XXL Nutrition

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jullie hebben beide( camelus en vntl ) allebei een punt, ik had verder kunnen zijn, vooral omdat ik het eerste 1,5 jaar op zolder met enkel een barbell en dumbells heb getraind , daar ben ik eerlijk in, ga ik ook niet weerleggen. Ik ben wel altijd gedisciplineerd geweest.

Sta ondertussen wel elke avond mn meals te preppen en 4x per week in de gym , ongeacht hoe ik me voel of hoe laat ik klaar ben.
Ik doe en laat er alles voor.



Ik ben 33 en idd, ik heb niet het eeuwige leven, over nog 3 jaar ben ik 36 en is het beste er dan wel vanaf, dus voor mij is het nu of nooit , en ik zeg dan ,nu.

Dus ja, ik had verder kunnnen zijn.
En ja, de indruk die jullie hebben snap ik.

Maar ik ga het toch doen, en ga er alles aan doen om het uiterste eruit te halen.
Als je nog voor elkaar krijgt om 23% vet te bereiken dan kunnen we wel alvast vaststellen dat voeding niet echt on point is.

Dus eigenlijk train je nu pas echt decent voor de afgelopen maanden en daarvoor een beetje op zolder?

Lees tussen de regels door dat je elke dag eten prept? Of is dat bij wijze van spreken? Begin te preppen voor meerdere dagen bruh.
 
Lees tussen de regels door dat je elke dag eten prept? Of is dat bij wijze van spreken? Begin te preppen voor meerdere dagen bruh.

Dit ja.

Je eten voor meerdere dagen preppen is wel een must voor je gear gaat gebruiken
 
Als je nog voor elkaar krijgt om 23% vet te bereiken dan kunnen we wel alvast vaststellen dat voeding niet echt on point is.

Dus eigenlijk train je nu pas echt decent voor de afgelopen maanden en daarvoor een beetje op zolder?

Lees tussen de regels door dat je elke dag eten prept? Of is dat bij wijze van spreken? Begin te preppen voor meerdere dagen bruh.

Ja klopt, sta pas sinds mei in een sportschool idd!
Daarvoor op zolder met een basic bankje, barbell en 2 dumbells en 120 kg aan schijven.
Dus dat bekeken, heb ik er toch goede gains bij gemaakt, gezien de middelen die ik had

Voeding is on point, niet de gehele 2 jaar dat heb ik al toegegeven.
Prep elke avond mn eten idd, dus 7 dagen per week. Zonder cheats.

Probleem is dat ik gewoon te lang heb doorgebulkt en daar heb ik van geleerd , zover zal het niet meer komen, daarom heet het een leerproces,
 
Waarom verdedig je jezelf tegenover wat usernames op een internetforum?

Iedereen in dit topic juiced en dan komt er ondertussen ook nog een natty retard jou advies geven omdat hij denkt dat hij wat heeft gezien bij mensen. Give me a fucking break.

Je bent goed bewust van jezelf en van je eigen gedrag, ik zeg go for it. Je bent volwassen genoeg om je verantwoordelijkheid te nemen als het de verkeerde kant op gaat.
Natty retard die een gram juicer er op alles uitlift* wel even volledige plaatje schetsen
 
Wil ook voor meerdere dagen gaan doen, maar de vriezer laat dat niet toe, heb 2 kindjes en ligt bomvol.

Maar ben van plan een klein vriezertje in de schuur te plaatsten, dus dat is een kleine aanpassing.

Voeding vandaag.

150gr tonijn
50 gr cashews
100 gr rijst
300gr sperziebonen
2x zalm met huid 333kcal per stuk
4 gekookte eieren.
500 gr kwark
200 gr makreel in tomatensaus.

Mijn avondeten word
400gr kip en 100gr bloemkool

Vanavond nog 500gr kwark voor het slapen gaan.

Zometeen trainen , drink 30min van tevoren een whey( die drink ik alleen voor trainen, verder geen whey) bcaa tijdens en na de training.

Na de training eet ik in de gym mn laatste stukje zalm.en paar happen rijst, dan ga ik naar huis , douchen en dan avondeten, en half uur voor het slapen mn bakje kwark.

Vind het zelf strak gaan
 
Wil ook voor meerdere dagen gaan doen, maar de vriezer laat dat niet toe, heb 2 kindjes en ligt bomvol.

Maar ben van plan een klein vriezertje in de schuur te plaatsten, dus dat is een kleine aanpassing.

Voeding vandaag.

150gr tonijn
50 gr cashews
100 gr rijst
300gr sperziebonen
2x zalm met huid 333kcal per stuk
4 gekookte eieren.
500 gr kwark
200 gr makreel in tomatensaus.

Mijn avondeten word
400gr kip en 100gr bloemkool

Vanavond nog 500gr kwark voor het slapen gaan.

Zometeen trainen , drink 30min van tevoren een whey( die drink ik alleen voor trainen, verder geen whey) bcaa tijdens en na de training.

Na de training eet ik in de gym mn laatste stukje zalm.en paar happen rijst, dan ga ik naar huis , douchen en dan avondeten, en half uur voor het slapen mn bakje kwark.

Vind het zelf strak gaan
In een cut spaar je alle koolhydraten voor en voornamelijk na de training. “Paar happen rijst” is wellicht niet genoeg.
 
Natty retard die een gram juicer er op alles uitlift* wel even volledige plaatje schetsen
Je bent de enige die er van onder de indruk is. Een retard met goeie lifts is nog steeds een retard.
 
Tis dat ik wat op mn maag heb onderweg naar huis, thuis eet ik gewoon mn maaltijd .

Ik laat van mn laatste middagmaaltijd gewoon wat over in mn bakje en dat eet ik in the gym.

Plus, top bb eten zelfs carbs tijdens de training, dus dat strookt dan niet met jou opmerking.


Ik ben er niet van om veel carbs te eten, sommige geloven er in en sommige niet.
Ik heb dagelijks bakken energy.
Dagelijks heb ik 2500/2600cal, tussen de 85 en 95 gram vet binnen en ben nu 4 weken bezig in de cut en de eerste 2/3 weken ben ik nog in kracht gestegen.
Ergens zal het dan wel goed gaan...
 
Laatst bewerkt:
Tis dat ik wat op mn maag heb onderweg naar huis, thuis eet ik gewoon mn maaltijd .

Ik laat van mn laatste middagmaaltijd gewoon wat over in mn bakje en dat eet ik in the gym.

Plus, top bb eten zelfs carbs tijdens de training, dus dat strookt dan niet met jou opmerking.


Ik ben er niet van om veel carbs te eten, sommige geloven er in en sommige niet.
Ik heb dagelijks bakken energy.
Dagelijks heb ik 2500/2600cal, tussen de 85 en 95 gram vet binnen en ben nu 4 weken bezig in de cut en de eerste 2/3 weken ben ik nog in kracht gestegen.
Ergens zal het dan wel goed gaan...
Koolhydraten NA de training helpen je met herstel voor de spieren en VOOR de training werkt het als
brandstof. Een laag koolhydraat dieet is vaak effectief voor de doorsnee huismoeder aangezien je dan in een week 2/5kg kan “afvallen”, wat 90% vocht dus is.
Eten tijdens een workout is vrij apart, aangezien je dan zo intens bezig bent en je hartslag waarschijnlijk zo hoog is dat eten het laatste is waar je aan denkt. Iets van suiker tijdens een workout bepaalde sapjes zie ik mensen dan weer wel doen, maar ouderwets water is al voldoende.
 
Maar ik heb eigelijk meer aan goede tips over mijn vraag kwa kuur,

Ik zal het nooit voor iedereen perfect doen.
Maar ik doe mijn uiterste best om elke dag strict en gedisciplineerd bezig te zijn.
Ik lees heel veel artikelen en die maken me elke dag nog wijzer.
Ik probeer het uiterste uit mezelf te halen , elke dag weer.

Ik ben geen goeroe en dat wil ik ook niet zijn.
Ik heb mezelf volledig toegelegd op deze sport.
Dat ik nog dingen kan verbeteren , dat klopt, en dat is mijn doel ook, ik ben niet zomaar tevreden en probeer ook achterliggende redenen van dingen te leren, maar nogmaals ik ben nu 33 en ik heb niet extreem veel PRime jaren meer, dus neem ik de beslissing om het zo te doen.
Als ik er zelf maar tevreden mee ben, hopelijk willen jullie mij helpen bij mijn vragen, daar gaat het toch ook om.

Ik hoor alleen, dit niet goed en dat niet goed( op een paar constructieve opmerkingen na)
Maar een onderbouwing of praktische tips blijven dan meestal uit...
 
Koolhydraten NA de training helpen je met herstel voor de spieren en VOOR de training werkt het als
brandstof. Een laag koolhydraat dieet is vaak effectief voor de doorsnee huismoeder aangezien je dan in een week 2/5kg kan “afvallen”, wat 90% vocht dus is.
Eten tijdens een workout is vrij apart, aangezien je dan zo intens bezig bent en je hartslag waarschijnlijk zo hoog is dat eten het laatste is waar je aan denkt. Iets van suiker tijdens een workout bepaalde sapjes zie ik mensen dan weer wel doen, maar ouderwets water is al voldoende.

Kan je zo een paar eating motivationals op youtube met grote namen erin laten zien die in de gym een bakje rijst zitten te eten.

Ik heb gemiddeld 100 tot 125gr carbs per dag

76gr uit de 100gr rijst en de rest uit groentes en andere voeding
 
Ik eet een 1,5 uur van tevoren mn maaltijd, meestal rijst en kip,vis.
30 min van tevoren mn whey met creatine
En bcaa tijdens en na de training


En dan snel het restje rijst en kip/vis nog in de gym.

En dan thuis douchen en meteen weer eten.
Zie niet wat er mis mee is
 
Mij lijkt dat als je alles correct afweegt en trackt, en zorgt dat je kcal en macros op orde is , het niks uitmaakt of je elke dag prept of 1x per week.
Het is makkelijker, maar andere voordelen zie ik er niet in.
Toch neem ik een aparte koelkast aangezien mijn vrouw weleens een stuk kip of vis pak voor de kinderen en ik dat eigenlijk nodig heb voor de volgende dag, maar dat is dan meer om gezeik te voorkomen.
Laatst had mn zoon van 2 de vriezer opengemaakt, en daar lag pangasius, zag hij als een ijsje, liep tie met een stuk vis in zn mond door de kamer🤣🤣
 
Back
Naar boven