AndroidHealthClinic

Liefde voor je gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is mijn eigen gym en er trainen mensen met dezelfde mindset als ik. Maakt een wereld van verschil
Op de een of andere manier dacht ik dat jij docent op een middelbare school was?
Maar eens met dat de mindset een wereld van verschil maakt
 
Op de een of andere manier dacht ik dat jij docent op een middelbare school was?
Maar eens met dat de mindset een wereld van verschil maakt
Dat ben ik ook.
 
Nu even geen liefde, gymloos op een powerrack en dumbellrack na. Al weken dezelfde trainingen in een klein hok.
December staat mijn loods eindelijk en dan weer opbouwen. Hopelijk gaat het mijn oude homegym overtreffen.
 
Ik ga momenteel niet naar de gym. Te veel corona maatregelen, maar toen ik nog in de gym trainde:
- sympathieke mensen
- een fantastische instructrice (die ik helaas niet meer zie)
 
Ik heb 2 homegyms. Geweldige eigenaar die ook altijd ''een biertje'' drinkt en het dan vaak over vroeger heeft. Ik hoef maar aan nieuwe equipment te denken en het wordt besteld, weinig gezeik.
 
ik zit bij de basic shit. het is goedkoop en redelijk wat mogelijkheden maar ik ga toch naar een gym voor betere apparatuur :D
 
Nu even geen liefde, gymloos op een powerrack en dumbellrack na. Al weken dezelfde trainingen in een klein hok.
December staat mijn loods eindelijk en dan weer opbouwen. Hopelijk gaat het mijn oude homegym overtreffen.

achja, kan je ff herstellen van al je kwaaltjes
 
Anytime:
24/7 open
Meerdere vestigingen in de buurt
In de vroege ochtend en late avond altijd rustig
 
Kleine gym hier, dichtbij en lekker rustig. Dat is voor mij doorslaggevend.
 
Goede ventilatie, eerste gym waar ik altijd wel voldoende zuurstof trek
Eigenaar waar ik goed mee door de bocht kan
Goede voorzieningen, schone toiletten enz
Goede sfeer
Nog geen 5 minuten op de fiets.
Mooie gym van buiten en van binnen
Maar een euro of 45 p/m
Gedeelte waar je eventueel wat kan chillen/bakkie doen
ECG, vetmeting koffie enz in het abbo.
Niet steeds dezelfde muziek, vaak slam mixmarathon.
 
Goed apparatuur, olympische halters/schijven, verstelbare rekken, meerdere deadlift platformen/ meerdere squatrekken, fijn publiek, goede sfeer, goede prijs/kwaliteit, goede begeleiding, schoon/netjes... maar ik ga straks naar een concurrent 😅
 
Goed apparatuur, olympische halters/schijven, verstelbare rekken, meerdere deadlift platformen/ meerdere squatrekken, fijn publiek, goede sfeer, goede prijs/kwaliteit, goede begeleiding, schoon/netjes... maar ik ga straks naar een concurrent 😅
Waarom?
 
Back
Naar boven