AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Nog een laatste keertje dan? 🤘


@ 3:27 :wanker:
Heb een montage hal voor nieuw/gebruikte autobanden en zie zoiets bijna dagelijks wel voorbij komen 😂

En ergste is dat mensen dan nog zeggen “ben net op tijd”, terwijl ze al weken juist telaat zijn!
 
Vorig jaar, toen moeders nog een Peugeot Partner had, viel het me opeens op dat haar banden compleet versleten waren. Toen ik haar erop wees durfde ze er niet meer mee te rijden. Haar partner mocht om nieuwe banden gaan.

De Clou: Even daarvoor was ze er probleemloos doorheen de Belgische keuring geraakt. :roflol:
 
Heb een montage hal voor nieuw/gebruikte autobanden en zie zoiets bijna dagelijks wel voorbij komen 😂
Vorig jaar, toen moeders nog een Peugeot Partner had, viel het me opeens op dat haar banden compleet versleten waren. Toen ik haar erop wees durfde ze er niet meer mee te rijden. Haar partner mocht om nieuwe banden gaan.

De Clou: Even daarvoor was ze er probleemloos doorheen de Belgische keuring geraakt. :roflol:
Als mensen eens weten wat door de apk glipt….
 
Zal ik wel, zal ik niet.... :fluit: volgende week maar eens een stukkie sturen :driving:
Maar wat een hot ass heeft dat ding zeg :heart:

2839509722-16952244-4.jpg
 
Altijd leuk wanneer er een gti mongool mij eruit wilt trekken en ik hem ez een poepie laat ruiken.

Saab aero v6 turbo biatch :roflol:
 
Stelletje luilakken die geen richtingaanwijzer aanzetten bij de rotonde.

3 mogolen die spookrijden.
 
Stelletje luilakken die geen richtingaanwijzer aanzetten bij de rotonde.

3 mogolen die spookrijden.

En lui die op een rotonde waarbij je voorrang hebt op de rem gaan staan om de zielige fietsers voor te laten gaan. Echt link, op een voorrangsweg verwacht je niet dat je voorganger spontaan gaat remmen.
 
Waar is James Fields wanneer je hem nodig hebt?

Too soon?
 
Back
Naar boven