Fitness Seller

Corona prik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel roids nemen maar zich druk maken of een vaccinatie kwaad kan lol
 
Nadeel is , heb ook last van clusterhoofdpijn, moet hiervoor ook al medicatie spuiten sumotriptan , zelfs dat doe ik al liever niet.
E.n geloof me dat dat pijnlijk is
 
Dingen waarvan je dagelijks onder invloed bent gaan je leven wel verkorten. Roken, drinken, anabolen, drugs, het komt allemaal op het zelfde neer, hoeveel knal je naar binnen?
 
Dingen waarvan je dagelijks onder invloed bent gaan je leven wel verkorten. Roken, drinken, anabolen, drugs, het komt allemaal op het zelfde neer, hoeveel knal je naar binnen?
Het komt niet op hetzelfde neer omdat elke substantie een totaal andere (negatieve) invloed op je lichaam heeft. Een maand elke dag roken staat niet gelijk aan een maand elke dag heroïne.

Maar ja je wordt er niet ouder van.
 
Dingen waarvan je dagelijks onder invloed bent gaan je leven wel verkorten. Roken, drinken, anabolen, drugs, het komt allemaal op het zelfde neer, hoeveel knal je naar binnen?
Waarom onnodig risico toevoegen aan roken, drinken, anabolen en drugs als dat risico ooo gewoon vermeden kan worden. Al die substanties hebben voor sommige mensen voordelen en die zijn beter dan de nadelen, die risk to reward is toch per individu anders
 
De tijd zal het leren, ik heb de eerste makkers kunnen bergaven. Longkanker, maagbloeding. De meesten die gelijk de spuit er in hadden zijn nu gestopt, werkloos en weer mager.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
De tijd zal het leren, ik heb de eerste makkers kunnen bergaven. Longkanker, maagbloeding. De meesten die gelijk de spuit er in hadden zijn nu gestopt, werkloos en weer mager.
Zegt meer over de mensen waarmee jij omgaat dan over de normale persoon die wat drankjes doet of een peukje rookt hier en daar
 
De tijd zal het je leren maat
 
Niemand van mijn vrienden rookt of drinkt als een alcoholist, dus betwijfel het
Al die dingen hebben gemeen dat de risk vaag en ver weg ligt en de reward vrij direct is. Dus lastig in te schatten. Je kunt je afvragen of we reward en risk wel goed inschatten.

Je kunt niet alle stoffen zo makkelijk vergelijken met elkaar. Roken en aas zijn wel heel anders.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Al die dingen hebben gemeen dat de risk vaag en ver weg ligt en de reward vrij direct is. Dus lastig in te schatten. Je kunt je afvragen of we reward en risk wel goed inschatten.

Je kunt niet alle stoffen zo makkelijk vergelijken met elkaar. Roken en aas zijn wel heel anders.

Gaat denk ik meer om het vergelijk dat Timon1991 hier maakt en 1 op 1 zijn soort vrienden spiegelt aan de rest van de wereld die ook middelen gebruiken. In elk geval kortzichtig, maar ik begrijp waar de emotie en onmacht dit te vertalen naar een rationele objectieve verklaring vandaan komt.
 
Gaat denk ik meer om het vergelijk dat Timon1991 hier maakt en 1 op 1 zijn soort vrienden spiegelt aan de rest van de wereld die ook middelen gebruiken. In elk geval kortzichtig, maar ik begrijp waar de emotie en onmacht dit te vertalen naar een rationele objectieve verklaring vandaan komt.
Ik snap het ook. En in de praktijk is het ook gewoon zo dat AAS gebruikers gemiddeld ook vaker drugs en andere middelen gebruiken. Weet niet of roken nu echt zo veel wordt gedaan, dat past toch niet helemaal bij serieus sporten voor mij.
 
Ik snap het ook. En in de praktijk is het ook gewoon zo dat AAS gebruikers gemiddeld ook vaker drugs en andere middelen gebruiken. Weet niet of roken nu echt zo veel wordt gedaan, dat past toch niet helemaal bij serieus sporten voor mij.

precies.

niet roken, niet rukken, koud douchen en leven op 2 wortelen per dag!
 
precies.

niet roken, niet rukken, koud douchen en leven op 2 wortelen per dag!
Juistem! Roken vind ik trouwens wel echt nutteloos, neem dan af en toe xtc ofzo, daar heb je tenminste echt plezier van.
 
Juistem! Roken vind ik trouwens wel echt nutteloos, neem dan af en toe xtc ofzo, daar heb je tenminste echt plezier van.

Is het ook. Maar zo lastig om te stoppen.
 
Half uurtje pauze op werk.

Ah chill, ff een pilletje naar binnen rammen. :o
 
Back
Naar boven