AndroidHealthClinic

(Mobiele) Games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Osrsstrenght

Cool Novice
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
224
Waardering
911
Lengte
1m94
Massa
90kg
Morge,

Is misschien leuk om een games toppic te openen ( als die er nog niet is) zodat leden van hier elkaar kunnen helpen of tips geven, en samen spelen eventueel is altijd leuker.


Misschien hebben anderen net zoals ik niet vaak de tijd om echt even lekker achter de playstation/xbox of pc te kruipen om te gamen, en spelen mobiele games die net even wat minder tijd in beslag nemen.

Wellicht kunnen we hier met elkaar delen wat je speelt, waarop en eventueel waarom

Ik zelf speel alleen brawlstars (mobiel) zo nu en dan op het moment. kon vroeger altijd erg genieten van league of legends maar nu tegenwoordig heb ik daar geen tijd meer voor omdat de potjes 30-60min per stuk duren. brawlstars kan je zo opstarten en elk potje is gemiddeld 1-2min.

Ben benieuwd naar jullie
 
Ik speel Clash of Clans, duurt niet heel lang en op het werk altijd wel chill om even snel tussendoor te doen
 
Ik speel Clash of Clans, duurt niet heel lang en op het werk altijd wel chill om even snel tussendoor te doen
Wel is voorbij zien komen, is toch strategie spel? is het niet heel erg pay2win?
 
Wel is voorbij zien komen, is toch strategie spel? is het niet heel erg pay2win?
Nee je hoeft nergens voor te betalen, als je wel betaalt (5 euro per maand) dan gaat het wel iets sneller.
Maar doe ik zelf ook niet
 
Speel alleen wordfeud. Met bepaalde tegenspelers speel ik al jaren. Nog nooit een woord in de chat met ze gewisseld maar telkens weer een nieuw potje. Zitten wel hoop rare figuren op. Ook eens een foto van stel gezien in bdsm kledij
 
Op de crosstrainer in de gym vaak 20 mins clash royale. Op de bank voor het slapen gaan oldschool runescape ;)
 
Laatst bewerkt:
Speel alleen wordfeud. Met bepaalde tegenspelers speel ik al jaren. Nog nooit een woord in de chat met ze gewisseld maar telkens weer een nieuw potje. Zitten wel hoop rare figuren op. Ook eens een foto van stel gezien in bdsm kledij
Wel even gerapporteerd bij de administrateur mag ik hopen toch!?
 
Ben geen klikspaan. Maar weet wel dat er nog vreemdere figuren op dat spel zitten. Zou mn jonge dochter er niet op late
 
Mijn moeder speelt wel eens wordfeud..
 
Speel wel Wordon met mijn ma. Net zoiets als Wordfeud.
 
hill climb racing eerder echt heel veel gedaan in het OV en op andere momenten dat ik veel moest wachten.
 
Back
Naar boven