Fitness Seller

Nieuw in de supermarkt! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was mij nog niet eens opgevallen dat die veel duurder was dan andere Optimel smaken. Even wachten tot die 1+1 gratis is. :roflol:
    De "alle optimel yoghurt en kwark voor 0,99" bij AH is net voorbij :rolleyes:
     
    De "alle optimel yoghurt en kwark voor 0,99" bij AH is net voorbij :rolleyes:

    Komt dit jaar nog vaak terug. Altijd wel bij één supermarkt een goede actie (1+1, tweede halve prijs, alles 0,99 euro..).

    Beetje websites afstruinen in het weekend om te zien waar het voordeligst is. :roflol:
     

    120920211933_457844CUP-1_360x360_2.png
    Voor de liefhebber...Komende week 2 voor 2,50 bij Jumbo.
    Als ze ze hebben...
     
    Was mij nog niet eens opgevallen dat die veel duurder was dan andere Optimel smaken. Even wachten tot die 1+1 gratis is. :roflol:
    Wow bizarre prijs ! De optimel stracciatella vond ik 1 grote tegenvaller . Voor deze prijs liever die van lindahls … idd lekker wachten tot 1+1 gratis
     
    3 nieuwe Cruesli van quaker @appie
    Screenshot_20211005-215624_Samsung Internet.jpg
     
    Wat een prijs lol. Ik kan die shit sowieso niet in huis hebben of ik moet op 5k kcal zitten. 100g van dat spul is echt net niks.
     
    Wat een prijs lol. Ik kan die shit sowieso niet in huis hebben of ik moet op 5k kcal zitten. 100g van dat spul is echt net niks.
    Wel easy kcal.
    Kleine 2400 kcal voor 3,29 euro valt nog mee als je puur naar kcal technisch kijkt :roflol:
     
    Wel easy kcal.
    Kleine 2400 kcal voor 3,29 euro valt nog mee als je puur naar kcal technisch kijkt :roflol:
    Hmm zou kunnen, reken zelf niet zo kcal vs prijs uit. Maar die is voor vulling vs kcal gewoon echt belabberd. Als je onder de 3-4k kcal zit kan je zoiets niet echt verwerken in je dieet of je moet de maag van een kleine meid hebben. 40g whey, 300ml melk en 250g van dit post workout heb je zo 1000 kcal en stop je in de holle kies.
     
    Originele havermout bevat sowieso al weinig suiker over 't algemeen toch
    Als verder het marketingplaatje op duurzaamheid klopt, is het mogelijk wel een mooi product. Ook wel benieuwd hoe de apple cinnamon smaakt, die van quacker is maar matig imo
     
    Originele havermout bevat sowieso al weinig suiker over 't algemeen toch
    Als verder het marketingplaatje op duurzaamheid klopt, is het mogelijk wel een mooi product. Ook wel benieuwd hoe de apple cinnamon smaakt, die van quacker is maar matig imo

    Ja gewone havermout is suikervrij, althans geen suiker aan toegevoegd. Deze varianten hebben toevoegingen van fruit of noten/zaden, maar dus geen suiker.
    Grappig als variate als ze in de aanbieding zijn, of voor mensen die het duurzaamheidsaspect van deze producent erg belangrijk vinden. Ik ben ook benieuwd naar de noten/zaden variant. :)
     
    Ja precies, vond 'm op het zwarte pak al een beetje overbodig. Maar marketingtechnisch natuurlijk gewoon slim.
    Test jij de noten/zaden? Review ik de ander als onze appie ze (al) heeft.
     
    1633872430573.png


    2 euro bij de Aldi
    Het smaakt oprecht naar döner, tering lekker
     
    Back
    Naar boven