AndroidHealthClinic

Deca testo dianabol geen resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

50mg dbol per dag, weet je hoe veel dat is en hoe krachtig dat spul is?

Ik nam eens 25 per dag en ik gainde in 3-4 weken 8 kilo ofzo. Ik kon snachts niet slapen van de lower back pumps, fucking hell. In de gym voelde het alsof ik een ingebouwde spotter had die mij hielp bij elke rep
 
50mg dbol per dag, weet je hoe veel dat is en hoe krachtig dat spul is?

Ik nam eens 25 per dag en ik gainde in 3-4 weken 8 kilo ofzo. Ik kon snachts niet slapen van de lower back pumps, fucking hell. In de gym voelde het alsof ik een ingebouwde spotter had die mij hielp bij elke rep
Dit heb ik dus totaal niet, zal voor de volgende x ergens anders halen man
 
50mg dbol per dag, weet je hoe veel dat is en hoe krachtig dat spul is?

Ik nam eens 25 per dag en ik gainde in 3-4 weken 8 kilo ofzo. Ik kon snachts niet slapen van de lower back pumps, fucking hell. In de gym voelde het alsof ik een ingebouwde spotter had die mij hielp bij elke rep
Klinkt goed, keer proberen 💁‍♂️
 
Klinkt goed, keer proberen 💁‍♂️

Zeker het proberen waard.

Het enige nadeel is dat ik er een dramatische eetlust van kreeg en allerlei andere verteringsklachten. Daarom is het een no go voor mij.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Dit heb ik dus totaal niet, zal voor de volgende x ergens anders halen man
Zou niet voor de volgende keer ergens anders halen. Zou dit weg gooien en nieuwe kopen. Of doe eens een bloedtest en kijk hoe je testosteron eruit ziet
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
950mg aan actieve stof, en geen resultaat. 100% zeker dat je dealer fakes geeft. oftewel zwaar ondergedoseerd.
Je vergeet de oral mee te tellen in het aantal miligrammen. Dat wordt vaak over het hoofd gezien. 1300mg als tweede kuur met dianabol en een 19nor...
 
  • Like
Waarderingen: MDC
50mg dbol per dag, weet je hoe veel dat is en hoe krachtig dat spul is?

Ik nam eens 25 per dag en ik gainde in 3-4 weken 8 kilo ofzo. Ik kon snachts niet slapen van de lower back pumps, fucking hell. In de gym voelde het alsof ik een ingebouwde spotter had die mij hielp bij elke rep
Mja jij bent ook wel een figuur die hele gekke responses heeft op alles in het leven he. :roflol: Zelf noog Dianabol gebruikt maar had van @vntlwel begrepen dat het echt een hele lekkere oral is en qua mood zou ook echt heel goed moeten doen .Ben nooit zo happig op orals maar kinkt toch wel leuk. Alleen als ik echt lean ben tho denk ik. Puur hypotetisch dit overigens aangezien het vaak als bloat oralbeschreven wordt. Maar als je er een hele slechte eetlust van krijgt zou Dbol dan juist niet nice zijn voor jou om als kickstart voor je cut te gebruiken? Je blijft de eerste weken aardig vol door de dbol en hebt geen honger. Klinkt als een win win.

Zelf geen ervaring met orals maar effect zou vrij accuut moeten zijn dus als je lichaam echt helemaal niks verandert is dan lijkt het erop alsof je gear fake is ja. Alhoewel als je al zes weken in je kuur zit en je niks bent aangekomen dan ben je sowieso niet toe aan kuren imo. Want op wat glyocogeen en vocht na wat de AAS doet vasthouden zou je als natty zijnde in zes weken zelfs wel een kilo hebben moeten aankomen als je aan het bulken was. Met een beetje eten kan je meerdere kilo's per week aankomen als het zou moeten, dus lijkt erop alsof je niet echt weet waar je mee bezig bent.

Lay off the gear en werk fixje training en voeding. 1350mg aan totale AAS is echt zwaar overbodig als tweede kuur. Zels als vijfde kuur. Test only is meer dan zat, en als je iets meer wilt toevoegen bij je tweede cycle voeg je wat mast, primo of eventueel een oral toe...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 6am
Maak eens foto’s van de gear die je gebruikt of zet het eens in topic echt of nep! Ben wel benieuwd welke je hebt gekocht!
 
Je vergeet de oral mee te tellen in het aantal miligrammen. Dat wordt vaak over het hoofd gezien. 1300mg als tweede kuur met dianabol en een 19nor...
Klopt inderdaad, dan is het dus nog dramatischer :roflol:
 
Zeker het proberen waard.

Het enige nadeel is dat ik er een dramatische eetlust van kreeg en allerlei andere verteringsklachten. Daarom is het een no go voor mij.
Verteringsklachten? Opgeblazen buik enzo?
 
Verteringsklachten? Opgeblazen buik enzo?

Ja, extreem opgeblazen, constant winderig en boerend, 0,00000 eetlust. Probeer dan maar eens te bulken… was niet te doen. Maar die 1,5 uur in de gym elke dag waren geweldig
 
Ja, extreem opgeblazen, constant winderig en boerend, 0,00000 eetlust. Probeer dan maar eens te bulken… was niet te doen. Maar die 1,5 uur in de gym elke dag waren geweldig
Gingen die klachten ook weer weg naderhand?
 
Gingen die klachten ook weer weg naderhand?

Ja, maar wel nog een tijdje last van gehad. Nou ben ik sowieso geen goed voorbeeld hoor, want ik heb sowieso al bijna heel mijn leven allerlei vage kutklachten en problemen met mijn vertering enzo, maar toxische shit zoals 17aa steroids maken het zeer zeker erger.
 
Back
Naar boven