XXL Nutrition

Dianabol voor eetlust

Bezoekers in dit topic

Ik snap werkelijk niet dat iemand moeite heeft met eten op therapeutische dosissen dex of ritalin.
 
Als een boterhammetje extra per dag eten te moeilijk voor je is, dan is bodybuilding of krachttraining überhaupt misschien wel gewoon niks voor jou. En dat is ook helemaal niet erg… Het is niet ieder zijn ding. Wellicht is schaken, borduren of pianospelen wel hetgeen waar je passie ligt. Maak jezelf het leven niet te moeilijk.
Nah doe niet aan opgeven tot ik elke mogelijke tip/advies verbruikt heb. Plus je zegt het maar ben in een jaar met 5 maanden alleen bullshit bodyweight er tussen (2kg kwijt geraakt) toch van kilo of 77 a 78 naar 85kg gegaan (bench 15 kilo boven lichaamsgewicht, is niet slecht in eigenlijk 7 maanden tijd als je corona pushups squats en pullups niet meeteld) .. waarom stoppen als ik nog niet de helft van t spel begrijp als ik schaken als analogie mag stelen van je?
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Ik snap werkelijk niet dat iemand moeite heeft met eten op therapeutische dosissen dex of ritalin.
Tja ik snap niet hoe mensen niet allemaal 195cm zijn, en hoe niet iedereen een perfecte haarlijn hebt… 😂iedereen heeft een ander bijwerkingen profiel/genetica of vergis ik me
 
Tja ik snap niet hoe mensen niet allemaal 195cm zijn, en hoe niet iedereen een perfecte haarlijn hebt… 😂iedereen heeft een ander bijwerkingen profiel/genetica of vergis ik me
Jij bent idd een speciaal muurbloempje als ik dit topic lees.
 
Whahahha, laatste halfjaar zuip ik niet meer, soms biertje voor de trek in vette bek (altijd grammetje of 100 pindas). Deed t aan het begin wel maar merkte dat vetpercentage teveel toenam in verhouding met spiergroei.

trouwens mening over een sixpack pils op je rustdag? Lees verschillende meningen op forums en hoor verschillende anecdotes op youtube. Het is slecht voor spierherstel en is testosteron verlagend in goeie hoeveelheden.. maar de kcal erin en vooral de vreetkick (als jenatuurlijk niet 3 zakken chips wegvreet maar iets voedzaams eet) daarna wegen daar dan weer tegen op.

zelf geen idee wat ik moet geloven maar groeide sneller toen ik stopte 3 dagen per week een halve krat leeg te zuipen..😂
Maakt het uit wat je moet geloven? Leven is bedoelt om het te leven. Plezier te hebben, soms ten kosten van wat optimaal voor je is. Leven draait niet alleen maar om gains in ieder geval.
 
Hmmm, jointjes ken ik ja en daar kan je wel van vreten ja. En zal eens research doen naar Mk677. Als gekregen tips hier niet werken ga ik toch richting kant van middelen proberen. Maar zie hier al par tips die me minstens naar 3500 a 4000kcal moeten kunnen laten gaan. Mocht dat plateau dan blijven gaan we kijken.
Wat ga je met middelen bereiken als je alleen zou kunnen eten tijdens gebruik?

Na je gebruik zit je weer te huilen dat.3000 kcal teveel is en lever je de gegainde (als je als zou gainen) massa weer in omdat je weer teweinig eet, of blijf je gebruiken?

Hoe meer massa hoe hoger je onderhoud hoe meer je moet eten om te groeien, dus of leer eten of blijf gewoon klein
 
Zeker niet gaan gebruiken, zeker je eigen niet 'voldouwen' met rotzooi. Ga maar eens goed loggen wat je eet en wat je zou moeten eten om te gainen. Minder cardio meer sq dl bp oh. En nu eten! Bodybuilding = 85% vreten.
 
Update: na alle nutteloze “geen eetlust? Andere hobby” opzei te hebben gezet en ik wat tips ben gaan gebruiken, (vollere (milk)shakes), noten, pak melk extra per dag, elke dag 2 aardappelen en bord zilvervlies rijst. Gehalveerd met ritalin/dexamfetamine begin ik richting de 3700-4200kcal afhankelijk van de dag te komen. Merk wel nog steeds dat er dagen zijn dat 3000kcal de max is, maar er is vooruitgang te zien. Thanks voor nuttige tips. In 2 weken +- 1.5kg zwaarder en 5 kg op de bench erbij💪🏼. Met die middelen wachten te nog maar ff als ik met nog 10kg erbij niet tevreden ben (nu 196cm 85.5kg 105kg bench). Thanks bros
 
Gaat wel hard, wellicht is 3200-3300 al voldoende
 
Gaat wel hard, wellicht is 3200-3300 al voldoende
Jaa denk dat 3000 na jaar sporten (gewoon logisch) mn maintenance is geworden. Logisch dat er dan minstens 300+ bij moesten elke dag om daar door heen te breken en te groeien. Is er een reden dat 3700 teveel zou kunnnen zijn als ik nu flink aan’t gainen ben? Teveel impliceert later problemen..🤔
 
Ja maar om er nou meteen 700-1200 bij te gooien is ook niet handig
 
Oppassen inderdaad dat je niet te snel te vet wordt.
 
Laatst bewerkt:
Oppassen inderdaad dat je niet te snel te vet wordt.
Eens maar in zijn instantie is het misschien wel ff goed grote hoeveelheden te eten dan rekt de maag wat op en is die 3k easy te doen voor hem. Maar indd wel oppassen je hebt pas in de gaten hoe vet je geworden bent als je gaat droog trainen.
 
Ik zou wel max +500 kcal doen.. Natuurlijk zelf weten maar je kan best snel 'vet' worden.. (gaat er lastiger af)
 
Geluisterd, gewacht, meer gaan eten, BW boven lengte gekregen al mn lifts omhoog gekregen. Nu begonnen met test 500/week. Voor iedereen die dit nog leest en zich afvraagt, zijn anabolen nou eetlust bevorderend.
JA TEST CYP WERKT EETLUST BEVORDEREND.
Geen idee over dianabol, zodra ik dat middel ergens ooit een keer uitprobeer post ik een update.

Mvg thanks voor de tips nogmaals allemaal.
 
Sinds ik 30mg dbol neem is m'n eetlust helemaal naar de tering. Probeer MK677, dan krijg je echt eetlust van een fucking varken.
 
Sinds ik 30mg dbol neem is m'n eetlust helemaal naar de tering. Probeer MK677, dan krijg je echt eetlust van een fucking varken.
Veel over mk677 gelezen. Aangezien mn gear clean uit lab komt ben ik wat terughoudend met alle nieuwe peptides/stoffen die onbekender zijn. Met een echt te vertrouwen vendor en wat meer research durf ik het misschien wel een keer aan.

Heb je getallen van gewonnen kg’s/pr’s met mk677? Ben zeer benieuwd.
 
Veel over mk677 gelezen. Aangezien mn gear clean uit lab komt ben ik wat terughoudend met alle nieuwe peptides/stoffen die onbekender zijn. Met een echt te vertrouwen vendor en wat meer research durf ik het misschien wel een keer aan.

Heb je getallen van gewonnen kg’s/pr’s met mk677? Ben zeer benieuwd.
5kg vocht en de enige PR's die ik heb gehaald is het aantal Thuisbezorgd.nl bestellingen.
 
Back
Naar boven