Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jezus wat een ding :eek:
That's what she said!

Laugh Lol GIF
 
Goede korting
d14af235617b34af8d9bc7bae3f0e324.png


edit: oh is nu weer oude prijs, heb hem gister besteld voor 40,-.
Als je een goedkoop ding van 2-3 tientjes gewend bent die alleen om de 3 of 1,5mm kan scheren is dit echt een hele goede aankoop. Zeker het geld waard. Ik heb nog nooit zo snel comfortabel m'n hele upperbody geschoren.
 
Niet nieuw, maar wel mooi een 110,- microfoon gescoord voor 52,- incl verzenden :D. Had net een nieuwe besteld voor 110,- zondag, om die avond ineens een melding op MP te krijgen. Was er als de kippen bij toen er eentje voor 45 op gezet werd. Kon de bestelling nog annuleren.
IMG_20211026_131440.jpg
 
Erg mooi!

Kerstbonus al binnen, of heb je wat andere geflipt?
Thanks :) Nee, nog geen kerstbonus haha. Wel een ander verkocht inderdaad :D
 
Ik gebruik ze bijna nooit, maar heb wel graag altijd een klein multitooltje bij me, eentje met een schaar ipv en tang leek me al langere tijd wel erg handig.

728D369B-47BA-4EE1-BDAB-E1277AE80486.jpeg
 
Led stripje ala Phillips hue achter m'n bureau geplakt. Helemaal qua brightness, patroon, kleuren in te stellen via een app op m'n mobiel en dat voor een tientje. Leuk sfeermakertje imo. :D Zag ze voor drie euro op Aliexpress maar tientje op Bol, keuze snel gemaakt. Positief verrast. Binnenkort muurtje even opnieuw behangen om he af te maken. Welke kleur ben ik nog niet over uit.
0df7fdc57b4a35b2709045e93146f1e0.jpg
 
Led stripje ala Phillips hue achter m'n bureau geplakt. Helemaal qua brightness, patroon, kleuren in te stellen via een app op m'n mobiel en dat voor een tientje. Leuk sfeermakertje imo. :D Zag ze voor drie euro op Aliexpress maar tientje op Bol, keuze snel gemaakt. Positief verrast. Binnenkort muurtje even opnieuw behangen om he af te maken. Welke kleur ben ik nog niet over uit.
0df7fdc57b4a35b2709045e93146f1e0.jpg
Heb je een linkje toevallig? Ik loop ook al een tijdje te zoeken naar die strips voor in de auto / bureau op mijn kamer
 
Hoe lang gaan die dingen mee dan?
Tot nu toe een jaar, weet niet hoelang hij het nog vol zal houden maar vrienden van me hebben die dingen al jaren
 
Heb je een linkje toevallig? Ik loop ook al een tijdje te zoeken naar die strips voor in de auto / bureau op mijn kamer
De USB is wel maar 30 cm ofzo, dus je moet heel dicht op een stekker plakken. En de ledjes zelf zien er lelijk uit als je het ziet, ik zou ze ergens plakken zodat het licht ergens achterweg/onder komt. Op mijn foto heb ik er wel twee ipv een zodat ik over de gehele breedte van m'n bureau een kon hebben.
 
Back
Naar boven