Fitness Seller

Oriëntatie start kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prep alleen voor de volgende dag en dus vers.
 
We gaan gewoon flink cutten, en blijven knallen en ik ga er alles uithalen

Het word wss.

Test e 375
Hcg 2x pw

En nolvadex just in case.
 

Bijlagen

  • 20210811_092325.jpg
    20210811_092325.jpg
    119 KB · Weergaven: 104
Maar ik heb eigelijk meer aan goede tips over mijn vraag kwa kuur,

Ik zal het nooit voor iedereen perfect doen.
Maar ik doe mijn uiterste best om elke dag strict en gedisciplineerd bezig te zijn.
Ik lees heel veel artikelen en die maken me elke dag nog wijzer.
Ik probeer het uiterste uit mezelf te halen , elke dag weer.

Ik ben geen goeroe en dat wil ik ook niet zijn.
Ik heb mezelf volledig toegelegd op deze sport.
Dat ik nog dingen kan verbeteren , dat klopt, en dat is mijn doel ook, ik ben niet zomaar tevreden en probeer ook achterliggende redenen van dingen te leren, maar nogmaals ik ben nu 33 en ik heb niet extreem veel PRime jaren meer, dus neem ik de beslissing om het zo te doen.
Als ik er zelf maar tevreden mee ben, hopelijk willen jullie mij helpen bij mijn vragen, daar gaat het toch ook om.

Ik hoor alleen, dit niet goed en dat niet goed( op een paar constructieve opmerkingen na)
Maar een onderbouwing of praktische tips blijven dan meestal uit...
Je wilt het toch gaan doen en dat begrijp ik helemaal.
Ik zou persoonlijk tussen de 250-500 Test gaan zitten voor max 10 weken. Meer niet. geen andere AAS erbij nemen.
Mocht je merken dat het de verkeerde kant uitgaat t.o.v. je vrouwtje en/ of kinderen zou ik direkt stoppen want dat is het allemaal zeker niet waard. Dus wees vooral eerlijk en kritusch op jezelf.
Kuren is normaliter huren.
Voor de rest zou ik zeggen; Ga ervoor! en veel succes!
 
We gaan gewoon flink cutten, en blijven knallen en ik ga er alles uithalen

Het word wss.

Test e 375
Hcg 2x pw

En nolvadex just in case.
Mooi, stel dat je gewicht op een gegeven moment niet omlaag gaat en je een puffy look krijgt, is dit niet persee je dieet maar kan het ook vocht ophouding zijn. Denk opzich dat je met 375mg er niet veel last van gaat hebben anyway.
 
Thanks voor de tips guys,
Ik ga nooit stacken, en ook niet on blijven,
Hooguit 1 of 2x per jaar is mijn insteek.
Juist nu ik dit van plan ben, ben ik nog gemotiveerder om alles on point te hebben/houden

Ik ben uiterst zorgvuldig, ik wil niet mn lichaam om zeep helpen met allerlei blijvende sides.

Zit zelfs te denken om uit voorzichtigheid op 250 test e te beginnen, gewoon om te kijken hoe ik reageer.

Ik heb nog tot het voorjaar om alles uit te lijnen en voor te bereiden. Mn voeding zit ik al strak op, en daarom loopt de cut ook prima.

Ik zal tzt ook een log openen!
 
Eerst deze cycle maar eens aankijken denk? Je begrijpt in ieder geval dat het waarschijnlijk niet bij eentje blijft.
Stacken met andere milde AAS is wellicht helemaal geen slecht idee in vervolgkuren. Ligt eraan hoe je er op reageert en wat je doelen zijn.

En dat je niet on wilt blijven dat heb ik meer mensen horen zeggen. Kon nog wel eens veranderen weet ik uit ervaring😂
 
En dat je niet on wilt blijven dat heb ik meer mensen horen zeggen. Kon nog wel eens veranderen weet ik uit ervaring😂

Ja dat kan ik ook goed geloven🤣.

Mijn vrouw zei ook al; geloof je echt dat jij dat maar 1a2x per jaar gaat doen, ik geloof er niks van.
Maar dat is wel echt mijn insteek voor nu, maar wil mezelf ook niet voor de gek houden...
 
Thanks voor de tips guys,
Ik ga nooit stacken, en ook niet on blijven,
Hooguit 1 of 2x per jaar is mijn insteek.
Juist nu ik dit van plan ben, ben ik nog gemotiveerder om alles on point te hebben/houden

Ik ben uiterst zorgvuldig, ik wil niet mn lichaam om zeep helpen met allerlei blijvende sides.

Zit zelfs te denken om uit voorzichtigheid op 250 test e te beginnen, gewoon om te kijken hoe ik reageer.

Ik heb nog tot het voorjaar om alles uit te lijnen en voor te bereiden. Mn voeding zit ik al strak op, en daarom loopt de cut ook prima.

Ik zal tzt ook een log openen!
Als je off gaat ga je echt veel meer mentale sides krijgen dan als je on blijft
 
Spullen komen deze week binnen,
Kan gewoon in de berging +-17 graden bewaard worden?

2x 10ml test e
2x 50 tabletten nolvadex
2 doosjes hcg

Maar eerst nog een kilo of 10 eraf, dan zit ik 90 kg

Vet% 23% had ik te hoog ingeschat, nu ik veel vocht etc kwijt ben kom ik op 19/20% met de huidplooimeter
 
Spullen komen deze week binnen,
Kan gewoon in de berging +-17 graden bewaard worden?

2x 10ml test e
2x 50 tabletten nolvadex
2 doosjes hcg

Maar eerst nog een kilo of 10 eraf, dan zit ik 90 kg

Vet% 23% had ik te hoog ingeschat, nu ik veel vocht etc kwijt ben kom ik op 19/20% met de huidplooimeter
De hcg kan je daar niet bewaren
 
Spullen komen deze week binnen,
Kan gewoon in de berging +-17 graden bewaard worden?

2x 10ml test e
2x 50 tabletten nolvadex
2 doosjes hcg

Maar eerst nog een kilo of 10 eraf, dan zit ik 90 kg

Vet% 23% had ik te hoog ingeschat, nu ik veel vocht etc kwijt ben kom ik op 19/20% met de huidplooimeter

19% of 23% is niet zo gek veel verschil
 
Is ook, maar nu heb ik het zwart op wit en is het geen "schatting" meer.
 
Hoop niet dat je last van gyno krijgt on cycle want dan gaan die honderd tabs tamoxifen bijzonder hard
 
Ja klopt , zat al te rekenen, als je evt 40/40/20/20 doet zijn er al 84, opzich genoeg toch? maar zou evt voor de zekerheid wat meer kunnen halen
 
Hoop niet dat je last van gyno krijgt on cycle want dan gaan die honderd tabs tamoxifen bijzonder hard

Hoeft niet per se. 10mg (dus een halve tab) ed of zelfs eod kan soms al genoeg zijn om gyno onder controle te houden. Zeker als je er vroeg bij bent en die shit niet uit de hand laat lopen.
 
Back
Naar boven