AndroidHealthClinic

Even voorstellen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gust1994

Novice
Lid geworden
4 okt 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal !

Ik ben Gust ,

Ik ben nu 27 jaar en heb in het verleden veel gethaiboxt en nooit aan krachttraining gedaan maar nu ik ondertussen 2 jaar stil zit door blesures en coronatijd ben ik met 2 kinderen en een vrouw redelijk in een sleur geraakt (slecht eten , veel bier , weinig beweging etc..)

Ik ben sinds vorige week begonnen met fanatiek trainen 4x per week en ben nu op mijn voeding aan het letten omdat ik niet als een vader met overgewicht over straat wil maar als hun eigen superheld (zo groot mogenlijk).

Ik train nu ma , di , woe en do

Ik gebruik 2 schemas die ik om de training afwissel dus
ma: triceps borst schouders.
Di: biceps rug benen.
Wo: triceps borst schouders.
Do: biceps rug benen

Dit is niet ideaal heb ik gelezen ivm rust van de spieren maar dit zijn de dagen dat ik om 5u45 kan trainen tot 07:00 heeft iemand een betere suggestie of hier gewoon lekker mee doorgaan ?

Mvg Gust.
 
Bij 4 trainingsdagen UB/LB/UB/LB (dus steeds bovenlichaam en onderlichaam afwisselen)
 
Candito 6 weken linear programma,

Gratis te downloaden, je hebt 3 varianten

Strength/control
Strength /power( oid)
Strength / hypertrophy

4x per week ub/lb

Je hebt dan 2x hoge intenstiteit dagen en 2 dagen gericht op control/power en hypertrophy

Ik heb toen eerst strenght /control gedaan en aansluitend strenght /hypertrophy, heb er erg leuke gains mee gemaakt.

Wel het hele pdf doorlezen zodat je weet welke assist oefeningen je kan toevoegen, alles wat je moet weten daarover staat daarin.


Gr
 
UB LB UB LB

UB1 start rug -> borst
UB2 start borst -> rug

LB 1 start hamstring -> quad
LB 2 start quad -> hamstring

Uiteraard bij UB bicep/triceps wellicht superset voor tijd besparen (ez curl > ez skull / Rope hammercurl > tricep extensions), zorg dat je de workout in 60/75min klaar hebt, ex. warming up.
 
De vraag is wel of je na 2 dagen hersteld bent van je vorige training. Kan je niet tussendoor een dag rust nemen?

Dus 2 dagen trainen, off, 2 dagen trainen, 2 dagen off
 
De vraag is wel of je na 2 dagen hersteld bent van je vorige training. Kan je niet tussendoor een dag rust nemen?

Dus 2 dagen trainen, off, 2 dagen trainen, 2 dagen off
Nee nu even niet helaas anders zou ik inderdaad woensdag rustdag pakken.

Heb nu gistere benen gedaan en kan nu amper lopen maar dat zal wel minder worden met de tijd zeker ?
 
Back
Naar boven