bestelling als altijd!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven