Fitness Seller

Kathlinoo's Log 🍑 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Damn heftige periode eventjes! Goed dat alles in je hoofd toch Ok is! Maar wel lastig dat je dan niet echt weet van waar het komt....
     
    idd wel gerustellend dat de tumor weg is
    ik hoop dat je goed hersteld!
     
    Poe! Dat is inderdaad een 'mindere' periode...
    Idd, maar mindere periodes passeren ook weer uiteindelijk :)
    Fijn dat je terug bent:)
    Dankjewel! Vrouwenpopulatie hier een beetje levendig houden :p#zalm
    Damn heftige periode eventjes! Goed dat alles in je hoofd toch Ok is! Maar wel lastig dat je dan niet echt weet van waar het komt....
    Daar heb ik het in het begin ook wel een beetje lastig mee gehad idd. Je blijft dan toch ook nog even zo'n "schrik" hebben bij het minste wat je voelt.
    idd wel gerustellend dat de tumor weg is
    ik hoop dat je goed hersteld!
    Holy crap, wel heftig. Hopelijk blijft het nu weg dan.

    Eens met Camelus verder :P
    Goed je terug te zien maar heftig inderdaad.
    Spoedig herstel.
    Dankjulliewel, komt wel in orde!:grinny:
    Heftig hoor! Nou, waar blijven die bootypics?
    :roflol:
    Kunnen niet lang achter blijven natuurlijk.
    Instagram 99% zekerheid
    Valt goed mee toch!!11!!1
     
    Zit ondertussen ook weer op 9-10 kg. Hopelijk heb ik het snel weer opgebouwd want nu moet ik weer de walk of shame naar het kleine meisjes dumbbellrack doen. :roflol:
    Met een huppeltje er een stride of pride van maken, je hebt niet opgegeven en bent weer begonnen! :thumb:

    Gezellig dat je er weer bent, ik zal niet eens een grapje maken over (onder)voeding. :p
     
    Haha ja ik ben al elders gaan loggen uit wanhoop🤣 Het is er met de jaren steeds minder op geworden.
     
    Met een huppeltje er een stride of pride van maken, je hebt niet opgegeven en bent weer begonnen! :thumb:

    Gezellig dat je er weer bent, ik zal niet eens een grapje maken over (onder)voeding. :p
    Dat is waar, uiteindelijk komen we er wel weer. POSITIVITEIT
    Van ondervoeding momenteel geen sprake tho, zit op het zwaarste gewicht wat ik ooit geweest ben :roflol:
    Haha ja ik ben al elders gaan loggen uit wanhoop🤣 Het is er met de jaren steeds minder op geworden.
    True :bang: Ik ga je ook terug daar volgen :)
     
    Welkom terug! Hoop dat je vanaf nu weer bergopwaarts gaat met je gezondheid. :thumbup:
    Dankjewel :)
    Indien (also) thick in all the right places, sluit ik me aan bij het al eerder genoemde verzoek. drool:
    Zowel in the right places als in de niet zo right places helaas :emo:

    Heb mezelf vanochtend nog eens gemeten, puur om terug even een startpunt te hebben. Ben niet van plan om mij nog vaak te meten want imo is dat toch niet zo geweldig accuraat, maar dan heb ik later tenminste een globaal overzicht over een langere periode.
    In ieder geval goede bellygains gemaakt.

    Metingen
    metingen 15.10.PNG


    1634299183761.png
    Bootypic
    IMG_20211015_131204.jpg

    Ik kreeg vorige week (of twee weken?) een herinnering van een filmpje dat ik een jaar geleden had gemaakt (ook hier ergens gepost volgens mij) en wou nog eens uit dezelfde kuthoek hetzelfde filmpje maken, maar mijn mobiel is full aardappel gegaan ondertussen dus kwaliteit suckt.

    Voeding
    Zoals reeds gezegd houd ik momenteel 1700 kcal aan met circa 180E/110K/50V
    Ik gooi af en toe eens een schep leucine binnen die ik niet track.
    voeding 15.10.PNG


    Training
    Ben momenteel aan de laatste week van mesocycle 1 bezig. Deze training was normaal voor gisteren maar ik had een redelijk slechte dag waardoor ik ze verplaatst heb naar vandaag. Dan komen we op:
    • Maandag: upper 1
    • Dinsdag: lower 1
    • Woensdag: upper 2
    • Donderdag: rust
    • Vrijdag: lower 2
    • Zaterdag: rust
    • Zondag: lower 3

    Vandaag dus lower 2 gedaan:

    Romanian Deadlift
    10x40kg
    10x50kg
    10x50kg
    2x60kg
    9x50kg
    5x55kg
    9x55kg
    Beetje teleurgesteld, de repranges slaan nergens op :roflol: Heel veel last van mijn armen en handen gehad die halverwege de oefening opgaven terwijl mijn benen met gemak nog door konden doen. Ik had hooks meegenomen om te kijken of dat misschien ging helpen maar die dingen zijn veel te groot om rond mijn polsen strak te krijgen en kreeg de bar geen cm omhoog :emo:

    Single leg hip thrust
    8x12x16 kg
    Wat een kutoefening

    Split Squat, front foot elevated
    3x12x10kg
    1x10x15kg

    Leg Extension
    2x12x47.5 kg
    1x10x52kg

    Cable Kickback (gluteus medius)
    2x15x9kg
    1x15x7.5

     
    Back
    Naar boven