XXL Nutrition

Etensresten in luchtpijp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
17:00 en geen brief, ondertussen voelt mijn keel raar, alsof er een abces zit oid. Morgen bellen maar...
 
Rust in de zin dat ik direct afspraak kan maken en hopelijk maandag terechtkan, woensdag wordt geopereerd, en 1 november hersteld ben.

sorry maar ik kan je verder niet serieus nemen, ieder weldenkend mens weet dat dit niet gaat gebeuren

En hoe wordt die breuk/scheur in mijn keel hersteld? Door jou van afstand?
 
17:00 en geen brief, ondertussen voelt mijn keel raar, alsof er een abces zit oid. Morgen bellen maar...

Grote kans dat het een myiasis is dan, als die etensresten in je keel blijven hangen komen daar veel bacteriën enzovoort in. Maar dat ga je vanzelf wel merken als de eitjes uitkomen en je maden ophoest.

Sterkte
 
Hoeveel moet een mens eten?!

Ik heb vanochtend rond 11:00 uur 1 snee brood met zalmsalade op, zoiets:

minisandwich-met-zalmsalade.jpeg



Lijkt me redelijk. Vervolgens zo'n multivitamine met ijzer bruistabletje erbij

preview-512.png

Verder veel water gedronken.

Lijkt me voldoende? Werd ik zojuist licht in mijn hoofd 😵 moest ik mezelf dwingen nog een snee brood met roomboter te eten en een bananenpannekoek met kokosbloesemsiroop. NOG STEEDS LICHT IN HOOFD.

Wat is dit voor geks? Gisteren overleefde ik prima op 2 sneetjes brood + kopje bouillon en wat cola light (om angstig die etensresten weg te spoelen)

Ik wil graag blijven afvallen. Klik of geen klik, maar als ik nu meer moet gaan eten om niet flauw te vallen, kom ik weer aan!!!
 
Die is rijp voor het gesticht ..

@moderators , kunnen we haar niet tegen haarzelf in bescherming nemen ?
 
Dom wicht dat je bent , 1 snee brood en een bruistablet vitamine ..

In Afrika eten ze meer ..
 
Die is rijp voor het gesticht ..

@moderators , kunnen we haar niet tegen haarzelf in bescherming nemen ?

Anonymous!!!! Interpol melden?

Dom wicht dat je bent , 1 snee brood en een bruistablet vitamine ..

In Afrika eten ze meer ..

MET ZALMSALADE. In India overleven ze op een handje rijst per dag

POVERTY-L-PTI.jpg


En dan heb ik het nog niet eens over al die meiden met anorexia. Als die al een 1,5 week na wat minder eten licht in hun hoofd werden, bestond er geen anorexia.
 
Oke het was vermakelijk maar die laatste post is of naar het gesticht of van dit gesticht af
 
Bel het juridisch loket. Vraag na of je een huisarts kan aanklagen omdat hij niet direct na t gesprek een verwijsbrief heeft gemaild.

Ow... shit... telefoon steeds in gesprek.
Tja... de telefoniste van t juridisch loket probeert steeds de huisarts te bellen.

Nogmaals... zoek hulp voor je hypochondrie.... het zal je leven zoveel prettiger, minder stressvol en leefbaarder maken.
Het lijkt me zo vermoeiend zo te moeten leven :(
 
Bel het juridisch loket. Vraag na of je een huisarts kan aanklagen omdat hij niet direct na t gesprek een verwijsbrief heeft gemaild.

Ow... shit... telefoon steeds in gesprek.
Tja... de telefoniste van t juridisch loket probeert steeds de huisarts te bellen.

Nogmaals... zoek hulp voor je hypochondrie.... het zal je leven zoveel prettiger, minder stressvol en leefbaarder maken.
Het lijkt me zo vermoeiend zo te moeten leven :(
Dan krijgt hij/zij/het zichzelf aan de telefoon.
 
Goed lieve mensen, heb zojuist maar wat aardappelen gekookt en gezeten. Tot de klik er weer was 😑 gelijk gestopt.

Voel me nu wel beter.

Nu maar kijken of er een verwijsbrief komt. Anders moet ik er zelf achteraan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven