XXL Nutrition

Peiling PPL - Trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Over 2 weken begint m'n bulk weer en heb even heel m'n trainingsschema en split omgegooid.

De trainingsweek ziet er zo uit:
Ma: Push
Di: Legs
Wo: Pull
Do: Rust
Vr: Push + quads
Za: Pull + hams
Zo: Rust

Bij de 2e push&pull doe ik 1 isolatie oefening voor quads en Hams om die nog even een extra keer aan te spreken, deze staat er in het schema hieronder niet in.

Alle tips en tops zijn welkom en zal dan proberen die erin te verwerken

(F= Failure D= Dropset)

Push:
- Benchpress: 8-8-8-8
- Incline Benchpress Smith machine: F-F-D
- Pec deck: F-F-D
- Dumbbell Pullover: 12-12
- Dumbbell Lateral Raises: F-F-F
- Tricep Extension: F-F-F
- Cuffed Cable Raises: F-D
- Skullcrusher: F-F

Pull:
- Bent over row: 10-10-F
- Pulldown: F-F-F
- Rack Pull: 5-5-5
- Cable Row: F-F-F
- Pullover: 12-12
- Bent over raises: F-F-F
- Alternating curl: F-F-F
- Cuffed reardelt fly: F-D
- Cable bicep Curl: F-D

Legs:
- Squat: 12-12-12
- Leg press: F-F-F
- Leg curl: F-F-F-D
- Leg extension: F-F-D
- Abductor: F-D
- Adductor: F-D
- Calf raises: F-F-F
 
Ben wel benieuwd naar je invulling op je tweede push en pull dagen met legs erbij.

Ik zou zelf iig op dag 1 van je pull workout pull ups doen ipv pulldown, en op dag 2 pull workout als je hams erbij pakt (met deadlift?) een lat pulldown.
 
Ben wel benieuwd naar je invulling op je tweede push en pull dagen met legs erbij.

Ik zou zelf iig op dag 1 van je pull workout pull ups doen ipv pulldown, en op dag 2 pull workout als je hams erbij pakt (met deadlift?) een lat pulldown.
Ik pak op de pull training 4 sets legcurls tot Failure met erna een dropset. En op push hetzelfde maar dan leg extensions.

Ik zal het veranderen voor pullups de 2e workout, thnx voor de tips
 
Hoe voer je de cuffed rear delt fly uit?
 
Ik stel kabelstatiom af op schouderhoogte, doe een cuff om rechterarm. Draai me om zodat linkerkant bij machine staat, breng m'n arm naar achter als een fly beweging
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Single-Arm_Reverse_Fly41bbc480d4d14c9ce2e13f3228c5a47c_b2eb6441-7eb9-499b-bcb4-7ffc357ab487_10...png

Hoe voer je de cuffed rear delt fly uit?
Beetje dit, maar dan houdt ik met andere arm t apparaat vast en cuff om arm ipv hendel
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik stel kabelstatiom af op schouderhoogte, doe een cuff om rechterarm. Draai me om zodat linkerkant bij machine staat, breng m'n arm naar achter als een fly beweging
Duidelijk, thanks! Single arm dus. Ik doe dezelfde oefening, maar met beide armen tegelijk. Cuff gaat om de bovenarm.
 
Duidelijk, thanks! Single arm dus. Ik doe dezelfde oefening, maar met beide armen tegelijk. Cuff gaat om de bovenarm.
Ik merk dat ik met Unilateral veel meer kan focussen op m'n rear delt
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven