AndroidHealthClinic

Rotjongens die vuurwerk gooien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanasoufi

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2021
Berichten
128
Waardering
24
Lengte
1m56
Massa
43kg
Vetpercentage
10%
Oren dood, en ogen dood, denk ik.

Liep zojuist naar de trein, zijn er van die rotkinderen van 11 of 12 die vuurwerk en vervolgens nog een bom achter me aangooien!

Ik had dood kunnen gaan of verminkt kunnen raken of blind kunnen worden. Doof ben ik nu sowieso.

En die rotkinderen overkomt zelfs niks en die nutteloze ouders die hun onkruid op straat laten hangen ook niet.
 
Oren dood, en ogen dood, denk ik.

Liep zojuist naar de trein, zijn er van die rotkinderen van 11 of 12 die vuurwerk en vervolgens nog een bom achter me aangooien!

Ik had dood kunnen gaan of verminkt kunnen raken of blind kunnen worden. Doof ben ik nu sowieso.

En die rotkinderen overkomt zelfs niks en die nutteloze ouders die hun onkruid op straat laten hangen ook niet.
Mep ze dan in elkaar mietje, kruip eens uit je slachtofferrol en doe er wat aan.
 
En waarom plaats je dit hier? Wil je de DBB knokploeg? In tijden van (zogenaamde) crisis, is die ploeg volgeboekt en niet te betalen :dunno:
 
Oren dood, en ogen dood, denk ik.

Liep zojuist naar de trein, zijn er van die rotkinderen van 11 of 12 die vuurwerk en vervolgens nog een bom achter me aangooien!

Ik had dood kunnen gaan of verminkt kunnen raken of blind kunnen worden. Doof ben ik nu sowieso.

En die rotkinderen overkomt zelfs niks en die nutteloze ouders die hun onkruid op straat laten hangen ook niet.
Dat was wel even slikken zeker?
 
Oh god .. Sana gaat naar onbekwame HA, HA kijkt in oog , contstateerd niets
Sana vertrouwd het niet , wil doorverwijzing naar de KNO , want onbekwaam zou geen goede analyse hebben
Enz enz .. en dat hele zielige verhaal herhaald zich

@ Mods, hoe lang wordt Sana ding nog toegelaten op dit platform
 
Ik krijg hier een brok van in mijn keel :trollface:
 
Oh god .. Sana gaat naar onbekwame HA, HA kijkt in oog , contstateerd niets
Sana vertrouwd het niet , wil doorverwijzing naar de KNO , want onbekwaam zou geen goede analyse hebben
Enz enz .. en dat hele zielige verhaal herhaald zich

@ Mods, hoe lang wordt Sana ding nog toegelaten op dit platform
Het is wel goed geweest nu, ik overleg het met de andere mods.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven